trojnásobně Tržby překonaly plán
Marketup: Launch největšího kuchyňského studia XXXLutz
-
AgenturaMarketup s.r.o.
-
KlientXLCZ Nábytek s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Plán tržeb překonán3x
-
Zvýšení obratu v ČR v Q3/2023o 17 %
-
ROI kampaně494 %
-
Nárůst rezervací kuchyní120%
-
Nárůst objednávek oproti jiným pobočkám185%
-
Awareness lift+64 %
Hodnocení experta
Celkové skóre | 98 % |
Náročnost výzvy a ambice cílů (10 %) | 75 % |
Kreativita (30 %) | 100 % |
Exekuce (30 %) | 100 % |
Splnění cíle (30 %) | 100 % |
Klient

XXXLutz

Cíle projektu
Splnit plán tržeb a ROI. Zvýšit návštěvnost kuchyňského studia. Obsazení klíčového atributu „největší výběr kuchyní“. Zdvojnásobení objednávek kuchyní.
Kampaň pro největší kuchyňské studio XXXLutz nás motivovala posunout hranice kreativity a efektivity. Díky detailní strategii, pečlivému plánování a inovativnímu přístupu jsme nejen oslovili široké publikum, ale také překonali očekávané obchodní plány. Tento úspěch, oceněný několika prestižními cenami, potvrzuje, že strategická spolupráce Marketupu a XXXLUTZ s důrazem na kvalitu přináší měřitelné výsledky.
![]()
Vizuální výstupy
Výsledky
+64 % Awareness lift
494 % ROI
+17 % Zvýšení obratu v ČR
Bylo pro mne velkým překvapením, jak skvěle kampaň od Marketup na otevření našeho největšího Kuchyňského a interiérového studia XXXLutz v Galerii Butovice zafungovala. Přinesla vynikající obchodní výsledky nejen v samotném studiu v Galerii Butovice, kde tržby z prodeje kuchyní překročily naše očekávání více než trojnásobně. Dopad kampaně se projevil i v ostatních obchodních domech XXXLutz v České republice, kdy se tržby z prodeje kuchyní zvýšily v následujících měsících až o 25 % meziročně.
![]()
Realizace
Podívejte se na videa a klíčové vizuály kampaně.
