VÝSLEDKY SOUTĚŽE WEBTOP100
Obsahový marketing roku 2017
-
83 %Nápad a strategieVáha: 25 %75 %ZpracováníVáha: 25 %100 %Byznys přínosVáha: 35 %75 %InteraktivitaVáha: 15 %
-
2O2TVSport.czAutor projektuElite Solutions, s.r.o.Vlastník projektuO2 Czech Republic a.s.83 %Nápad a strategieVáha: 25 %75 %ZpracováníVáha: 25 %83 %Byznys přínosVáha: 35 %75 %InteraktivitaVáha: 15 %
-
3#jetovtobě - Jak oslovit miliony lidí bez nutnosti něco říkatAutor projektuMcCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.Vlastník projektuVodafone Czech Republic a.s.92 %Nápad a strategieVáha: 25 %67 %ZpracováníVáha: 25 %67 %Byznys přínosVáha: 35 %92 %InteraktivitaVáha: 15 %
-
4Láska k cestování prochází žaludkemAutor projektuWunderman s.r.o.Vlastník projektuCestovní kancelář FISCHER, a.s.100 %Nápad a strategieVáha: 25 %67 %ZpracováníVáha: 25 %67 %Byznys přínosVáha: 35 %67 %InteraktivitaVáha: 15 %
-
5Sláva nazdar výletuAutor projektuCreativeDock s.r.o.Vlastník projektuAXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.92 %Nápad a strategieVáha: 25 %75 %ZpracováníVáha: 25 %58 %Byznys přínosVáha: 35 %67 %InteraktivitaVáha: 15 %