Štěpánka Lebedová, Email.cz
46:00
Akce a konference produkčně zajišťuje Tuesday Business Network. Detailní informace o akci a možnost přihlášení najdete na webu Tuesday.cz
Rozhovor s Lukášem Havláskem proběhl v útulné zasedačce na centrále Notina, do kterého přestoupil na post šéfa webu a inovací po patnáctiletém úspěšném budování Shopsysu, kde začínal od píky jako brigádník.
V průběhu rozhovoru můžete navnímat jak Lukášův pohled na stav českého ecommerce, tak na výzvy, které před ním a před Notinem aktuálně stojí. Nahlédnete tak pod pokličku inovačních cyklů jednoho z největších evropských hráčů v segmentu beauty.
“Zásadní období pro mě i pro Shopsys byla turbulentní doba kolem roku 2008. Mnohokrát jsme stáli krok od krachu, ale vždy jsme se dokázali zvednout a nakonec dostat Shopsys do role klíčového hráče na trhu”, říká na začátku rozhovoru Lukáš a dodává, že i po loňském odchodu je s kolegy a kamarády ze Shopsysu v čilé komunikaci a často konzultují byznysové otázky. “Cítil jsem, že Shopsysu jsem dal všechno co jsem mohl. A zároveň jsem si byl jistý, že zrovna teď byl ten nejideálnější okamžik pro odchod. Potřeboval jsem další impuls”, dodává Lukáš.
V rámci hodnocení domácí ecommerce scény je Lukáš optimistou a vnímá ji jako mimořádně vyspělou. Zároveň je přesvědčen, že tato vyspělost je z velké části definována náročností českých zákazníků a jejich tlakem na kvalitu a variabilitu služeb.
Co se dozvíte dále?
Komu se dnes vyplatí zakládat nový eshop a kdy skoro nemá cenu to zkoušet
Jak to bude s konsolidací eshopů
Omnichannel jako klíčový element budoucnosti ecommerce scény
Pohled “zevnitř” na rozvoj klíčového hráče v segmentu beauty a jeho práci s aktuálními digitálními trendy
Jakou roli hrají v zákaznické cestě Notina kamenné pobočky
Štěpánka Lebedová, Email.cz
46:00
Petr Srna o Influconu
22:24
Denisa Hrubešová, Forendors
45:20