Inspirace od WebTop100

Jak jsme ovládli organiku na sociálních sítích pro Cinema City

Facebook a Instagram jsou páteřní komunikací Cinema City. Přes rok probíhá hlavní komunikace skrze příspěvky, dále podpora jednotlivých premiér filmů nebo podpora návštěvnosti přes primární akce Cinema City.
3
3. místo Obsahový marketing roku 2023
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Vysoký organický zásah
    V průměru na úrovni 1 mil. uživatelů
  • Vysoký počet interakcí
    300 interakcí FB posty a 3350 interakcí IG posty
  • Navýšení fans/followers
    IG + 4 700 followers, FB +3 325 followers
  • Vysoký organický reach rate
    Přesahující světový benchmark

Hodnocení experta

Celkové skóre 68 %
Smysl komunikační kampaně (30 %) 50 %
Relevance obsahu k danému byznysu (45 %) 75 %
Naplnění cílů obsahové komunikace (25 %) 75 %

Klient

Cinema City Czech s.r.o.

Společnost Cinema City byla založena v České republice roku 1999. V polovině roku 2001 bylo otevřeno jako první multikino Cinema City Galaxie. Tento moment stál na počátku existence nejrozšířenějšího řetězce kin v zemi. Nyní je Cinema City Česká republika součástí koncernu Cineworld PLC Group – jedné z vedoucích skupin v oboru. V současné době skupina provozuje více než 750 multiplexů.

Cíle projektu

Navýšení návštěv webu

Nárůst počet fans/followers

Větší počet interakcí

Vyšší počet organických zobrazení

Zvýšení celkového dosahu

Zvýšení brand awareness

V době, kdy organický dosah na FB a IG postupně padá, daří se nám stále navyšovat meziroční čísla a dostáváme se na nadstandardní organické zásahy.

Mgr. Vojtech Lambert CEO

Vizuální výstupy

  • Facebook carousel
    1/5 Facebook carousel
  • Facebook post
    2/5 Facebook post
  • Instagram Stories
    3/5 Instagram Stories
  • Instagram post
    4/5 Instagram post
  • Facebook carousel
    5/5 Facebook carousel

Výsledky

Navýšení o 72 % návštěv Zvýšení návštěvnosti webu

IG + 4 700 followers, FB +3 325 followers Navýšení followers

Organic + Viral = 41 mil (+51 %) zobrazení Výsledky Facebook

27 mil (+116 %) zobrazení Výsledky Instagram

Lenka Tichá Marketing Manager

Realizace

Pro Cinema City zajišťujeme komplexní přípravu postů pro jednotlivé platformy, správu kampaní a community management. Právě community management je v tomto případě poměrně rozsáhlý a klíčový z pohledu budování vztahu s fanoušky. Většina kontaktu se zákazníky se tak z call center postupně překlápí sem, kde je důležitá okamžitá a věcná reakce, kterou fanoušci oceňují a pomáhá to budovat dobré jméno společnosti.

Když si projdeme výsledky za rok 2022 je vidět obrovský meziroční růst a zároveň vidíme že i v době dramatického poklesu organiku na FB a IG se nám daří držet vysoký organický zásah, který se u FB drží na úrovni 1 mil uživatelů, v případě IG pak půl milionu jedinců. Pokud se organický reach rate (průměrný zásah na pohybuje ve světě za rok 2022 na úrovni 9 % za IG a 4,3 % za FB), tak dosahujeme vysoce nadprůměrných čísel – tj. 50 % u IG a 15 % u FB. I skrze interakce se dostáváme na 400 organických interakcí na IG a 215 interakcí na FB. Profily tak mají vysoké zásahy a interakce, které pomáhají skrze obsah šířit „levně“ informace a povědomí o kinech i filmech.  

LCG New Media s.r.o.

Chcete také posunout vaše sociální sítě na další úroveň?

PODÍVEJTE SE NA DALŠÍ CASE STUDIES OD LCG NEW MEDIA