Inspirace od WebTop100

Podcast #33

Podcast WebTop100 - Lukáš Havlásek

Podcast WebTop100 - Lukáš Havlásek

Rozhovor s Lukášem Havláskem proběhl v útulné zasedačce na centrále Notina, do kterého přestoupil na post šéfa webu a inovací po patnáctiletém úspěšném budování Shopsysu, kde začínal od píky jako brigádník.


V průběhu rozhovoru můžete navnímat jak Lukášův pohled na stav českého ecommerce, tak na výzvy, které před ním a před Notinem aktuálně stojí. Nahlédnete tak pod pokličku inovačních cyklů jednoho z největších evropských hráčů v segmentu beauty.


“Zásadní období pro mě i pro Shopsys byla turbulentní doba kolem roku 2008. Mnohokrát jsme stáli krok od krachu, ale vždy jsme se dokázali zvednout a nakonec dostat Shopsys do role klíčového hráče na trhu”, říká na začátku rozhovoru Lukáš a dodává, že i po loňském odchodu je s kolegy a kamarády ze Shopsysu v čilé komunikaci a často konzultují byznysové otázky. “Cítil jsem, že Shopsysu jsem dal všechno co jsem mohl. A zároveň jsem si byl jistý, že zrovna teď byl ten nejideálnější okamžik pro odchod. Potřeboval jsem další impuls”, dodává Lukáš.


V rámci hodnocení domácí ecommerce scény je Lukáš optimistou a vnímá ji jako mimořádně vyspělou. Zároveň je přesvědčen, že tato vyspělost je z velké části definována náročností českých zákazníků a jejich tlakem na kvalitu a variabilitu služeb.


Co se dozvíte dále?


Komu se dnes vyplatí zakládat nový eshop a kdy skoro nemá cenu to zkoušet

Jak to bude s konsolidací eshopů

Omnichannel jako klíčový element budoucnosti ecommerce scény

Pohled “zevnitř” na rozvoj klíčového hráče v segmentu beauty a jeho práci s aktuálními digitálními trendy

Jakou roli hrají v zákaznické cestě Notina kamenné pobočky


DALŠÍ ZAJÍMAVÉ PODCASTY
Podcast WebTop100 - Štěpánka Lebedová, Email.cz
Podcast #70

Štěpánka Lebedová, Email.cz

46:00

Podcast WebTop100 - Petr Srna o Influconu
Special #14

Petr Srna o Influconu

22:24

Podcast WebTop100 - Denisa Hrubešová, Forendors
Podcast #69

Denisa Hrubešová, Forendors

45:20