Inspirace od WebTop100

Nový B2C e-shop pro Růžový slon

Na začátku vývoje nového e-shopu na míru byla investice Růžového slona v řádu nižších desítek procent obratu. To bylo při jeho velikosti docela neobvyklé. Ve finále se ale ukázalo, že šlo o prozíravý tah, jelikož nyní je e-commerce platforma jednou z jeho největších konkurenčních výhod. Růžový Slon dvojnásobně vyrostl, stal se několikanásobným vítězem ankety ShopRoku a v obratu přeskočil stamilionový milník.
2
2. místo Ecommerce projekt roku 2022
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Nárust tržeb za první dva roky
    3x
  • Počet přenesených videí ze starého e-shopu
    2000 +
  • Počet přenesených produktových a uživatelských videí
    22 000 +

Hodnocení experta

Celkové skóre 89 %
Inovativnost řešení (15 %) 75 %
Plnění byznys cílů (25 %) 100 %
Komfort ve výběru služeb (30 %) 75 %
Uživatelská přívětivost (35 %) 100 %

Klient

Růžový slon

Inspirují k objevování nových věcí v sexu. Už 20 let sloní tým vybírá ty nejzajímavější hračky z celého světa. Každý měsíc jich otestují desítky a zelenou dají jen těm nej, které přidávají do jejich růžového šuplíku a sami používají.

Cíle projektu

Propojit veškerý obsah s články videi i recenzemi

Provést současně v jednu chvíli migraci jak svého IS, tak celého e-shopového řešení

Vytvořit nové e-shopové řešení v hybridním formátu vývoje (společně s developery klienta)

Zjednodušit zákazníkům orientaci v sortimentu (více než 2 000 vlastních videí a přes 30 000 uživatelských recenzí)

Je skvělé vidět touhu, s jakou se Růžový slon snaží neustále zkoušet a zlepšovat. Důkazem toho, že nejdou s davem je i to, že si i přes svou relativně malou velikost vybrali pro tvorbu nového e-shopu právě Shopsys. Jsme velmi rádi, že můžeme být u toho, jak se jim daří násobně růst.

Matěj Kapošváry CEO Shopsys

Vizuální výstupy

  • Shopsys nový e-shop na míru pro ruzovyslon.cz
    1/1 Shopsys nový e-shop na míru pro ruzovyslon.cz

Výsledky

3x Nárust tržeb za první dva roky

2000 + Počet přenesených videí ze starého e-shopu

22 000 + Počet přenesených produktových a uživatelských videí

Hledali jsme platformu, na které nebudeme začínat úplně od nuly, která je nastavena na velký růst a velké projekty. Důležité pro nás bylo open source řešení, otevřený kód, aby v případě potřeby na stejné platformě mohl pokračovat i jiný dodavatel. Vendor lock-in je velký strašák. A chtěli jsme nový systém postavit na dvou vývojových nohách – našem interním týmu a externím týmu dodavatele. Abychom mohli obojí kombinovat a nebyli závislí ani na jednom. Z těchto důvodů jsme si vybrali Shopsys.

Adam Durčák CEO Růžový slon

Realizace

Díky investicím do rozšíření sortimentu, marketingu, personálnímu posílení, focusu na zahraničí a také tomu, že se dokázal přizpůsobit novým podmínkám v covid pandemii, Růžový Slon rychle roste. Proto se v současné době více soustředíme na optimalizaci performance. Zaměřením na performance webu došlo ke zrychlení jeho načítání, což mělo pozitivní dopad na další sledované metriky. V meziročním srovnání dat jsme zaznamenali zvýšení průměrného počtu stránek zobrazených během jedné návštěvy, snížení bounce rate a především zvýšení celkového počtu transakcí a tím i revenue.

Shopsys s.r.o.

Tvoříme e-shopy na míru budoucnosti. Podívejte se na naše další případové studie

Prohlédnout