Inspirace od WebTop100

Z malé firmy středně velkou díky Sherpas

Svět rovnátek i díky spolupráci s námi významně vyrostl, transformoval své podnikání z malé do střední firmy a stal se největším poskytovatelem neviditelných rovnátek na světě! To vše během tří let spolupráce, které navíc zasáhla pandemie covidu.

Čeho jsme dosáhli

  • Celosvětově
    Globální leader
  • Počet srovnaných úsměvů
    10 000+
  • Nárůst počtu leadů
    +60 %
  • Hodnota leadů
    1 miliarda

Klient

Svět rovnátek s.r.o.

Největší světový poskytovatel neviditelných rovnátek. Působí v České republice v Praze a Brně a má za sebou již více než 10 000 srovnaných úsměvů.

Cíle projektu

Růst počtu leadů

Budování brand awareness

Pro Svět rovnátek realizujeme komplexní výkonnostní marketing zaměřený na sběr leadů. Realizujeme výkonnostní kampaně, display kampaně, SEO, podílíme se na retenčním marketingu a emailingových aktivitách a zajišťujeme UX pro zvyšování konverzního poměru, v podobě web designu. Světu rovnátek dlouhodobě navyšujeme obrat a počet objednávek o desitky procent meziročně.

Helena Smolíková Project Manager

Vizuální výstupy

  • Web
    1/5 Web
  • A/B testování
    2/5 A/B testování
  • Obsahová reklama
    3/5 Obsahová reklama
  • Retenční marketing
    4/5 Retenční marketing
  • Soutěže
    5/5 Soutěže

Výsledky

+60 % Nárůst počtu

beze změny Cena za lead

1 miliarda Hodnota leadů

Takové jednání a takové výsledky jsem nezažil s žádnou jinou firmou před Sherpas.

Daniele Mastracci Spolumajitel Světa rovnátek

Realizace

Úspěch spolupráce se Světem rovnátek byl postaven na realizaci několika pilířů. V první řadě jde o stanovení dlouhodobé digitální strategie, která sází na striktně výkonnostní digitální marketing, podporu brandu prostřednictví brand awareness kampaní a kontinuální UX a konverzní optimalizaci webu.

Digitální strategie

Digitální strategie pro Svět rovnátek staví na unikátní propozici značky v oblasti neviditelných rovnátek v kombinaci se znalostí chování a uvažování cílové supiny na základě pravidelných marketingových výzkumů. Je přizpůsobena tomu, že léčba neviditelnými rovnátky je cenově výše postavený produkt, k jehož pořízení vede specifická zákaznická cesta včetně toho, že se výrazně liší zájem o produkt v různých regionech ČR. Strategie se v průběhu spolupráce postupně vyvíjí s ohledem na znalost produktu ze strany zákazníků a postupně se posouvá z osvětové komunikace na hodnotovou a silně prodejní. Komplikací samozřejmě byla pandemie covidu, v rámci které jsme i přes velmi komplikované podmínky dokázali vyrůst díky menší úpravě procesu konvertování zákazníka a adekvátně zvolené reklamní komunikaci.

Leadgen výkonnostní marketing

Ultimátním cílem v rámci kanálů výkonnostního marketingu je získání kvalifikovaného leadu – tedy získání zájemců o neviditelná rovnátka. Tomu odpovídá i mix aktivit, na které se primárně soustředíme. Realizujeme: 

  • výkonnostní reklamní kampaně, 
  • SEO, 
  • retenční a e-mailový marketing.

Brand awareness kampaně

Kromě striktně výkonnostních kanálů budujeme povědomí o značce a relevantních tématech prostřednictvím mixu kampaní a aktivit na podporu brandu. Jde především o: 

  • display kampaně,
  • RTB kampaně,
  • kampaně na sociálních sítích,
  • videokampaně na YouTube či
  • online soutěže.

UX a konverzní optimalizace

Během spolupráce byl realizován komplexní redesign webu včetně revitalizace identity značky. Součástí kontinuálního rozvoje webu je práce s personalizovanými nabídkami pro různé segmenty zákazníků, A/B testování a další aktivity zaměřené na konverzní optimalizaci webu. Právě tyto aktivity nám umožňují dále zvyšovat návratnost investic do reklamní komunikace a růst, aniž se růst negativně projeví na rostoucí ceně za konverzi.

Sherpas, s.r.o.

Rádi vám hodíme lano a dovedeme na vrchol i vás

Dejte nám signál