Vít Janda, krátké videoformáty
48:02
Akce a konference produkčně zajišťuje Tuesday Business Network. Detailní informace o akci a možnost přihlášení najdete na webu Tuesday.cz
Co všechno je potřeba řešit pro zlepšování zákaznické zkušenosti napříč jednotlivými platformami? Jak se ve Vodafonu prioritizují projekty? Jak je to s inspirací? A jak se do struktur Vodafonu začleňovalo UPC?
Vláďa Staněk je zkušený designer, který prošel Brand Embassy, KPMG, nebo i Českou televizí, aby v posledních letech zakotvil u Vodafonu, kde má od samého počátku na starosti zlepšování zkušenosti uživatel s digitálními kanály. Ty ostatně od letošního roku nově řídí a dá nám tak nahlédnout do zákulisí digitálního rozvoje firmy, kterou zná snad úplně každý.
Vít Janda, krátké videoformáty
48:02
Martin Brandýský, vývoj nástrojů pro cestovní ruch
53:07
Jan David, Apploud Digital
40:23