Zkvalitňování uživatelského zážitku Identifikace příležitostí
Dlouhodobý uživatelský výzkum pro rozvoj produktů Vodafone
Už pět let pomáháme společnosti Vodafone odhalovat příležitosti i rezervy digitálních produktů a získávat zpětnou vazbu jejich uživatelů. Kontinuální uživatelské testování webů a aplikací vede ke stále lepší zákaznické zkušenosti klientů Vodafone.
-
AgenturaSherpas, s.r.o.
-
KlientVodafone Czech Republic a.s.
Čeho jsme dosáhli
-
Dlouholetá spolupráce5 let
-
Zkvalitňování uživatelského zážitkuOkamžitá zpětná vazba
-
Variabilita výzkumného zázemíOnline & offline
Klient
Vodafone Czech Republic a.s.
Vodafone Czech Republic je česká telekomunikační společnost, která se v roce 2005 stala součástí mezinárodní skupiny Vodafone Group. Je jedním ze tří největších českých mobilních operátorů a patří mezi největší české firmy podle tržeb. Aktuálně poskytuje mobilní služby, internetové připojení a digitální TV více než 4,5 milionu koncových zákazníků. Firemním klientům pomáhá také v oblasti digitalizace a internetu věcí.
Cíle projektu
Pravidelná uživatelská testování
Flexibilní doručení testování na klíč
Pomoc s nastavením metodologie
Interpretace výsledků výzkumu
Dovedeme rychle vykrýt chybějící kapacitu a kompletně zařídit uživatelské testování na klíč. Umíme navrhnout vhodnou metodu tam, kde standardní přístup nestačí. Po 5 letech spolupráce máme velmi dobře nastavený proces, kde obě strany přesně vědí co a jak.
Vizuální výstupy
Výsledky
Přes 200 rozhovorů Aktivní i potenciální uživatelé
Komplexní zpětná vazba Průměrně 53 minut na rozhovor
Sherpas Vodafonu dlouhodobě pomáhají hledat slabá místa digitálních produktů a zlepšovat uživatelský zážitek.