Inspirace od WebTop100

Lázně Libverda – vybookování resortu díky brand-building strategii

Propagace Spa Resortu Libverda (Lázní Libverda) za účelem získání nových rezervací, zvýšení povědomí o resortu a jeho službách, zvýšení zájmu o jednotlivé pobyty (hotelové ubytování, pobytové balíčky) i služby (pro ubytované i nebydlící). Primárním cílem nabídky byli určeni samoplátci, ale doplňkově probíhala podpora také pobytů pro pojištěnce (fokus zejména v době covidu, kdy byly ubytovací služby pro samoplátce zcela zakázané). Spolupráce se rozbíhala v (pro tento obor) náročné době na konci roku 2020, kdy se návštěvnost lázeňských hostů propadla téměř o polovinu oproti předchozím rokům. Pandemie ovlivňovala i celý rok 2021, jak kvůli opatřením (zákaz ubytování či poskytování některých služeb i odliv zahraničních hostů), tak kvůli obavám návštěvníků. Hlavním úkolem tak bylo přesvědčit klienty, že v lázních panuje bezpečné prostředí, kde se díky péči a klidu dá naopak onemocnění covidem-19 předcházet. Zároveň bylo cílem rozšířit povědomí o resortu a jeho službách, a získat tak nové zákazníky.
1
1. místo Výkonnostní kampaň roku 2022
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Brandbuilding a vyhledávanost
    Zvýšení povědomí a hledanosti o 128 % meziročně
  • Návštěvnost a tržby
    Zvýšení návštěvnosti a tržeb o 40 % meziročně
  • Cílová skupina
    Zaplnění resortu cílovou skupinou +45 let.
  • Influencer marketing
    Zvýšení povědomí díky influencer marketingu.

Hodnocení experta

Celkové skóre 89 %
Náročnost výzvy (15 %) 75 %
Kreativita (15 %) 50 %
Exekuce (35 %) 100 %
Splnění cíle (35 %) 100 %

Klient

LÁZNĚ LIBVERDA, a.s.

Spa Resort Libverda naleznete v malebném lázeňském městečku Lázně Libverda ležícím 25 km od Liberce v podhůří Jizerských hor. Již na konci 14. století získaly lázně věhlas díky léčivým minerálním pramenům hydrogenuhličitanového typu, klidnému prostředí a blízkosti přírody tak důležité pro odpočinek a relaxaci.

Cíle projektu

Zvýšení návštěvnosti resortu

Zvýšení povědomí o hledanosti Spa Resortu Libverda

Oslovení cílové skupiny +45 let

Zvýšení tržeb při zachování nákladů na reklamu

Spolupráce s klientem Lázně Libverda a zejména s Evou Olšovou je skvělá. Výsledky se pak doručují hned lépe, když nám klient dá plnou důvěru a postupujeme v nastavené strategii v souladu. Kampaň pro LL byla výzva, ale postupnými kroky se podařilo nastavit vhodnou brandovo-výkonnostní strategii, která nejen prodává, ale pomáhá značce růst v čase.

Mgr. Vojtěch Lambert CEO

Vizuální výstupy

  • Soutěžní příspěvky na Facebooku
    1/4 Soutěžní příspěvky na Facebooku
  • Informace o sezónních akcích a eventech
    2/4 Informace o sezónních akcích a eventech
  • Post engagement posty na Facebooku
    3/4 Post engagement posty na Facebooku
  • Recenze hostů
    4/4 Recenze hostů

Výsledky

Meziroční nárůst návštěv webu o 38 % WEB

Tržby se na online platformě zvedly za sledované roční období o 40 % Prodeje

Využili jsme metriku „Hledání značky“ skrze vyhledávač Google. Z tohoto systému jsme vysledovali, že meziročně došlo ke zvýšení hledanosti o 128 %. Růst povědomí

Podařilo se zvýšit návštěvnost a tržby o 40 % meziročně s tím, že náklady na reklamu zůstaly na úrovni 7 %. PNO

Meziroční nárůst fanoušků o 192 % Facebook

Meziroční nárůst followerů o 338 % Instagram

Spolupráci s LCG New Media si nemůžu vynachválit a jsem velice vděčná, že jsme pro online marketing zvolili právě tohoto partnera. Spolupráce je o to cennější, že byli ochotni náš resort navštívit osobně, což umožnilo lepší pochopení produktu a našich potřeb (ze spolupráce s předchozími agenturami musím uznat, že to není standard). V průběhu spolupráce sami přichází s novými nástroji, které bychom mohli využívat, testujeme různé podoby a na základě výsledků využíváme potenciálu pro lepší výsledky. Spolupráce je velmi intenzivní, v podstatě na denní bázi, od schvalování podob jednotlivých postů, přes strategická rozhodnutí po měsíční hodnocení, které stále upgradujeme. Když přicházím s novými myšlenkami, vždy jsou ochotni je konzultovat, testovat anebo je rozšíří o vlastní názor na danou problematiku. Kolegové z LCG doporučují i zlepšení nad rámec spolupráce, ať už se týkají webu nebo produktu. Pokud bych měla uvést ve zkratce, jak je vnímám, pak je to profesionalita, ochota a příjemná spolupráce.

Ing. Eva Plášilová, MBA Director of Sales & Marketing

Realizace

Komunikační kanály a strategie:

Kampaň běžela ze 100 % v digitálním prostředí. V rámci nastaveného modelu jsme využili zaměření se více na brand-building (60:40 rozpočet rozdělen mezi brand a výkon) než čistě sales strategii.

Využili jsme následující mediamix:

1)     Sociální sítě – kampaně napříč FB a IG

        a.     PPC a konverzní kampaně

        b.     reach&frequency kampaně

        c.      Stories na FB a IG

        d.     Feed obsahový marketing – soutěže, boosting, fanoušci

        e.     Leads Ads – cílení na seniory, partnery nebo spolupráci s doktory

2)     Influencer marketing – každý měsíc jiný influencer, který navštíví resort a dokumentuje zajímavosti a zážitky z resortu

3)     Performance Max Google – konverzní kampaně 

4)     Online bannery a vyhledávací síť – pokrytí oborových dotazů ve vyhledání, bannerové kampaně na jednotlivé cílové skupiny 


Pro sociální sítě jsme vytvořili komunikační linky a jednotnou ideu.

Na Facebooku jsme zvolili silný branding skrze šablony a vizuály produktů. Na Instagram jsme zvolili fotky prostředí a dění z prostředí, doplnění o stylování v rámci feedu. Zde jsme nepoužili výrazný branding.


LCG New Media s.r.o.

Chcete také vybookovat váš resort?

Podívejte se na další CASE STUDIES od LCG New Media