Inspirace od WebTop100

Tvoje mistrovství. Tvoje království.

Tvoje mistrovství. Tvoje království.

Více o projektu
logo
Zvýšení prodejů
+29 % meziročně
Celkový zásah
2,7 milionu
Čas v chatbotovi
21 minut
Počet konverzací
268 050
O projektu

Krušovice

Představili jsme královské komentátorské duo a začali soutěžit o vstupenky na zápasy české reprezentace. Propojili jsme online svět s tím offline  mostem mezi nimi se stal náš královský chatbot. Fanoušci nakupovali pivo a kódy z plechovek se staly jejich šancí na výhru tím, že je právě do chatbota jednoduše zadávali. Komunikaci jsme si vyšperkovali GIFy s komentátorskými perlami, na které jsme souběžně upozorňovali i na Facebooku a v Instastories. Celkově získaly 26 milionu zhlédnutí a staly se tak klíčovým prvkem naší hokejové kampaně.

Slosování soutěže o vstupenky jsme plně zautomatizovali a dynamická videa pravidelně ohlašovala vítěze bez lidského zásahu.

Reakcemi na průběh a výsledky zápasů nám začala práce v reálném čase. Od teasovacích Instagram Stories po příspěvky na Facebook, které jsme stříleli v rámci sekund po odpískání zápasů. Chatbot se stal hokejovým zpravodajem, fanoušci  něj mohli tipnout výsledek a probrat statistiky. Dostal přes 42 000 tipů a průměrná doba návštěv byla přes 21 minut!

Královské studio přeneslo fanoušky z obrazovek na led a zpět. Zábavně a s výsledky, které nás i klienta posouvají zase o kus dál na poli social media marketingu.

Podívat se na video case study

Hodnocení projektu
92 %

Nápad a přesah

100 %

Zpracování

75 %

Výsledky

Edita Liška
Edita Liška
CEO Limeade
Zde není pochyb, že nápad šel naprosto jednoduše za milovníky hokeje. Zpracování diváka přenese do prostředí, kde se krom ledu dozví o zápase nejvíce, tedy do televizního studia. Moderátoři precizně napsaným textem stříleli jeden gól za druhým.
VIDEO ROZHOVOR S

Ondřejem Vataščinem, Františkem Procházkou a Martinem Navrátilem

Jednoduchost sdělení, komplexnost exekuce. Využili jsme pestrou paletu platforem, formátů a technologických řešení, která nám dohromady pomohla naplnit cíle. Komunikace před šampionátem zvyšovala prodeje, v průběhu bavila fanoušky.

Kampaň se nám podařilo přes čtyři měsíce udržet v pozornosti cílové skupiny
Ondřej Vataščin
Client Service Director, ISOBAR