Inspirace od WebTop100

Nový web pro nejpoužívanější ATS systém v Česku

Pro nejoblíbenější náborový software v Česku jsme navrhli zbrusu nový web, který úspěšně komunikuje jeho silné stránky a přináší kvalifikované leady.
  • Agentura
    Sherpas
  • Klient
    LMC s.r.o.
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Kvantita
    Nárůst počtu leadů
  • Kvalita
    Eliminace nerelevantních
  • Efektivita
    Vyšší kvalita leadů

Klient

LMC s.r.o.

LMC je největším českým poskytovatelem nástrojů pro hledání práce a vzdělávání. Do jeho portfolia patří například portály Jobs.cz, Práce.cz nebo vzdělávací portál Seduo.cz. Pro HR specialisty nabízí Applicant Tracking System (ATS) nazvaný Teamio. Díky němu mohou personalisté jednoduše zadávat inzerci a spravovat proces náboru.

Cíle projektu

Zpřehlednění prezentace Teamia a jeho cenotvorby

Zvýšení počtu kvalitních leadů a ulehčení práce sales teamu

Prezentace Teamia jako přátelské a přívětivé značky

Základním předpokladem pro úspěch každého projektu je zapojení a elán klienta. V Teamiu jsme dokázali zapojit od začátku široký tým stakeholderů z mnoha oddělení. Každou iteraci jsme také důkladně testovali s uživateli. Výsledkem je funkční a atraktivní produkt, na který můžeme být (oboustranně) velmi hrdí.

Do Hoai Nam UX Specialist

Vizuální výstupy

  • Hero
    1/8 Hero
  • Kolekce funkcí
    2/8 Kolekce funkcí
  • Stránka funkce
    3/8 Stránka funkce
  • Výhody Teamia
    4/8 Výhody Teamia
  • Kalkulačka
    5/8 Kalkulačka
  • Poptávkový formulář
    6/8 Poptávkový formulář
  • Desktop
    7/8 Desktop
  • Mobile
    8/8 Mobile

Výsledky

Nárůst počtu leadů Kvantita

Eliminace nerelevantních Kvalita

Vyšší kvalita leadů Efektivita

Z pohledu množství a kvality leadu redesign naprosto splnil očekávání. I díky většímu množství konverzních cest počet leadů výrazně vzrostl při současné eliminaci množství nerelevantních leadů, které dříve zbytečně vytěžovaly náš obchodní tým.

Hana Kostovičová Marketingový manažer Teamio

Realizace

Zjednodušení funkcí

Jednou z největších výzev byla komunikace desítek funkcí, které Teamio nabízí. Starý způsob prezentace byl příliš komplikovaný, a uživatelé tak často měli problém udělat si jednoduchý mentální obraz o tom, co Teamio je a co umí. Všechny dosavadní funkce se nám podařilo konsolidovat a rozdělit do tří přehledných balíčků, které respektovaly logiku náborového procesu. Uživatel si tak dokázal spojit mnohem lépe funkci se svým pracovním workflow.


Přehledná cenotvorba

Velkou výzvou byl ceník Teamia, který nabízel desítky kombinací cen a čtyři produktové balíčky. Tento ceník nebyl příliš vhodný pro získání prvotního leadu.

Proto jsme spolu s klienty zjednodušili komunikaci produktové nabídky pouze na Bezplatné a Plnohodnotné Teamio. Cenový model jsme nechali beze změny pro prodejní účely, nicméně uživatelům jsme místo ceníku nabídli pouze jednoduchou kalkulačku, díky které se mohli nezávazně dozvědět přibližnou cenu na základě svých potřeb bez zdlouhavého porovnávání.



Hravý obsah

Teamio spojilo spuštění nového webu s redesignem své aplikace a přepracovaným brandem, který měl působit hravým a přátelským dojmem a komunikovat novou éru Teamia. Ve spolupráci s klientem jsme vytvořili kompletní vizuální i textový obsah, jenž zdůrazňuje pozitivní kvality nové brandové strategie.


Sherpas

Rádi vám hodíme lano a dovedeme na vrchol i vás

Dejte nám signál