VÝSLEDKY SOUTĚŽE WEBTOP100
Retenční marketing roku 2021
-
1Můj Albert – Věrnostní program v mobiluaplikace.albert.czAutor projektuCreativeDock s.r.o.Vlastník projektuCreativeDock s.r.o.100 %Dopad na zákazníkaVáha: 40 %100 %Celková strategie kampaněVáha: 40 %100 %Výkonnostní metrikyVáha: 20 %
-
2V e-mailové personalizaci lze stále hledat nové výzvymam.cz/wp-content/uploads/2021/05…Autor projektuSmartSelling a.s.Vlastník projektuSmartSelling a.s.100 %Dopad na zákazníkaVáha: 40 %75 %Celková strategie kampaněVáha: 40 %75 %Výkonnostní metrikyVáha: 20 %
-
3Automaticky triggerovaná cross sellová kampaňwww.sperky.czAutor projektuSmartSellling a.s.Vlastník projektuVivantis a.s.50 %Dopad na zákazníkaVáha: 40 %50 %Celková strategie kampaněVáha: 40 %50 %Výkonnostní metrikyVáha: 20 %
-
3Průvodce psychomotorickým vývojem dítěte do 1 roku po vzoru Montessori přístupuwww.samostatne-dite.cz/mesicni-pruvodce…Autor projektuSmartSellling a.s.Vlastník projektuVALINA FASHION s.r.o.75 %Dopad na zákazníkaVáha: 40 %25 %Celková strategie kampaněVáha: 40 %50 %Výkonnostní metrikyVáha: 20 %