+60 % Nárůst počtu
Z malé firmy středně velkou díky Sherpas
-
AgenturaSherpas, s.r.o.
-
KlientSvět rovnátek s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
CelosvětověGlobální leader
-
Počet srovnaných úsměvů10 000+
-
Nárůst počtu leadů+60 %
-
Hodnota leadů1 miliarda
Klient
![Svět rovnátek s.r.o. logo](/media/inspiration/52edf2e3/128/logo-sr.png)
Svět rovnátek s.r.o.
![](/media/inspiration/52edf2e3/640x480/4-3_rovnatka-43.png)
Cíle projektu
Růst počtu leadů
Budování brand awareness
Pro Svět rovnátek realizujeme komplexní výkonnostní marketing zaměřený na sběr leadů. Realizujeme výkonnostní kampaně, display kampaně, SEO, podílíme se na retenčním marketingu a emailingových aktivitách a zajišťujeme UX pro zvyšování konverzního poměru, v podobě web designu. Světu rovnátek dlouhodobě navyšujeme obrat a počet objednávek o desitky procent meziročně.
![]()
Vizuální výstupy
Výsledky
beze změny Cena za lead
1 miliarda Hodnota leadů
Takové jednání a takové výsledky jsem nezažil s žádnou jinou firmou před Sherpas.
![]()
Realizace
Úspěch spolupráce se Světem rovnátek byl postaven na realizaci několika pilířů. V první řadě jde o stanovení dlouhodobé digitální strategie, která sází na striktně výkonnostní digitální marketing, podporu brandu prostřednictví brand awareness kampaní a kontinuální UX a konverzní optimalizaci webu.
Digitální strategie
Digitální strategie pro Svět rovnátek staví na unikátní propozici značky v oblasti neviditelných rovnátek v kombinaci se znalostí chování a uvažování cílové supiny na základě pravidelných marketingových výzkumů. Je přizpůsobena tomu, že léčba neviditelnými rovnátky je cenově výše postavený produkt, k jehož pořízení vede specifická zákaznická cesta včetně toho, že se výrazně liší zájem o produkt v různých regionech ČR. Strategie se v průběhu spolupráce postupně vyvíjí s ohledem na znalost produktu ze strany zákazníků a postupně se posouvá z osvětové komunikace na hodnotovou a silně prodejní. Komplikací samozřejmě byla pandemie covidu, v rámci které jsme i přes velmi komplikované podmínky dokázali vyrůst díky menší úpravě procesu konvertování zákazníka a adekvátně zvolené reklamní komunikaci.
Leadgen výkonnostní marketing
Ultimátním cílem v rámci kanálů výkonnostního marketingu je získání kvalifikovaného leadu – tedy získání zájemců o neviditelná rovnátka. Tomu odpovídá i mix aktivit, na které se primárně soustředíme. Realizujeme:
- výkonnostní reklamní kampaně,
- SEO,
- retenční a e-mailový marketing.
Brand awareness kampaně
Kromě striktně výkonnostních kanálů budujeme povědomí o značce a relevantních tématech prostřednictvím mixu kampaní a aktivit na podporu brandu. Jde především o:
- display kampaně,
- RTB kampaně,
- kampaně na sociálních sítích,
- videokampaně na YouTube či
- online soutěže.
UX a konverzní optimalizace
Během spolupráce byl realizován komplexní redesign webu včetně revitalizace identity značky. Součástí kontinuálního rozvoje webu je práce s personalizovanými nabídkami pro různé segmenty zákazníků, A/B testování a další aktivity zaměřené na konverzní optimalizaci webu. Právě tyto aktivity nám umožňují dále zvyšovat návratnost investic do reklamní komunikace a růst, aniž se růst negativně projeví na rostoucí ceně za konverzi.
![Sherpas, s.r.o.](/media/inspiration/52edf2e3/1800/3-1_sherpas-facebook-cover.png)