I s malými influencery se dá udělat velká (fashion) show!

Pro jarní fashion kampaň Olympie Brno jsme spojili moderní video produkci, profesionální styling, autentické lokální influencery a interaktivitu. Díky tomu vznikl obsah, který zaujal, vtáhl sledující do dění a pomohl atraktivně představit desítky nových kolekcí napříč módními značkami v nákupním centru. Součástí každého videa byla soutěž, kdy k zapojení stačilo pouze napsat, který ze dvou představených outfitů je lepší. Sledující tak musel (pokud se chtěl zapojit) dokoukat celé video.
2
2. místo Influencer marketing roku 2025

Čeho jsme dosáhli

  • Odprezentované fashion značky
    39
  • Zvýšení engagementu
    Pětinásobně
  • Počet interakcí
    20 221
  • Zhlédnutí (15s)
    75 561
  • Počet video výstupů
    8

Hodnocení experta

Celkové skóre 69 %
Kvalita kreativy (25 %) 50 %
Strategie komunikace (25 %) 75 %
Efektivita komunikace (25 %) 75 %
Viditelné označení reklamy (25 %) 75 %

Klient

Olympia Brno

Olympia Brno je největším rodinným nákupním centrem na jižní Moravě. Zákazníkům nabízí širokou paletu obchodů, služeb a doprovodných aktivit (dětský koutek, sportovní park…). Ve své nabídce má i více než 84 fashion obchodů, což z ní dělá v rámci jižní Moravy místo s největší koncentrací fashion obchodů na jednom místě.

Cíle projektu

Představit jarní kolekci módních obchodů

Zapojit sledující do interakce s obsahem

Přizpůsobit obsah aktuálním trendům

Zvýšit dosah pomocí influencerů, ale s lokálními sledujícími

Stáli jsme před výzvou jak v době nulové pozornosti zaujmout sledující na sociálních sítích a představit jim jarní kolekce různých fashion nájemců Olympie Brno. Chtěli jsme motivovat sledující, aby si video pouštěli opakovaně a zároveň atraktivní formou propojit on-line generaci zákazníků s obchody v nákupním centru.

David Kaválek Idea Maker

Vizuální výstupy

  • Ukázka z videa a reakce
    1/3 Ukázka z videa a reakce
  • Ukázka z videa a reakce
    2/3 Ukázka z videa a reakce
  • Ukázka z videa a reakce
    3/3 Ukázka z videa a reakce

Výsledky

39 Odprezentovaných značek

75 561 Počet 15s zhlédnutí

20 221 Celkový počet interakcí

5x Zvýšený engagement

❤️❤️❤️ Nejčastější komentář

Jsme hrdí na 2. místo za kampaň Influencer Fashion Show, která díky inovativní prezentaci módy v nákupním centru Olympia Brno na sociálních sítích dosáhla vysoké sledovanosti a inspirovala samotné značky ke spontánnímu sdílení videí. Velmi si vážíme pozitivní odezvy a aktivního zapojení všech, kteří pomohli šířit povědomí o značkách prostřednictvím svých vlastních kanálů.

Jan Pazour ředitel obchodního centra Olympia Brno

Realizace

Realizace kampaně stavěla na moderní video produkci, profesionálním stylingu a zapojení čtyř influencerů, kteří oslovovali různé cílové skupiny Olympie Brno.

S každým z nich vznikla dvojice tematických videí (relevantní k jejich sledujícím), postavených na dynamickém střihu, přechodech, maskování a detailech outfitů.
Každé video začínalo v ikonické centrální části nákupního centra, aby se okamžitě vytvořilo spojení se značkou, a následně se přesouvalo do Brna a jeho okolí, čímž se vizuálně posílilo propojení centra s městem.
Diváci byli aktivně vtahováni do kampaně díky hlasování o nejlepší outfit a soutěži, přičemž vítězné outfity se objevily i ve stories influencerů. Výběr tvůrců byl založen na relevanci, autentičnosti a především lokálnosti.  Hledali jsme influencery, jejichž cílová skupina se nachází primárně v Jihomoravském kraji, aby obsah mířil k reálným zákazníkům Olympie Brno.

Veškeré výstupy je možné zhlédnout na těchto odkazech: 
https://www.instagram.com/reel/DG3GU4oM9B3/
https://www.instagram.com/reel/DHDvq7XtFwq/

https://www.instagram.com/reel/DHJJnFHseX2/
https://www.instagram.com/reel/DHWG7Wbi88g/

https://www.instagram.com/reel/DHbZJVrNilA/
https://www.instagram.com/reel/DHoRjiTN0DT/

https://www.instagram.com/reel/DHtPlpUMn4a/
https://www.instagram.com/reel/DH6H4acs9UV/

AETNA, spol. s r.o.

Chcete také úspěšnou a oceňovanou kampaň?

Ozvěte se nám!