Katalog agentur od WebTop100

LCG New Media

Pernerova 659/31a, 186 00 Praha 8

  • Content Marketing
  • Development
  • Digitální marketing a PPC
  • E-commerce
  • SEO
  • Social Media
  • UX Design

Řídíme digitální marketing firem v souvislostech.

Inspirativní projekty

  • Jak jsme ovládli organiku na sociálních sítích pro Cinema City

    Jak jsme ovládli organiku na sociálních sítích pro Cinema City

    Facebook a Instagram jsou páteřní komunikací Cinema City. Přes rok probíhá hlavní komunikace skrze příspěvky, dále podpora jednotlivých premiér filmů nebo podpora návštěvnosti přes primární akce Cinema City.

    Klient
    Cinema City Czech s.r.o.
    Prohlédnout případovou studii
  • Uvedení ROKU ginu na český trh skrze sociální sítě a influencer marketing

    Uvedení ROKU ginu na český trh skrze sociální sítě a influencer marketing

    Hlavním cílem projektu bylo uvést značku ROKU gin na trh, představit značku českým spotřebitelům a zajistit co nejvyšší pozici na trhu. Připravili jsme brandovou strategii skrze Instagram, influencer marketing, eventy a vlastní produkci. Díky správnému propojení těchto aktivit, vhodným obsahem a komunikací, se nám podařilo úspěšně uvést ROKU gin na saturovaný trh ginových značek a zajistit pozici mezi TOP 3.

    Klient
    STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.
    Prohlédnout případovou studii
  • Supradyn – uvedení značky skrze digitál? Proč ne!

    Supradyn – uvedení značky skrze digitál? Proč ne!

    V létě 2019 jsme byli pozváni do tendru pro značku Supradyn v rámci farmaceutické firmy BAYER. Zadání bylo příprava komunikační strategie pro značku Supradyn s důrazem na maximální efektivitu. Hlavním cílem bylo rychlé vybudování povědomí na Slovensku, kde se značka začala prodávat od 3Q 2019 a zajištění market share mezi TOP značkami.

    Klient
    Bayer s.r.o.
    Prohlédnout případovou studii
  • Lázně Libverda – vybookování resortu díky brand-building strategii

    Lázně Libverda – vybookování resortu díky brand-building strategii

    Propagace Spa Resortu Libverda (Lázní Libverda) za účelem získání nových rezervací, zvýšení povědomí o resortu a jeho službách, zvýšení zájmu o jednotlivé pobyty (hotelové ubytování, pobytové balíčky) i služby (pro ubytované i nebydlící). Primárním cílem nabídky byli určeni samoplátci, ale doplňkově probíhala podpora také pobytů pro pojištěnce (fokus zejména v době covidu, kdy byly ubytovací služby pro samoplátce zcela zakázané). Spolupráce se rozbíhala v (pro tento obor) náročné době na konci roku 2020, kdy se návštěvnost lázeňských hostů propadla téměř o polovinu oproti předchozím rokům. Pandemie ovlivňovala i celý rok 2021, jak kvůli opatřením (zákaz ubytování či poskytování některých služeb i odliv zahraničních hostů), tak kvůli obavám návštěvníků. Hlavním úkolem tak bylo přesvědčit klienty, že v lázních panuje bezpečné prostředí, kde se díky péči a klidu dá naopak onemocnění covidem-19 předcházet. Zároveň bylo cílem rozšířit povědomí o resortu a jeho službách, a získat tak nové zákazníky.

    Klient
    LÁZNĚ LIBVERDA, a.s.
    Prohlédnout případovou studii

Vybraní klienti

Ocenění a úspěchy

  • 2023

    WebTop 100 3. místo v kategorii Brandová kampaň roku

  • 2023

    WebTop 100 3. místo v kategorii Obsahový marketing roku

  • 2023

    WebTop 100 3. místo v kategorii Influencer marketing roku

  • 2022

    WebTop 100 1. místo v kategorii Výkonnostní kampaň roku

  • 2022

    WebTop 100 2. místo v kategorii Výkonnostní kampaň roku

  • 2021

    WebTop 100 3. místo v kategorii Výkonnostní kampaň roku

  • 2020

    WebTop 100 1. místo v kategorii Výkonnostní kampaň roku

Jsme fullservice digitální agentura. Zajistíme všechno od prvotního nápadu, přes strategii, kreativu a datovou analytiku, až po exekuci výkonnostních i brandových kampaní.

Zaměřujeme se na klienty z oblastí zdravotnictví a farmacie, financí, technologií, energetiky, zábavy a volného času, FMCG a dalších.

Propojujeme kreativu, strategii a data v rámci online i offline strategií. Abychom vám však v digitálním marketingu pomohli dosáhnout velkých cílů, toto propojení samo o sobě nestačí. Veškeré kampaně a aktivity vnímáme a navrhujeme v souvislostech. Proto musíme nejdříve pochopit interní prostředí ve vaší firmě, produkt, specifika trhu, trendy a celou řadu dalších mikro i makro ekonomických proměnných, které na váš byznys působí.

Pro klienty spravujeme kampaně a komunikaci napříč Evropou.

V digitálu sledujeme inovace a trendy a propojujeme všechny disciplíny do komplexního řešení, které vám zajistíme pod jednou střechou. Díky tomu vám pomůžeme splnit ambiciózní cíle a udržíme vás vždy o krok napřed před konkurencí.