Inspirace od WebTop100

Mobile Hut

Mobile Hut

Více o projektu
logo
Počet zmínek ve velkých médiích
120%
Organický dosah na sociálních sítích
12.480
Ověření atraktivity produktu
Rozjetá výroba Mobile Hut
O projektu

Mobile Hut je mobilní designový domek k minimalistickému, off-grid bydlení. Princip je stejný, jako u obytného přívěsu. Narozdíl od něj je však Mobile Hut estetický, funkčně vyladěný a poskytující plnohodnotné bydlení. 


BlueGhost v rámci zvyšování povědomí o produktu uskutečnil netradiční kampaň, během které se domek půjčoval lidem výměnou za to, že o svém zážitku dají vědět světu skrze své komunikační kanály. 


Vytvořila se landig page https://www.kamkolivnezavisle.cz/, přes kterou se lidé mohli zapojit. Tato landing page byla následně propagována na sociálních sítích. Účastníci, kteří se do projektu přihlásili, byli pečlivě vybíráni podle potenciálu dosahu, schopnosti vytvořit hodnotný obsah, konexí a relevance komunikačních kanálů. 


Celkem se přihlásilo 133 účastníků, z nichž se vybralo do užšího výběru 38. Zhodnotili jsme jejich přínos kampani a možnosti jejich výstupů (PR články, dosah příspěvků na sociálních sítích, úroveň tvorby foto a video contentu) a následně vybrali 7 finalistů, kterým se domek zapůjčil. Díky tomu vznikl nejen ohlas na sociálních sítích, ale také články pro Novinky.cz, Czechdesign.cz, online i tištěný Forbes (tištěné vydání duben 2020, článek na dvě strany) a reportáž pro Českou televizi, která vyjde v březnu 2021.

Podívejte se na případovou studii k projektu.

Hodnocení projektu
75 %

Míra odvahy v komunikaci

100 %

Poučení

100 %

Naplnění cílů komunikace

Irena Zatloukalová
Irena Zatloukalová
Founder FENEK PR
Povedený způsob launche produktu s dobře provázanou komunikací
VIDEO ROZHOVOR S

Bárou Kubátovou a Lukášem Pilkou

O netradičnosti spolupráce s Mobile Hut, o tom, do jakých končin byl domeček v rámci své PR mise vyslán a jak to celé nakonec bylo úspěšné.
Od začátku jsme o tom domečku chtěli točit film. No a nakonec jsme skončili u myšlenky, že nejlepší bude ho natočit v reálném prostředí se skutečnými lidmi.
Lukáš Pilka
Lukáš Pilka
Head of Design Blue Ghost