Štěpánka Lebedová, Email.cz
46:00
Akce a konference produkčně zajišťuje Tuesday Business Network. Detailní informace o akci a možnost přihlášení najdete na webu Tuesday.cz
Pozvání do dalšího WebTop100 podcastu přijal Jakub Karlec, spolumajitel agentury 2FRESH. Řeč byla o tom, jak se designuje a jak udržuje takový dobrý digitální produkt a rozhovor bereme taktéž jako ideální příležitost představit světu novou kategorii, kterou s letošním ročníkem přidáváme do soutěže WebTop100. Půjde o kategorii PRODUKTOVÝ DESIGN, ve které budeme ukazovat právě na nejlepší a nejinspiratinvější digitální produkty které vznikly pod rukama tuzemských autorů a kterou Jakub garantuje.
O čem všem byla řeč?
- digitální produkt jako nový buzzword.
- co to vlastně je, proč ho nepodceňovat
- k čemu je digitální produkt zadavateli
- jak se tvoří, jaká fáze jeho tvorby se dá nejsnáze podcenit
- jak dělat při designu kompromisy - existuje nějaká best practice?
- jak měřit úspěch, jak hotový produkt dále rozvíjet a jak poznat chvíli, kdy produkt zabít
- role AI a platformizace
---
přihlašujte vaše digitální produkty do souěže na https://www.webtop100.cz
2FRESH - https://www.2fresh.design
Štěpánka Lebedová, Email.cz
46:00
Petr Srna o Influconu
22:24
Denisa Hrubešová, Forendors
45:20