Přihlaste svůj projekt
Vyberte, kolik projektů chcete přihlásit
Ecommerce projekt
Do ecommerce kategorie patří inspirativní projekty, které přináší zákazníkům inovaci v prodeji, jdou o krok dále v uživatelské přívětivosti a úspěšně plní businessové cíle. Svou prezentací, funkcemi a komunikací dotváří celkové fungování firmy napříč všemi prodejními a kontaktními kanály.
Uživatelská přívětivost
Komfort ve výběru služeb spojených s nákupem, dopravou, platebními metodami atd.
Plnění byznys cílů
Inovativnost řešení - inspirace pro ostatní
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Lukas Havlasek
- Lukáš Havlásek
- Web & Innovations Director NOTINO
Firemní web
Do kategorie firemní web může být přihlášena webová prezentace jakékoli firmy, značky nebo organizace. Podmínkou je, že webová prezentace musí být v českém jazyce.
Celková srozumitelnost sdělení
Vizuální zpracování
Technické zpracování
První dojem
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Vojta Mikula
- Vojta Mikula
- Founder Picards
Startup
Do této kategorie patří jakýkoli digitální startup v jakékoli fázi vývoje, který významně rozvíjí inovační potenciál českého digitálního prostředí. Může se jednat o individuální tech nástroj, řešení nějakého společenského nebo obchodního problému, případně o komplexní ekosystémy.
Náročnost a rozsah výzvy
Kreativita a inovativnost řešení
Způsob řešení a jejich dopad na inovační prostředí v ČR
Trakce a plnění cílů startupu
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Petr Vaclavek
- Petr Václavek
- Founder Foodgroot
SEO
Do této kategorie patří všechny projekty, které mají za cíl zlepšovat dohledatelnost v přirozeném vyhledávání za účelem zlepšování byznysových výsledků.
Technické řešení
Indexace webu a crawl budget
Práce s obsahem a klíčovými slovy
Implementace CARE fáze na webu
Odkazový profil
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Pavel Ungr
- Pavel Ungr
- Těžký kalibr na SEO
Retenční marketing
Tato kategorie je vhodná pro firmy, které se starají o své zákazníky ve všech myslitelných formách. Přihlašujte věrnostní systémy, emailingové komunikace, automatizované scénáře, nebo třeba komunikace v sociálních sítích.
Dopad na zákazníka
Celková strategie kampaně
Výkonnostní metriky
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Petr Cikan
- Petr Cikán
- Founder Sherpas TECH
Výkonnostní kampaň
Do této kategorie patří jakákoliv digitální kampaň, která využívá placených komunikačních kanálů a vedla k výborným výsledkům, či dramatickému zlepšení oproti běžnému stavu.
Náročnost výzvy - v čem byl cíl náročný, překážky
Kreativita - inovativnost, kreativita v přístupu
Exekuce - zvolené kanály, formáty, cílení
Splnění cíle - zlepšení výsledků oproti očekávání, výchozí pozici, nebo srovnán
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Ondrej Slama
- Ondřej Sláma
Videoreklama
Přihlašujte všechna videa, která přispěla ke komunikaci značky a měla vliv na cíle kampaně, ať už byl cíl prodejní nebo zaměřený na zvýšení povědomí a představení produktu nebo jsou videa součástí dlouhodobého obsahu na digitálních platformách.
Kvalita/Pojetí kreativy
Míra zaujetí
Plnění cílů
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Andrea Hurychova
- Andrea Hurychová
- Founder WeDigital
Firemní komunikace
Přihlašte projekt, který pomocí digitálních nástrojů pomáhá vyprávět příběh či důležité téma vaší firmy. Vyberte projekty, kde jste pracovali s obsah a jeho šířením, použili minimum placených sdělení, a které vedly k tomu, že jste zapamatovatelní pro novináře, komunitu, či svou přesně definovanou cílovku. Máte nový firemní podcast, skvělý e-book, strategii odborných blog postů, webinářů či case-studies, digitální PR kampaň? Přihlaste je!
Smysl kampaně - Jaký problém či téma jste potřebovali vyřešit, či komunikací nasvítit
Odvaha kampaně - Jaké prostředky a nástroje jste k naplnění svých cílů využili (novost a neotřelost mají výhodu)
Dopad kampaně - Jak se vám podařilo smysl kampaně naplnit, jak jste si to změřili či vyhodnotili
Přenositelnost - Kdyby se psala kniha o úspěšných firemních komunikacích, byl by v ní váš počin? Proč? Co si z něho mají ostatní odnést?
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Irena Zatloukalova
- Irena Zatloukalová
- Komunikační stratég
Influencer marketing
Do této kategorie se mohou přihlásit všichni, kteří mají zkušenosti s realizací influencerské kampaně s využitím jakékoliv digitální komunikační plochy.
Kvalita kreativy (Jak jsem to vymyslel)
Strategie komunikace (Jak jsem přemýšlel)
Efektivita komunikace (Co to klientovi přineslo)
Viditelné označení reklamy
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Petr Srna
- Petr Srna
- Founder World of Online
Autentická kariérní komunikace
Do této kategorie se mohou přihlásit všechny projekty kariérní komunikace,v rámci nichž firmy dbají na maximální uvěřitelnost sdělení. Může jít například o speciální microsite, web, kariérní komunikaci na sociálních sítích.
Autenticita obsahu - vytvářeno v intenzivní spolupráci s firmou, která je hlavním dodavatelem obsahu.
Kvalita kreativy
Práce s obsahem - Budeme se dívat na to, jak je obsah propracovaný pro konkrétní účely
Efektivita komunikace
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Petr Skondrojanis
- Petr Skondrojanis
- Company Culture Mentor
Digitální transformace
Podařilo se vám prostřednictvím digitálních kanálů posunout svou komunikaci, změnit a zefektivnit procesy, dokázala nově implementovaná věc přinést nějakou pozitivní změnu? Přihlaste svůj projekt do této kategorie.
Inspirativnost řešení
Udržitelnost řešení
Exekuce řešení
Konkrétní měřitelné výsledky
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Tomas Jindrisek
- Tomáš Jindříšek
- Managing partner Dark Side
Obsahový marketing
Do této kategorie patří jakékoliv projekty, které vykazují snahu přiblížit se zákazníkům. Ať už jde o blog, kvalitně zpracované produktové popisky, nebo třeba vyladěnou multikanálovou konzistentní komunikaci. Přihlaste jednoduše cokoliv, co není prvoplánovou snahou něco prodat.
Smysl komunikační kampaně
Relevance obsahu k danému byznysu
Naplnění cílů obsahové komunikace
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Michal Schindler
- Michal Schindler
- Head of Content Creative Dock
Brandová kampaň
Digitální či multikanálová kampaň se silným zastoupením digitálních kanálů, která netradičním způsobem nebo velkou efektivitou přesáhla běžné kampaně a dosáhla jasně měřitelných nadstandardních cílů.
Náročnost výzvy a ambice cílů
Kreativita
Exekuce
Splnění cíle
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Dan Kafka
- Dan Kafka
- Founder Fragile Media
Zahraniční expanze
V této kategorii soutěží firmy a projekty, které v roce 2020 expandovaly se svými službami nebo produkty na nové trhy, popřípadě na zahraničních trzích výrazně posílily svou pozici.
Rozsah expanze
Náročnost zvolených trhů
Jak dlouho trvalo spuštění
Procento tržeb generované zahraničními trhy
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Jan Keselak
- Ján Kešelák
UX
Do kategorie UX přihlašujte eshopy, služby, aplikace, ale i jakékoliv další projekty, které v zákaznících vytvářejí nějaké emoce a zanechávají v nich (ideálně) pozitivní zážitky, které si pamatují a které ve finále pomáhají k tomu, abyste byli byznysově úspěšnější.
Konverzní poměr
První dojem
Růst výkonu YOY
Bounce rate
Klientská zpětná vazba
Váš projekt bude hodnotit:
Využití sociálních sítí
Do této kategorie se mohou přihlásit všichni ti, kteří spravují klientům sociální sítě, připravují pro ně kampaně, využívají influencery nebo zkoušejí nové formáty (Tik Tok, Pinterest...).
Kvalita kreativy
Strategie komunikace
Efektivita komunikace
Learning - co jsme si z projektu odnesli pro příště
Váš projekt bude hodnotit:
-
- Petr Srna
- Petr Srna
- Founder World of Online