Cílem soutěže WebTop100 je krom jiného zviditelňovat komplexní špičková řešení a jejich prostřednictvím přinášet inspiraci. V případě, že nejlépe bodově hodnocený projekt ve své kategorii trpí z pohledu více kritérií výraznými nedostatky či kritickými problémy, neplní zcela úlohu inspirativního řešení. V takové situaci není v dané kategorii vyhlášeno 1. místo.

  • 2
    GSklub - Pomáháme Vám ke zdraví
    www.gsklub.cz
    Autor projektu
    Green-Swan Pharmaceuticals
    Vlastník projektu
    VIVmail.cz s.r.o.
    Více Méně 55 %
    75 %
    Dopad na zákazníka
    Váha: 40 %
    50 %
    Celková strategie kampaně
    Váha: 40 %
    25 %
    Výkonnostní metriky
    Váha: 20 %
  • 3
    Plná e-mailingová automatizace pro čtenáře Czech News Center
    www.cncenter.cz
    Autor projektu
    SmartSellling a.s.
    Vlastník projektu
    SmartSellling a.s.
    Více Méně 40 %
    25 %
    Dopad na zákazníka
    Váha: 40 %
    50 %
    Celková strategie kampaně
    Váha: 40 %
    50 %
    Výkonnostní metriky
    Váha: 20 %