AI a práce agentur
53:41
Přemysl Vícha byl dlouhá léta marketingovým a obchodním šéfem Student Agency. Poslední dva roky má na starosti divizi e-business v rámci skupiny NWT a pod jeho správu patří například jeden z nejstarších eshopů v Česku, Patro.cz. V rozhovoru si tak především posvítíme na jeho dlouhodobý vývoj, kdy po delším období zakonzervovanosti následoval silný nádech v covidové době a aktuální období rozumného kontinuálního rozvoje.
V rozhovoru se mimo jiné věnujeme:
čtyřiadvacetileté historii Patra.cz v kostce
klíčovým technologiím, které umožňují eshopu znovu růst
aktuálním i nedávno minulým tržním trendům
výzvám a trendům spojeným s logistikou
vývoji nákupního chovní českých zákazníků
přístupu Patra k rozvoji webu a marketingové komunikaci
AI a práce agentur
53:41
Jan Mikulec: Dark patterns v UX
36:50
Adam Šilhan o trendech v analytice
41:45