VÝSLEDKY SOUTĚŽE WEBTOP100
Obsahový marketing roku 2025
Cílem soutěže WebTop100 je krom jiného zviditelňovat komplexní špičková řešení a jejich prostřednictvím přinášet inspiraci. V případě, že nejlépe bodově hodnocený projekt ve své kategorii trpí z pohledu více kritérií výraznými nedostatky či kritickými problémy, neplní zcela úlohu inspirativního řešení. V takové situaci není v dané kategorii vyhlášeno 1. místo.
2. místo
Omlazení obsahu a komunikace na sociálních sítích značky Teta drogerie
66 %
3. místo
Svět energie
56 %
Vlastník projektu
ČEZ, a. s.
Omlazení obsahu a komunikace na sociálních sítích značky Teta drogerie
www.tiktok.com/@teta.drogerie
66 %
|
Propojení značky a obsahu
(váha 20 %) |
75 % |
|
Poutavost v kontextu všech médií
(váha 30 %) |
50 % |
|
Informativní, emociální a jiný přínos
(váha 30 %) |
75 % |
|
Propojení obsahu s jeho formou a tónem
(váha 20 %) |
0 % |
Svět energie
www.svetenergie.cz
56 %
|
Propojení značky a obsahu
(váha 20 %) |
75 % |
|
Poutavost v kontextu všech médií
(váha 30 %) |
50 % |
|
Informativní, emociální a jiný přínos
(váha 30 %) |
50 % |
|
Propojení obsahu s jeho formou a tónem
(váha 20 %) |
0 % |
Dotažená digitální řešení