Inspirace od WebTop100

Ovečkárna - Zeptejte se oveček

Když se našich blízkých zeptáme, co chtějí na Vánoce, často sami neví. Ovečkárna je přitom místo, kde najdete dárky, ze kterých mají všichni upřímnou radost. Dárky, které jsou hebké, příjemné a pohodlné. „Co si letos přejete na Vánoce pod stromeček?“ - tuto otázku jsme vyzdvihli a posunuli na nejvyšší možnou úroveň.
3
3. místo Výkonnostní kampaň roku 2022
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Tržby za dané předvánoční období
    102,3 mio CZK
  • Získaná přání od uživatelů
    6 697 přání
  • Splněná opravdová přání
    3 dobré skutky

Hodnocení experta

Celkové skóre 71 %
Náročnost výzvy (15 %) 50 %
Kreativita (15 %) 75 %
Exekuce (35 %) 75 %
Splnění cíle (35 %) 75 %

Klient

Czech Wool company s.r.o. (Ovečkárna)

Ovečkárna přináší výrobky z vlny a přírodních materiálů pro všechny, kteří tvoří a pečují o teplo domova.

Cíle projektu

Růst tržeb za dané období na 143 %. Z 57,5 mio CZK (2020) na 82,3 mio CZK (2021).

Aktivovat loajální zákazníky a připomenout, že vánoční dárky najdou na Ovečkárně.

Akvizice nových zákazníků, kteří se seznámí s produkty a brandem skrze soutěž.

Získat data (leady pro remarketing a e-mailing + zjistit nejžádanější produkty ze strany zákazníků).

Získat od zákazníků jejich „Opravdové přání” s dobročinným přesahem.

Byla to obrovská výzva připravit komplexní marketingovou kampaň pro Ovečkárnu v tak krátkém čase, který jsme měli k dispozici. Tím více jsem hrdý na celý tým Fragile, který to nejen dokázal, ale také pomohl klientovi dosáhnout největšího meziročního nárůstu.

Denis Radabolski Data & Consulting Lead

Vizuální výstupy

  • Ukázka banneru s výzvou k zapojení se do soutěže a napsání dopisu Ježíškovi
    1/1 Ukázka banneru s výzvou k zapojení se do soutěže a napsání dopisu Ježíškovi

Výsledky

178 % oproti roku 2020 Tržby

Splněno na 124 % Plán

Dobročinný přesah Lovebrand

S Fragile jsme byli velmi spokojení. Nejsme jednoduchý klient, protože klademe velký důraz na kreativu a firemní kulturu, která se musí propsat do celého marketingu, služeb a produktů. Vážíme si jich jako partnera, který nás podržel při každé výzvě. Děkuji za úspěšnou spolupráci.

Martin Bernátek zakladatel a CEO Ovečkárny

Realizace

Kampaň je výjimečná především svým posláním a primárními cíli. Jejím smyslem nebylo zákazníkům PRODAT dárky z Ovečkárny, ale SEZNÁMIT je s produkty, POMOCI jim s výběrem a SPLNIT jim přání, ať už šlo o vánoční dárky pro ně samotné, nebo jejich blízké.


Na začátku kampaně (říjen) jsme se ptali lidí, co si přejí na Vánoce. Být mezi prvními, ale nic nenabízet, to nás mělo odlišit. Z odpovědí jsme vytvořili tipy na dárky pro různé sociodemografické skupiny (muže, babičky…). Pro každý segment vznikly jedinečné kreativy s odpovídajícím sdělením. Ukázka: https://www.oveckarna.cz/clanek/137/nevite-co-k-vanocum-pro-maminku-zeptejte-se-ovecek/


Skvělé výsledky kampaně, které se promítly i v celkových tržbách Ovečkárny a vyšší KPI oproti předpokladu, dokazují, že lidé mají svá přání, a že upřímný zájem a chuť pomáhat se vždy vyplatí. Díky kampani jsme posunuli Ovečkárnu o krok blíže na cestě k budování lovebrandu, který se stará nejen o své zákazníky.

Fragile agency

Vytvořme společně další úspěšnou kampaň! Rádi se o ni postaráme.

Pojďme do toho!