Inspirace od WebTop100

Woox

Individuální slevy navázané na účet zákazníka, plná integrace s informačním systémem ANS, jednoduchý průchod košíkem bez nutnosti zadávat údaje, které nejsou pro objednávku relevantní. Pro prodejce oblečení WOOX jsme postavili e-shop na „šabloně“ Shoptet Premium, připomínající vizuálem a funkcemi spíše e-shop na míru.
1
1. místo Ecommerce projekt roku 2024
  • Agentura
    mime digital s.r.o.
  • Klient
    Woox Syndicate s.r.o
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Nově registrovaných zákazníků
    + 100 tisíc
  • Zvýšení interakce s wishlistem
    + 15 %
  • Zvýšení konverzního poměru
    +23 %

Hodnocení experta

Celkové skóre 90 %
Uživatelská přívětivost (35 %) 100 %
Komfort ve výběru služeb spojených s nákupem, dopravou, platebními metodami atd. (30 %) 75 %
Plnění byznys cílů (25 %) 100 %
Inovativnost řešení - inspirace pro ostatní (10 %) 75 %

Klient

Woox

Woox je česká značka založená v srdci Jeseníků. Do přírody i do města, na hřiště i do práce. Oblečení, které tvoříme, funguje v každém počasí a všude. Jsme nadšení ze tvého nadšení, když se vrátíš z cesty kolem světa a potřebuješ nám říct, jak skvěle ti fungovala tvá jediná bunda. Ta a všechno ostatní nakoupené za polovinu reálné hodnoty, bez prostředníků, distributorů a jejich marží. Pěstovat spokojenost. A tvořit společně lepší dílo. O to nám jde, to je Woox.

Cíle projektu

Design na míru

Unikátní registrace

Individuální změna datové vrstvy

Unikátnost produktů

WOOX všem registrovaným zákazníkům prodává zboží za polovinu původní ceny. Jenže už tady nastal první problém – tehdejší e-shopová platforma nedokázala s tímto pracovat. E-shop WOOXu technologicky neuměl 50% slevu navázat na účet uživatele. Každý registrovaný zákazník proto dostal slevový kód, který byl ale univerzální, takže lidé si ho přeposílali mezi sebou, využívali opakovaně a podobně. Bylo to nešťastné řešení.

Michal Mervart mime digital

Vizuální výstupy

  • Boční košík a unikátnost produktů
    1/3 Boční košík a unikátnost produktů
  • Video na detailu produktu
    2/3 Video na detailu produktu
  • Zobrazení slevy a zkrácený košík
    3/3 Zobrazení slevy a zkrácený košík

Výsledky

+ 15 % Zvýšení interakce s wishlistem

+ 100 tisíc Nově registrovaných zákazníků

+23 % Zvýšení konverzního poměru

Během spolupráce se z mime stal náš klíčový partner, na kterého se můžeme spolehnout. Z krabicového řešení dokázali vytěžit maximum a vytvořit customizovaný e-shop, který do puntíku splňuje naše představy a očekávání. A už teď se těšíme, jak budeme na e-shopu nadále pracovat a postupně ho zlepšovat a rozvíjet.

David Arzt Woox

Realizace

PO TŘECH LETECH HLEDÁNÍ VYHRÁL SHOPTET PREMIUM

Zpočátku WOOX hledal řešení v zahraničí, ale žádná z předních světových platforem nevyhovovala jeho požadavkům na customizaci – například nikde nešlo nastavit, aby e-shop při doručení Zásilkovnou nevyžadoval po zákazníkovi adresu bydliště. „Nechtěli jsme, aby klienti během objednávky zbytečně zadávali údaje, které nepotřebujeme,“ upřesňuje David Arzt.
 
Další zvažovanou variantou byl Shoptet SOFA, ale ani tato platforma nakonec nedokázala požadavky WOOXu splnit. David a jeho tým se proto obrátili na nás mime a poprosili, zda jejich vysněný e-shop dokážeme postavit na platformě Shoptet Premium. A takovou výzvu jsme nemohli odmítnout.


SEZNAM TECHNICKÝCH POŽADAVKŮ ZABÍRAL
PĚT STRAN

Věděli jsme přitom, že nás čeká obrovský kus práce. Kromě automatické 50% slevy pro všechny registrované uživatele WOOX požadoval například „živé“ hlídání dostupnosti produktů v košíku, možnost jednoduše k produktům přikládat videa, integrovat e-shop s informačním systémem ANS nebo skloňovat jména v transakčních e-mailech. Většinu požadavků máme již zapracovanou, další čekají v roadmapě na nejbližší měsíce.

VÝSLEDKY PŘEDČILY OČEKÁVÁNÍ

A nejde jen o „dobrý pocit“ WOOXu, nový e-shop objektivně přinesl také lepší obchodní výsledky. Rok po spuštění nové verze e-shopu přibylo 100 tisíc registrovaných zákazníků a došlo k výraznému zvýšení konverzního poměru.

Díky pokročilé analytice jsou dnes ve WOOXu také schopni vše detailně doměřovat a vyhodnocovat. Budoucí rozvoj e-shopu a zlepšování uživatelské zkušenosti tak nebudou založené na domněnkách nebo pocitech, ale tvrdých datech.

Plány do budoucna jsou velké

Chceme zapracovat na personalizaci, přidat další způsoby dopravy, nastavit maximální počet objednávek na jednu pobočku nebo uvést funkci fashion look, která zákazníkovi poslouží jako inspirace. Jak opakovaně říkáme, s Shoptetem Premium nic není nemožné. Nazývat ho šablona je skoro urážlivé – jde vlastně jen o podvozek, na kterém pro klienta dokážeme postavit zcela customizovaný e-shop bez jakýchkoliv limitů a omezení.

mime digital s.r.o.

TVOŘÍME VÍTĚZNÉ E-SHOPY NA SHOPTETU

Chci vítězný e-shop