725 000 Kč Vybraná částka
Jak jsme pomohli vybrat 725 000 Kč na Nadační fond dětské onkologie Krtek
-
AgenturaAETNA, spol. s r.o.
-
KlientOlympia Brno
Čeho jsme dosáhli
-
Vybraná částka725 000 Kč
-
Zásah napříč kanály2,4 milionu uživatelů
-
Navýšení vybrané částky oproti minulému rokuo 90 000 Kč
-
Zhlédnutí napříč kanály895 000
Hodnocení experta
| Celkové skóre | 70 % |
| Náročnost výzvy a splnění cíle (30 %) | 75 % |
| Komunikační taktika (30 %) | 25 % |
| Kreativa (40 %) | 100 % |
Klient
Olympia Brno
Cíle projektu
Zaujmout videem více lidí než v předešlém roce
Pomoci Olympii Brno vybrat pro NF dětské onkologie Krtek co nejvíce peněz na podporu rodin
Stěžejním prvkem celého spotu, a zároveň největší produkční výzvou, byl dětský pokoj. Na něm stojí celý příběh a právě on nese klíčové emoce. Věděli jsme přesně, jak má působit, ale nenašli jsme lokaci, která by naši představu splnila. Rozhodli jsme se proto vytvořit ji od základu. Při tvorbě prostoru jsme vycházeli z teorie barev - dominantní modrá podtrhuje napětí a podporuje lehce nepříjemné emoce, které mají diváka provázet celým spotem.
![]()
Vizuální výstupy
Výsledky
15 % Všech zasažených dokoukalo video do konce
2 400 000 Zásah napříč kanály
895 000 Zhlédnutí napříč kanály
Velmi si vážíme 3. místa za charitativní video Každý pomáhá, každý vyhrává, kde se slevy a nabídky obchodů v Olympii Brno staly klíčovou součástí charitativních losů. Díky tomuto společnému úsilí se podařilo vybrat 725 000 Kč pro Nadační fond Krtek, čímž zákazníci nejen podpořili dobrou věc, ale zároveň zavítali do obchodů našich partnerů.
![]()
Realizace
Chtěli jsme vytvořit kreativní koncept, který se vyhne klišé a přitáhne pozornost k tématu dětské onkologie jinak než černobílými fotkami dětí bez vlásků. Sáhli jsme proto po emotivním symbolu - dětském pokojíčku. Připravili jsme útulný prostor plný hraček a drobného nepořádku, ale bez dítěte, které by si v něm mělo hrát. Právě tato absence měla vyvolat silný kontrast a připomenout, proč je důležité přispět Nadačnímu fondu dětské onkologie Krtek. Protože léčba může dětem umožnit vrátit se tam, kam patří – do svých pokojíčků.
Po dobu konání akce mohou návštěvníci nákupního centra přispět 25 Kč na Nadační fond dětské onkologie (NFDO) Krtek. Za příspěvek získají los, který v sobě ukrývá jednu z mnoha cen v podobě plyšových medvědů nebo slev do obchodů v nákupním centru.
Hotový spot jsme nasadili na sociální sítě a podpořili jej bannery, příspěvky a PR. Kampaň zasáhla 2,4 milionu lidí a celé video vidělo 15 % všech zasažených uživatelů.
Čísla a běžné online metriky pro nás ale nebyly tím nejdůležitějším. Tím pro nás bylo zvýšit částku vybranou pro NFDO Krtek. To se podařilo a vybrali jsme celkem 725 000 Kč (o 90 000 Kč více než v předchozím roce).
Celá částka vždy putuje přímo fondu, který dlouhodobě pomáhá dětem a rodinám zvládnout jedno z nejtěžších životních období.