2 vydání ročně
Magazín přímo Pro marketéry
-
AgenturaProficio Marketing s.r.o.
-
KlientProficio Marketing s.r.o.

Čeho jsme dosáhli
-
Vytisků , které jsme zatím dostali mezi české marketéry2500
-
Přispěvatelů zatím sdílících své know-how37+
-
získaných ocenění čistě za první číslo4
Hodnocení experta
Celkové skóre | 93 % |
Smysl kampaně (30 %) | 100 % |
Odvaha kampaně (30 %) | 100 % |
Dopad kampaně (30 %) | 75 % |
Přenositelnost (10 %) | 100 % |
Klient

Proficio

Cíle projektu
Vytvořit magazín pro cílovou skupinu CMO's
Využít magazín jako nedílnou součást akvizičního procesu
Plně ukotvit Pro jako nový brand asset Proficia
Vytvořit high-level content přesahující hranice ČR
Magazín Pro výrazně podporuje komunikaci našeho postupného repositioningu z performance agentury do marketingové a konzultační skupiny. Stanovili jsme si smělé cíle, ať už se jedná o expanzi či upevňování nové pozice, a cesta k jejich plnění rozhodně lehká nebude. Už teď ale víme, že nás na ní bude provázet magazín Pro.
![]()
Vizuální výstupy
Výsledky
3000 plánovaných výtisků pro rok 2024
100+ stran odborného obsahu ročně
100 % případů, kdy vstupuje magazín do akvizičního procesu
Díky skvělé spolupráci s agenturou Fenek jsme dokázali v rekordním čase připravit první číslo magazínu, který nám na marketingovém trhu chyběl.
![]()
Realizace
Proč právě Pro
Nechtěli jsme vydávat další informační plátek, který by představoval novinky ze všech koutů oboru. Neměli jsme zájem ani o čistou propagaci naší skupiny. Zkrátka jsme nechtěli další leták převlečený za edukativní materiál.
Přestože je magazín Pro snadno propojitelný se značkou Proficio, nejedná se nutně o naše PR. Nebojíme se dávat prostor konkurenci a firmám, které nejsou naším klientem. Chtěli jsme jít nad rámec standardních firemních magazínů a v maximální míře se pokusit o nezávislost.
Jak jsme řešili kreativu a vizuál
Od začátku magazínu jsme chápali, že pro takový projekt potřebujeme dostatečně silné partnery oplývající odpovídající expertizou, abychom vše zvládli dodat v kvalitě, jakou jsme si slibovali. Spojili jsme proto síly se zkušeným redakčním týmem Fenek PR, který zaštiťoval oslovování respondentů a tvorbu obsahu.
Zároveň jsme využili také našeho DTP Vojtěcha Lungu, specialistu s více než dvaceti lety zkušeností. Protože projekt ještě v říjnu v podstatě existoval jen v rovině zbožných přání, do konce roku jsme absolvovali několik workshopů, při kterých jsme nastavili koncepci celého magazínu – od struktury až po tonalitu.
Jak rychle jsme ho zvládli realizovat
První číslo se nám se začátkem prací v prosinci 2022 podařilo realizovat za necelé tři měsíce s uvedením na COE 2023 22. února 2023.
Práce na druhém čísle po dané zkušenosti tak začaly již v březnu 2023 s tím, že jsme ho uvedli na pražském proTalku 26. září 2023 – za nižší výrobní cenu a zároveň ve výrazně lákavější vizuální podobě.
V tuto chvíli dokončujeme třetí číslo s tématem The Role of the CMO, které bude doprovázet Marketing Festival 2024. V něm čtenáři najdou hlasy světových kapacit, jako je Richard Shotton, Grace Kite, Scott Brinker, Tom Fishburne nebo Mark Ritson!
Jak lze magazín získat
Pro máme k dispozici v placené tištěné verzi nebo zdarma v online pdf verzi dostupné na našem webu.

