Jak jsme pomohli vybrat 725 000 Kč na Nadační fond dětské onkologie Krtek

Cílem kampaně bylo povzbudit lidi, aby při nákupech v OC Olympia Brno přispěli Nadačnímu fondu dětské onkologie Krtek a podpořili tak onkologicky nemocné děti v jejich léčbě, díky které se nakonec můžou vrátit tam, kam patří - do svých pokojíčků.
3
3. místo Videoreklama roku 2025

Čeho jsme dosáhli

  • Vybraná částka
    725 000 Kč
  • Zásah napříč kanály
    2,4 milionu uživatelů
  • Navýšení vybrané částky oproti minulému roku
    o 90 000 Kč
  • Zhlédnutí napříč kanály
    895 000

Hodnocení experta

Celkové skóre 70 %
Náročnost výzvy a splnění cíle (30 %) 75 %
Komunikační taktika (30 %) 25 %
Kreativa (40 %) 100 %

Klient

Olympia Brno

Nákupní centrum Olympia Brno již tradičně spolupořádá s Nadačním fondem dětské onkologie Krtek charitativní akci „Každý pomáhá, každý vyhrává“. Tento fond dlouhodobě pomáhá onkologicky nemocným dětem a jejich rodinám – ať už formou moderní léčby, psychosociální podpory, rekondičních pobytů nebo domácí péče.

Cíle projektu

Zaujmout videem více lidí než v předešlém roce

Pomoci Olympii Brno vybrat pro NF dětské onkologie Krtek co nejvíce peněz na podporu rodin

Stěžejním prvkem celého spotu, a zároveň největší produkční výzvou, byl dětský pokoj. Na něm stojí celý příběh a právě on nese klíčové emoce. Věděli jsme přesně, jak má působit, ale nenašli jsme lokaci, která by naši představu splnila. Rozhodli jsme se proto vytvořit ji od základu. Při tvorbě prostoru jsme vycházeli z teorie barev - dominantní modrá podtrhuje napětí a podporuje lehce nepříjemné emoce, které mají diváka provázet celým spotem.

Patrick Neumann Video Maker

Vizuální výstupy

  • Ukázka z videa
    1/3 Ukázka z videa
  • Ukázka z videa
    2/3 Ukázka z videa
  • Ukázka z videa
    3/3 Ukázka z videa

Výsledky

725 000 Kč Vybraná částka

15 % Všech zasažených dokoukalo video do konce

2 400 000 Zásah napříč kanály

895 000 Zhlédnutí napříč kanály

Velmi si vážíme 3. místa za charitativní video Každý pomáhá, každý vyhrává, kde se slevy a nabídky obchodů v Olympii Brno staly klíčovou součástí charitativních losů. Díky tomuto společnému úsilí se podařilo vybrat 725 000 Kč pro Nadační fond Krtek, čímž zákazníci nejen podpořili dobrou věc, ale zároveň zavítali do obchodů našich partnerů.

Jan Pazour ředitel obchodního centra Olympia Brno

Realizace

Chtěli jsme vytvořit kreativní koncept, který se vyhne klišé a přitáhne pozornost k tématu dětské onkologie jinak než černobílými fotkami dětí bez vlásků. Sáhli jsme proto po emotivním symbolu - dětském pokojíčku. Připravili jsme útulný prostor plný hraček a drobného nepořádku, ale bez dítěte, které by si v něm mělo hrát. Právě tato absence měla vyvolat silný kontrast a připomenout, proč je důležité přispět Nadačnímu fondu dětské onkologie Krtek. Protože léčba může dětem umožnit vrátit se tam, kam patří – do svých pokojíčků.

Po dobu konání akce mohou návštěvníci nákupního centra přispět 25 Kč na Nadační fond dětské onkologie (NFDO) Krtek. Za příspěvek získají los, který v sobě ukrývá jednu z mnoha cen v podobě plyšových medvědů nebo slev do obchodů v nákupním centru.

Hotový spot jsme nasadili na sociální sítě a podpořili jej bannery, příspěvky a PR. Kampaň zasáhla 2,4 milionu lidí a celé video vidělo 15 % všech zasažených uživatelů.

Čísla a běžné online metriky pro nás ale nebyly tím nejdůležitějším. Tím pro nás bylo zvýšit částku vybranou pro NFDO Krtek. To se podařilo a vybrali jsme celkem 725 000 Kč (o 90 000 Kč více než v předchozím roce).

Celá částka vždy putuje přímo fondu, který dlouhodobě pomáhá dětem a rodinám zvládnout jedno z nejtěžších životních období.

AETNA, spol. s r.o.

Chcete partnera i pro váš marketing?

Ozvěte se nám!