Podcast #79

Podcast WebTop100 - Adam Šilhan o trendech v analytice

Podcast WebTop100 - Adam Šilhan o trendech v analytice

Omezení cookies, měnící se chování uživatelů a tlak na efektivitu kampaní nutí marketéry hledat nové způsoby, jak měřit a vyhodnocovat své aktivity. A právě o tom je další díl WebTop100 podcastu, do kterého přijal pozvání Adam Šilhan z Igloonet.

Mimo jiné o:

Dnešní hlavní překážky při měření efektivity marketingových aktivit - Jak zachovat co nejpřesnější měření bez závislosti na cookies? - Jak se mění přístup k atribučnímu modelování v době omezeného sledování uživatelů? - Klíčové metriky, nástroje a metody pro vyhodnocování marketingových aktivit - Marketingová automatizace a prediktivní modely - Multichannel a aktuální trendy v rámci měření dopadů na offline prodeje - Vliv brandové komunikace na výkonnostní metriky & jak ho správně měřit - Jak na efektivní experimentování v rámci jasně daného rozpočtu - Typické faily při práci s daty - Blízká budoucnost a trendy --- projekt WebTop100 vám přináší digitální agentura Sherpas: https://www.sherpas.cz --- generálním partnerem letošního ročníku WebTop100 je SiteOne – tým profíků, kteří tvoří chytrá digitální řešení na míru. Od úvodních analýz, UX a designu přes vývoj na klíč až po celý online ekosystém a infrastrukturu. Už 22 let takto spojujeme byznys a technologie do fungujících výsledků. Nasloucháme, navrhujeme, dodáváme. SiteOne. UX, Design. Development. https://www.siteone.cz/

DALŠÍ ZAJÍMAVÉ PODCASTY
Podcast WebTop100 - Zbyněk Fridrich, nový věk pro SEO
Podcast #84

Zbyněk Fridrich, nový věk pro SEO

44:57

Podcast WebTop100 - Jakub Bíba - Obchodní komunikace v době AI
podcast #83

Jakub Bíba - Obchodní komunikace v době AI

45:47

Podcast WebTop100 - Skutečná vizibilita reklamních bannerů
Podcast #82

Skutečná vizibilita reklamních bannerů

38:58