Inspirace od WebTop100

Olympia Outfit Battle

Jak předvést nové kolekce fashion obchodů v době pandemie, kdy není možné pořádat hromadné eventy? A jak nalákat zpět do obchodního centra zákazníky, kteří začali víc nakupovat na eshopech? Podzimní fashion shows patřila vždy k nejdůležitějším událostem roku jak pro všechny módní značky, tak pro obchodní centrum. Podařilo se nám to díky interaktivnímu battlu influencerek na Instagramu, který zapojil fanoušky vybraných osobností i profilu samotné Olympie Brno.
1
1. místo Influencer marketing roku 2022
  • Agentura
    AETNA
  • Klient
    Olympia Brno
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Větší návštěvnost profilu Olympia Brno na Instagramu
    o 43 %
  • Nárust followerů na Instagramu
    o 20 %
  • Počet reakcí a množství organických zhlédnutí videí
    Tisíce a desetitisíce

Hodnocení experta

Celkové skóre 81 %
Kvalita kreativy (25 %) 100 %
Strategie komunikace (25 %) 75 %
Efektivita komunikace (25 %) 50 %
Viditelné označení reklamy (25 %) 100 %

Klient

Olympia Brno

Olympia Brno je největším nákupním a zábavním centrem na Jižní Moravě. Disponuje více než 200 obchody a širokou nabídkou služeb. Nachází se mimo centrum města, na zelené ploše v těsné blízkosti dálničního uzlu D1 a D2.

Cíle projektu

Představit nové kolekce fashion obchodů

Vzbudit zájem o nabídku a nákupy v obchodním centru

Celé představení nových kolekcí jsme sice v době covidu logicky přesunuli do online prostoru. Ne však očekávatelným online eventem v podobě live streamu módní přehlídky, který by měl vyvrcholení v jeden určený čas. Sestavili jsme strategii s průběžnou a dlouhodobou komunikací, a to ve spolupráci se dvěma předními fashion influencerkami, které na českém Instagramu denně inspirují svým stylem followery, mezi něž patří i ti z Olympie.

Martin Zavadil Digital project manager, Aetna

Vizuální výstupy

  • 1. video battle na Instagramu
    1/2 1. video battle na Instagramu
  • 2. video battle na Instagramu
    2/2 2. video battle na Instagramu

Výsledky

o 43 % Větší návštěvnost profilu Olympia Brno na Instagramu

o 20 % Nárust followerů na Instagramu

Tisíce a desetitisíce Počet reakcí a množství organických zhlédnutí videí

Akce Olympia Outfit Battle nejenže do puntíku splnila zadání, ale zároveň nám pomohla, atraktivní formou, propojit on-line generaci zákazníků s obchodníky v nákupním centru Olympia Brno.

Jan Pazour ředitel centra

Realizace

INFLUENCERSKÝ BATTLE
Influencerky jsme postavili před jednotnou výzvu, a sice vzájemný souboj o to, která vytvoří lepší outfit z nových kolekcí obchodů Olympie.
Obě je musely navštívit a sestavit outfity na dvě témata – formální večírek a neformální party. Z toho vznikla dvě hlasovací kola, jež měla určit, čí nápad vyhraje. A protože bylo záměrem vytvořit interaktivní komunikaci, která nebude vysílat sdělení jen jednosměrně, ale aktivně zapojí uživatele, tak hlasující porotou byli samotní sledující vybraných influencerek a Olympie Brno. Nejdřív svoje tipy obě představily formou Reels videí na svých instagramových profilech, aby k souboji přitáhly dostatečnou pozornost. V každém kole pak vyzvaly followery, aby hlasovali pro jejich outfit do komentářů u soutěžního videa publikovaného na instagramovém profilu Olympie. Kromě interaktivní komunikace jsme tak skrz influencerky odkazovali followery na instagramový profil klienta Olympia Centrum Brno.


Soutěžní videa je možné zhlédnout zde:

https://www.instagram.com/p/CVf1LiQgoL7/

https://www.instagram.com/p/CWENebLgec2/



AETNA

Pro Olympii Brno připravila strategicko-kreativní agentura Aetna

Aetna