Inspirace od WebTop100

Inspirace WebTop100

Nejnovější case studies a podcasty WebTop100

Podcast WebTop100 - Jan David, Apploud Digital
Special #12

Podcast WebTop100 - Jan David, Apploud Digital

Honza David spoluzaložil a řídí digitální studio Apploud Digital. To v posledním ročníku soutěže WebTop100 uspělo s projektem Sparta ID pro fotbalovou Spartu Praha v rámci kategorie Digitální transformace.

40:23

#readyforadventure? Propojili jsme brandový web a e-shop Hannah
Případová studie

#readyforadventure? Propojili jsme brandový web a e-shop Hannah

Vlastník projektu
Rock Point a.s.
Precizní výkonnostní kampaně jako nedílná součást marketingu Direct pojišťovny
Případová studie

Precizní výkonnostní kampaně jako nedílná součást marketingu Direct pojišťovny

Autor
Proficio Marketing s.r.o.
Vlastník projektu
Direct pojišťovna, a.s.
Podcast WebTop100 - Kompas
Podcast 62

Podcast WebTop100 - Kompas

U příležitosti startu našeho nového vzdělávacího programu Kompas jsme s jeho dvěma hlavními protagonisty, Martinem Přinosilem a Ondřejem Váchou, natočili podcast, ve kterém se vedle motivací ke spuštění Kompasu věnujeme také úrovni marketingových kompetencí v rámci agenturního a reklamního trhu.

40:44

Bazény Niveko
Případová studie

Bazény Niveko

Autor
BiQ pux a.s.
Vlastník projektu
NIVEKO s.r.o.
Omnipol.cz
Případová studie

Omnipol.cz

Autor
New Logic Studio s.r.o.
Vlastník projektu
OMNIPOL a.s.
Marketingový slovník Lesensky.cz
Případová studie

Marketingový slovník Lesensky.cz

Magazín přímo Pro marketéry
Případová studie

Magazín přímo Pro marketéry

Autor
Proficio Marketing s.r.o.
Vlastník projektu
Proficio Marketing s.r.o.
Uvedení ROKU ginu na český trh skrze sociální sítě a influencer marketing
Případová studie

Uvedení ROKU ginu na český trh skrze sociální sítě a influencer marketing

Vlastník projektu
STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.
Podcast WebTop100 - Martin Klusoň, Proficio
Special #11

Podcast WebTop100 - Martin Klusoň, Proficio

Martin Klusoň je marketingový šéf agentury Proficio, které povedlo v posledním ročníku soutěže zvítězit v kategorii Výkonnostní kampaň. Konkrétně s brandbuildingovou kampaní pro streamovací platformu Showmax, která byla cílená na několik afrických zemí.

40:21