39 Odprezentovaných značek
I s malými influencery se dá udělat velká (fashion) show!
-
AgenturaAETNA, spol. s r.o.
-
KlientOlympia Brno
Čeho jsme dosáhli
-
Odprezentované fashion značky39
-
Zvýšení engagementuPětinásobně
-
Počet interakcí20 221
-
Zhlédnutí (15s)75 561
-
Počet video výstupů8
Hodnocení experta
| Celkové skóre | 69 % |
| Kvalita kreativy (25 %) | 50 % |
| Strategie komunikace (25 %) | 75 % |
| Efektivita komunikace (25 %) | 75 % |
| Viditelné označení reklamy (25 %) | 75 % |
Klient
Olympia Brno
Cíle projektu
Představit jarní kolekci módních obchodů
Zapojit sledující do interakce s obsahem
Přizpůsobit obsah aktuálním trendům
Zvýšit dosah pomocí influencerů, ale s lokálními sledujícími
Stáli jsme před výzvou jak v době nulové pozornosti zaujmout sledující na sociálních sítích a představit jim jarní kolekce různých fashion nájemců Olympie Brno. Chtěli jsme motivovat sledující, aby si video pouštěli opakovaně a zároveň atraktivní formou propojit on-line generaci zákazníků s obchody v nákupním centru.
![]()
Vizuální výstupy
Výsledky
75 561 Počet 15s zhlédnutí
20 221 Celkový počet interakcí
5x Zvýšený engagement
❤️❤️❤️ Nejčastější komentář
Jsme hrdí na 2. místo za kampaň Influencer Fashion Show, která díky inovativní prezentaci módy v nákupním centru Olympia Brno na sociálních sítích dosáhla vysoké sledovanosti a inspirovala samotné značky ke spontánnímu sdílení videí. Velmi si vážíme pozitivní odezvy a aktivního zapojení všech, kteří pomohli šířit povědomí o značkách prostřednictvím svých vlastních kanálů.
![]()
Realizace
Realizace kampaně stavěla na moderní video produkci, profesionálním stylingu a zapojení čtyř influencerů, kteří oslovovali různé cílové skupiny Olympie Brno.
S každým z nich vznikla dvojice tematických videí (relevantní k jejich sledujícím), postavených na dynamickém střihu, přechodech, maskování a detailech outfitů.
Každé video začínalo v ikonické centrální části nákupního centra, aby se okamžitě vytvořilo spojení se značkou, a následně se přesouvalo do Brna a jeho okolí, čímž se vizuálně posílilo propojení centra s městem.
Diváci byli aktivně vtahováni do kampaně díky hlasování o nejlepší outfit a soutěži, přičemž vítězné outfity se objevily i ve stories influencerů. Výběr tvůrců byl založen na relevanci, autentičnosti a především lokálnosti. Hledali jsme influencery, jejichž cílová skupina se nachází primárně v Jihomoravském kraji, aby obsah mířil k reálným zákazníkům Olympie Brno.
Veškeré výstupy je možné zhlédnout na těchto odkazech:
https://www.instagram.com/reel/DG3GU4oM9B3/
https://www.instagram.com/reel/DHDvq7XtFwq/
https://www.instagram.com/reel/DHJJnFHseX2/
https://www.instagram.com/reel/DHWG7Wbi88g/
https://www.instagram.com/reel/DHbZJVrNilA/
https://www.instagram.com/reel/DHoRjiTN0DT/
https://www.instagram.com/reel/DHtPlpUMn4a/
https://www.instagram.com/reel/DH6H4acs9UV/