Inspirace od WebTop100

Nový web pro OSA

Nový web pro OSA

Více o projektu
logo
Vnímání značky
Vstřícný postoj k uživatelům hudby a autorům
Nová OSA
Moderní a transparentní
Akviziční prvky
Okamžitá registrace nových autorů
O projektu

OSA

Primární účel webu:

  1. Web OSA je zdroj základních informací a odpovědí.
  2. Podrobné informace pro uživatele a dále online získání licence na vybrané druhy užití hudby prostřednictvím e-shopu, který postupně rozšiřujeme na další.
    1. Výhody pro uživatele hudby – žádost i nákup licence provedou pohodlně online, proces je rychlý, intuitivní a přehledný. E-shop je také jednotným inkasním místem pro všechny tuzemské kolektivní správce
    2. Výhody pro firmu – okamžité napojení žádosti i platby na interní systémy, urychlení odbavování žadatelů o licenci.
  3. Online registrace nových autorů se zájmem o zastupování.
  4. Otevřená a srozumitelná komunikace s odbornou i širokou veřejností.

Cílové skupiny

  • uživatelé hudby, tedy všichni ti, kteří ať už v rámci svého podnikání nebo jiných kulturních aktivit veřejně pouští autorsky chráněná hudební díla.
  • autoři a nakladatelé – již zastupovaní nebo ti, kteří mají o zastupování zájem
  • dále pak (už v menší míře) média a odborná veřejnost

Podívejte se na nový web OSA od MEDIA FACTORY

Hodnocení projektu
75 %

Design

100 %

Marketingová komunikace

50 %

Technické řešení

75 %

Zákaznické funkce

Šárka Tošnarová
Šárka Tošnarová
Marketing Director Manifesto Market
Tento web vás prostě baví procházet i konzumovat. Skvělá inspirativní práce.
VIDEO ROZHOVOR S

Liborem Olexou a Michalem Benešem z MEDIA FACTORY

V roce 2019 oslavil Ochranný svaz autorský významné jubileum v podobě stoletého výročí vzniku. Při té příležitosti si “nadělili” nový, fuknční a designově pojatý web, který zpracoval tým agentury MEDIA FACTORY.

Hrozně nám pomohlo, že jsme od klienta dostali potřebnou míru důvěry a zároveň se byl schopen ve správné chvíle aktivně zapojit.
Libor Olexa
Consultant & Partner MEDIA FACTORY