Inspirace od WebTop100

Redesign e-shopu iSetos zajistil zvýšení konverzního poměru až o 89 %

Pro autorizovaného prodejce produktů Apple, firmu Setos, jsme zpracovávali kompletní redesign e-shopu. Zaměřili jsme se na jednoduchý a elegantní vzhled vycházející právě z designu výrobků této kalifornské značky. E-shop dává velký důraz na fotografie samotných produktů, jejich představení, možnosti předem vybraných doplňků a podrobného filtrování. Jak se nám redesign podařil?
3
3. místo UX roku 2022
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Celkové zvýšení konverzního poměru
    44 %
  • Zvýšení konverzního poměru na mobilních zařízeních
    89 %

Hodnocení experta

Celkové skóre 58 %
Konverzní poměr (30 %) 50 %
První dojem (20 %) 75 %
Růst výkonu YOY (25 %) 75 %
Bounce rate (10 %) 50 %
Klientská zpětná vazba (15 %) 25 %

Klient

SETOS spol. s.r.o.

Společnost SETOS je jeden z prvních autorizovaných prodejců Apple produktů v ČR.

Cíle projektu

Zvýšení konverzního poměru

Jednoduchá dohledatelnost nejvhodnějšího příslušenství

Na projektu nového e-shopu iSetos.cz se podíleli dvě desítky pracovníků oXyShopu, kteří se do procesu zapojili od úvodní schůzky, přes analytické a přípravné fáze až k samotné realizaci. Vše v úzké kooperaci se skvělým týmem na straně iSetosu. Všem za to patří díky. Skvělá čísla v čele se zvýšeným konverzním poměrem jsou důkazem dobře odvedené práce.

Lukáš Lesovský Head of Online Marketing oXyShop

Vizuální výstupy

  • Homepage iSetos.cz desktop
    1/1 Homepage iSetos.cz desktop

Výsledky

89 % Zvýšení konverzního poměru na mobilních zařízeních

44 % Celkové zvýšení konverzního poměru

36 % Nárůst průměrné doby strávené na stránce

324 % Meziroční růst tržeb

V dnešní e-commerce platí více než když dříve, že nejdražší je akvizice nových zákazníků. Při návrhu a realizaci e-shopu iSetos jsme již od začátku vytyčili jako hlavní cíl takto získané návštěvníky zaujmout a pomoct jim si správně vybrat a hladce produkt nakoupit. Již teď díky výsledkům vidíme, že se nám tyto cíle daří plnit.

Tomáš Balog Ecommerce manager SETOS spol. s.r.o.

Realizace

Cíl

Moderním designem k vyšší konverzi

Hlavním cílem bylo zvýšit konverzní poměr. Z tohoto důvodu bylo nutné postavit moderní e-shop, který naplňuje náročné požadavky uživatelů Apple jak z pohledu funkčnosti, tak i designu. Společně s tímto jsme měli další sekundární cíle, jako například umožnit uživatelům najít a koupit to nejvhodnější příslušenství k jejich přístroji či tvořit obsah tak, aby si dokázal produkt vybrat i uživatel, jenž s touto značkou zkušenosti ještě nemá.


Strategie

Uspokojit zkušené matadory i jablíčkové nováčky

Kromě propracovaného detailu produktů, vhodné kategorizace a podrobné filtrace jsme se zaměřili na práci s komunitou. E-shop je proto propojen s YouTube kanálem a blogovými příspěvky. I když je e-shop zaměřen na power-usery, počítá také s novými zákazníky, kteří nemají hlubokou znalost výrobků. E-shop jim tak vychází vstříc například zobrazováním minimálních cen již v megamenu, videonávody a kontaktem, kde se mohou dovolat produktovému specialistovi. Celé řešení je pak jemně podrženo drobnými motion efekty.

oXyShop s.r.o.

Podívejte se na další úspěšné příběhy klientů oXyShopu

Naše práce