Inspirace od WebTop100

Atraktivní a výrazná tvář ALDO Nábytek

Pro předního prodejce designového nábytku v ČR jsme připravili novou identitu značky, která reflektovala pozici firmy na trhu a jednoznačně odlišila ALDO Nábytek od konkurence. Vzhledem k velmi silnému postavení společnosti v segmentu dětského nábytku vznikl v rámci řešení samostatný subbrand ALDO Kids.
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Konkurence
    Unikátní odlišení
  • Komunikace napříč kanály
    Sjednocení a posílení
  • Dětský sortiment
    Samostatný subbrand

Klient

Nábytek ALDO

Nábytek ALDO je prodejce kvalitního nábytku, který na českém trhu operuje již více než 15 let. Zaměřují se na kvalitní nábytek od prověřených dodavatelů za rozumné ceny. Narozdíl od běžných e-shopů má díky exkluzivnímu zastoupení v sortimentu originální kusy, které nikde jinde nenajdete.

Cíle projektu

Odlišit ALDO od konkurence

Komunikovat silné stránky

Zvýšit výkonu e-shopu

Posílit kategorii dětského sortimentu

Věděli jsme, že brandová komunikace ALDO výrazně pokulhává za kvalitou sortimentu a služeb, které firma nabízí. V rámci komplexní spolupráce v oblasti digitálního marketingu jsme se proto zaměřili i na brand jako takový. Výsledky v podobě významného růstu obratu na sebe nenechaly dlouho čekat.

Luboš Plotěný CEO

Vizuální výstupy

  • Nový návrh e-shopu
    1/8 Nový návrh e-shopu
  • Označení provozovny
    2/8 Označení provozovny
  • Tištěné materiály
    3/8 Tištěné materiály
  • Promo materiály
    4/8 Promo materiály
  • Promo materiály
    5/8 Promo materiály
  • Corporate identity
    6/8 Corporate identity
  • Corporate identity
    7/8 Corporate identity
  • Tištěná reklam
    8/8 Tištěná reklam

Výsledky

+20 % Obrat Y2Y

beze změny PNO

3 měsíce Rychlost realizace

Kombinace cíleného výkonnostního marketingu společně s výrazným posunem identity značky se v podstatě okamžitě pozitivně propsaly do obchodních výsledků e-shopu. Při zachování výchozího PNO jsme pomohli růst o desítky procent.

Luboš Plotěný CEO Sherpas

Realizace

Výzva

ALDO nábytek se od začátku svého podnikání profiloval jako firma nabízející kvalitnější nábytek od renomovaných výrobců v exkluzivním zastoupení. Firma byla silné v kvalitě zboží, rychlosti doručení i v cenách. Naopak jeho slabou stránkou byla absence kvalitně navrženého e-shopu a silného brandu. Proto bylo ALDO vydáno na pospas srovnávačům nábytku, kde nebylo možné plně komunikovat své kvality a konkurenční výhody.

Řešení

ALDO nábytek potřebovalo vystoupit z davu. A to jak z hlediska brandové komunikace tak i svým e-shopem. Začali jsme tedy pěkně od podlahy - vytvořením kvalitního brandu. S klientem jsme nejprve pečlivě vyladili brandovou strategii a ujasnili jsme si, jaké hodnoty značka ALDO zastává a jak je má komunikovat. Na základě kvalitně zpracované strategie jsme ALDO navrhli hravou vizuální identitu. Vzhledem k velmi silnému postavení společnosti v segmentu dětského nábytku vznikl v rámci řešení samostatný subbrand ALDO Kids.

Chybět samozřejmě nesměl ani uživatelsky přívětivý e-shop, který díky kvalitně připravené vizuální identitě vystupuje z davu generických šablonových řešení.


Jak jsme k tomu přistoupili

Moderní značka, která skvěle komunikuje

Pomohli jsme ALDO definovat jeho vizi, misi a klíčové hodnoty značky jako jsou kvalita, odpovědnost a exkluzivita. Značce jsme posléze vytvořili zapamatovatelnou vizuální identitu, která klade důraz na minimalistickou estetiku a optimistickou barevnost. Velmi silné postavení společnosti v segmentu dětského nábytku nás logicky dovedlo k subbrandu ALDO Kids, což nám umožnilo v komunikaci jasně vypíchnout tento segment produktů.

V brandové komunikaci jsme navrhli klientovi soustředit se na kvalitní obsahový marketing s důrazem na komunikaci zemí, ze kterých nábytek pochází a nejaktuálnější designové trendy.

E-shop na míru

Druhou polovinu projektu tvořil komplexní redesign e-shopu ALDO. Na základě důkladné analýzy zákaznického chování jsme navrhli e-shop, který nejen skvěle vypadá, ale díky kvalitnímu UX prodejní cíle splnil nad očekávání.

Brandová a výkonnostní kampaň

Rebrandovat značku je jedna věc, ale dát o ní vědět co největší skupině potenciálních zákazníků. O to se postarali naši specialisté na digitální marketing. Ti navrhli a řídili komunikační kampaně zaměřené na brand awareness a výkon.

Sherpas, s.r.o.

Rádi vám hodíme lano a dovedeme na vrchol i vás

Dejte nám signál