+ 15 % Zvýšení interakce s wishlistem
Woox
-
Agenturamime digital s.r.o.
-
KlientWoox Syndicate s.r.o
Čeho jsme dosáhli
-
Nově registrovaných zákazníků+ 100 tisíc
-
Zvýšení interakce s wishlistem+ 15 %
-
Zvýšení konverzního poměru+23 %
Hodnocení experta
Celkové skóre | 90 % |
Uživatelská přívětivost (35 %) | 100 % |
Komfort ve výběru služeb spojených s nákupem, dopravou, platebními metodami atd. (30 %) | 75 % |
Plnění byznys cílů (25 %) | 100 % |
Inovativnost řešení - inspirace pro ostatní (10 %) | 75 % |
Klient
Woox
Cíle projektu
Design na míru
Unikátní registrace
Individuální změna datové vrstvy
Unikátnost produktů
WOOX všem registrovaným zákazníkům prodává zboží za polovinu původní ceny. Jenže už tady nastal první problém – tehdejší e-shopová platforma nedokázala s tímto pracovat. E-shop WOOXu technologicky neuměl 50% slevu navázat na účet uživatele. Každý registrovaný zákazník proto dostal slevový kód, který byl ale univerzální, takže lidé si ho přeposílali mezi sebou, využívali opakovaně a podobně. Bylo to nešťastné řešení.
Vizuální výstupy
Výsledky
+ 100 tisíc Nově registrovaných zákazníků
+23 % Zvýšení konverzního poměru
Během spolupráce se z mime stal náš klíčový partner, na kterého se můžeme spolehnout. Z krabicového řešení dokázali vytěžit maximum a vytvořit customizovaný e-shop, který do puntíku splňuje naše představy a očekávání. A už teď se těšíme, jak budeme na e-shopu nadále pracovat a postupně ho zlepšovat a rozvíjet.
Realizace
PO TŘECH LETECH HLEDÁNÍ VYHRÁL SHOPTET PREMIUM
Zpočátku WOOX hledal řešení v zahraničí, ale žádná z předních světových platforem nevyhovovala jeho požadavkům na customizaci – například nikde nešlo nastavit, aby e-shop při doručení Zásilkovnou nevyžadoval po zákazníkovi adresu bydliště. „Nechtěli jsme, aby klienti během objednávky zbytečně zadávali údaje, které nepotřebujeme,“ upřesňuje David Arzt.
Další zvažovanou variantou byl Shoptet SOFA, ale ani tato platforma nakonec nedokázala požadavky WOOXu splnit. David a jeho tým se proto obrátili na nás mime a poprosili, zda jejich vysněný e-shop dokážeme postavit na platformě Shoptet Premium. A takovou výzvu jsme nemohli odmítnout.
SEZNAM TECHNICKÝCH POŽADAVKŮ ZABÍRAL
PĚT STRAN
Věděli jsme přitom, že nás čeká obrovský kus práce. Kromě automatické 50% slevy pro všechny registrované uživatele WOOX požadoval například „živé“ hlídání dostupnosti produktů v košíku, možnost jednoduše k produktům přikládat videa, integrovat e-shop s informačním systémem ANS nebo skloňovat jména v transakčních e-mailech. Většinu požadavků máme již zapracovanou, další čekají v roadmapě na nejbližší měsíce.
VÝSLEDKY PŘEDČILY OČEKÁVÁNÍ
A nejde jen o „dobrý pocit“ WOOXu, nový e-shop objektivně přinesl také lepší obchodní výsledky. Rok po spuštění nové verze e-shopu přibylo 100 tisíc registrovaných zákazníků a došlo k výraznému zvýšení konverzního poměru.
Díky pokročilé analytice jsou dnes ve WOOXu také schopni vše detailně doměřovat a vyhodnocovat. Budoucí rozvoj e-shopu a zlepšování uživatelské zkušenosti tak nebudou založené na domněnkách nebo pocitech, ale tvrdých datech.
Plány do budoucna jsou velké
Chceme zapracovat na personalizaci, přidat další způsoby dopravy, nastavit maximální počet objednávek na jednu pobočku nebo uvést funkci fashion look, která zákazníkovi poslouží jako inspirace. Jak opakovaně říkáme, s Shoptetem Premium nic není nemožné. Nazývat ho šablona je skoro urážlivé – jde vlastně jen o podvozek, na kterém pro klienta dokážeme postavit zcela customizovaný e-shop bez jakýchkoliv limitů a omezení.