Inspirace od WebTop100

Desítky tisíc prodaných tepelných čerpadel díky spolupráci se Sherpas

Největšímu prodejci tepelných čerpadel v ČR zajišťujeme již přes deset let full servis v rámci digitálního marketingu s neustále rostoucími výsledky spolupráce.
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Dlouhá společná cesta
    18 let
  • Prodaných čerpadel
    Desítky tisíc
  • Dominantní postavení
    Jednička na trhu
  • Cílové skupiny
    B2B & B2C

Klient

IVT Tepelná čerpadla s.r.o.

Společnost IVT Tepelná čerpadla působí na českém trhu od roku 1991, je tedy jednou z prvních značek tepelných čerpadel na českém trhu. V současné době je s více než 30 000 instalovanými tepelnými čerpadly největším dodavatelem čerpadel v České republice.

Cíle projektu

Maximalizace množství poptávek

Rozvoj značky IVT

Edukace trhu v oblasti tepelných čerpadel

V rámci rekordního roku 2022 byla jedním z klíčových faktorů úspěchu rychlost a flexibilita na obou stranách. Velmi rychle jsme dokázali zareagovat na situaci na trhu související se zdražením energií. Díky datům z kampaní, predikcím reklamních nástrojů, analýze trhu i zkušenostem klienta jsme mohli velmi rychle modifikovat kampaně i komunikovaná USP.

Helena Smolíková Project Manager

Vizuální výstupy

  • IVT - tradiční dodavatel
    1/5 IVT - tradiční dodavatel
  • IVT - prodaná čerpadla
    2/5 IVT - prodaná čerpadla
  • IVT - realizace
    3/5 IVT - realizace
  • Počet leadů
    4/5 Počet leadů
  • Konverzní poměr
    5/5 Konverzní poměr

Výsledky

18 let Dlouhá společná cesta

Desítky tisíc Prodaných čerpadel

Jednička na trhu Dominantní postavení

B2B & B2C Cílové skupiny

Pro mě je důležitá kontinuita spolupráce a schopnost partnera udržet krok s dobou. Sherpas jsou nám partnerem, který nám pomáhá růst už déle jak 15 let.

Marek Bláha Majitel

Realizace

Největšímu prodejci tepelných čerpadel v ČR zajišťujeme již přes osmnáct let full servis v rámci digitálního marketingu s neustále rostoucími výsledky spolupráce.

Rok 2022 byl jedním z nejintenzivnějších a nejúspěšnějších, který jsme za dobu spolupráce společně zažili. Díky energetické krizi se projevil se obrovský vzestup zájmu o tepelná čerpadla a jsme přesvědčeni, že díky každodenní práci s kampaněmi se nám podařilo vytěžit z tohoto období opravdu maximum.

Kampaně v Google jsme rozdělili do specifických skupin dle tematiky klíčových slov a jejich efektivity. Jednotlivé skupiny jsme si dle výkonu prioritizovali, abychom mohli flexibilně reagovat na situaci, upravovat rozpočty a strategii v rámci jednotlivých kampaní.

V IVT měli zároveň odvahu velmi rychle navýšit rozpočet na média při zachování efektivity a rozšířit interní tým, který se věnoval zpracování poptávek.

Sherpas, s.r.o.

Rádi vám hodíme lano a dovedeme na vrchol i vás

Dejte nám signál