Inspirace od WebTop100

Pilot pen - Napiš, vymaž, přepiš

Cílem kampaně bylo propojit offline prodejny a online prostředí, kde se cílová skupina pohybuje a využívá aktuální trendy. Kampaň jsme postavili v onlinu na TikToku, influencerech a interaktivní AR hře. V offlinu jsme využili tématické stickerky, které děti dostaly při koupi dvou produktů Pilot.
3
3. místo Brandová kampaň roku 2022

Čeho jsme dosáhli

  • Meziroční nárůst prodejů
    o 15 %
  • Návštěva microsite
    20 tis. návštěv
  • AR hru si zahrálo
    25 tis. hráčů
  • Zásah uživatelů na YouTube
    téměř 1,35 mio

Hodnocení experta

Celkové skóre 75 %
Náročnost výzvy a ambice cílů (10 %) 75 %
Kreativita (30 %) 75 %
Exekuce (30 %) 75 %
Splnění cíle (30 %) 75 %

Klient

Václav Čížek s.r.o. (Pilot pen)

Po téměř sto let je Pilot synonymem inovativních řešení pro psaní. V celosvětovém měřítku je Pilot druhým největším výrobcem psacích potřeb a plní hlavní úkoly, kterými jsou ochrana životního prostředí, zlepšování kvality a komfortu jejich produktů.

Cíle projektu

Naším cílem bylo, aby kampaň získala 15 mio impresí.

Chtěli jsme na námi vytvořenou microsite dovést alespoň 15 tis. návštěv.

Odhadovali jsme, že AR hru si na Instagramu zahrají spíše jednotky hráčů (max 5 tis. uživatelů).

Oceňuji, že nám klient dal volnou ruku a my se tak mohli odvázat nad rámec briefu, což přineslo své ovoce. Kreativně jsem se tak nemusela příliš omezovat. Největší radost mám ze skvělé spolupráce s DJ Marem a vzniku originálního songu pro celou kampaň a také z realizace AR hry na Instagramu.

Dana Yousifová Senior Copywriter & Idea Maker

Vizuální výstupy

  • Výherní box a stickerky
    1/2 Výherní box a stickerky
  • Ukázka Instagram gridu
    2/2 Ukázka Instagram gridu

Výsledky

Splněno na 153 % Imprese

Splněno na 123 % Návštěvy

O 15 Kč nižší než odhad CPM na YT

S Fragile spolupracujeme již několik let. U každé kampaně se snaží přijít s nějakou novou myšlenkou a využitím nových trendů. To baví nejen mně, ale především naše fanoušky. Zároveň oceňuji, jak pečlivě na přípravách kampaní pracují, dodržují časový plán a vůbec poskytují skvělý zákaznický servis.

Renata Unger Product and Marketing Specialist

Realizace

Na začátku kampaně pro ikonická pera Pilot byl televizní reklamní spot a idea postavená na originálním hiphopovém songu, vytvořeném DJem Marem. S klientem jsme se rozhodli jít dál a z reklamního spotu se stala 360° kampaň s cílem efektivně oslovit školáky před návratem do lavic s přesahem do offline prostředí.

Pro televizní spot jsme zajišťovali jak copy, tak voiceover a stáli jsme i za celou ideou s hiphopovým songem. Dále jsme pro celou kampaň vytvořili microsite, a to včetně konceptu, copy, grafiky, kódování, hostingu a nastavení analytiky. Z reklamního spotu vycházel i klíčový vizuál, social media kreativy a YouTube videa v různých délkách. Kampaň byla proto velice komplexní a na všech médiích sjednocená.

Fragile agency

Vytvořme společně další úspěšnou kampaň. Rádi se o ni postaráme.

Pojďme do toho!