+50% až 100% V prvním roce dosáhl meziměsíční nárůst počtu objednávek vyšších desítek procent.
B2C a B2B e-shop SENESI s rozšířenou realitou
-
AgenturaFG Forrest, a.s.
-
KlientSENESI, SE
Čeho jsme dosáhli
-
Rychlá návratnostJiž po roce provozu se klientovi vrátila investice do vývoje e-shopu.
-
+50% až 100% objednávek měsíčněV prvním roce dosahoval meziměsíční růst počtu objednávek desítek procent.
-
Mimořádná ROI B2B řešeníZa rok 2022 činila ROI 5 757 %
Hodnocení experta
Celkové skóre | 90 % |
Uživatelská přívětivost (35 %) | 100 % |
Komfort ve výběru služeb spojených s nákupem, dopravou, platebními metodami atd. (30 %) | 75 % |
Plnění byznys cílů (25 %) | 100 % |
Inovativnost řešení - inspirace pro ostatní (10 %) | 75 % |
Klient
SENESI, SE
Cíle projektu
Vybudovat designový e-shop s nevšední grafikou a moderními funkcemi pro novou značku.
Inspiračními fotogaleriemi nalákat návštěvníky k nákupům v e-shopu a do prodejen.
Snadná tvorba nabídek B2B partnerů pro jejich koncové zákazníky prostřednictvím uživatelských seznamů.
Jednotná správa e-shopu z platformy Edee.one, která umožňuje libovolný počet kategorií, vyšší destíky tisíc produktů, propojení webu s redakční částí a řadu dalších funkcí.
Naše spolupráce na e-shopu trvá už od roku 2017. Stále jej vylepšujeme a rozšiřujeme o další funkce, aby odpovídal moderním trendům e-commerce i přáním zákazníků. A jsme moc rádi, že to oceňují nejen zákazníci SENESI, ale také odborné poroty prestižních soutěží.
Vizuální výstupy
Výsledky
ROI 5 757 % U B2B řešení za rok 2022
4 prestižní ocenění Na soutěžích v roce 2022 a 2023 (WebTop100, ShopRoku a Internet Effectiveness Awards)
100+milionů Ročního obratu e-shopu od spuštění
V rychle se měnícím prostředí nám Forresti pomáhají dynamicky aplikovat změny a posouvají náš e-shop k ještě lepším službám zákazníkům.
Realizace
B2C část
Cílové skupiny:
• Majitelé či nájemci bytů, domů, chat a chalup, věk 25+
• Stavební a developerské firmy, architekti, projektanti, designéři interiérů
Popis řešení:
Komplexní inspirační sekce e-shopu – Úvodní studie ukázala, že lidé při nákupu vybavení do koupelen a kuchyní nemají vždy jasno, co se jim bude líbit. Potřebují si produkty prohlédnout a promyslet, jak k sobě ladí určité obklady, dlažba, vana, vodovodní baterie a další zařizovací předměty.
Proto jsme vytvořili rozsáhlou inspirační část e-shopu s fotogaleriemi jednotlivých produktových sérií a návrhů designérů. Přímo z fotografií koupelnových a kuchyňských sestav lze vkládat vybrané produkty do košíku a snadno nakoupit. Tento princip “Shop the Look” je možný díky unikátnímu propojení webu a e-shopu v rámci Headless CMS a e-commerce platformy Edee.one.
Návrhy na míru – Tato sekce umožňuje sjednání schůzky s profesionálními designéry SENESI v některém ze showroomů. Jedná se o hlavní konkurenční výhodu klienta oproti běžným prodejnám koupelnového/kuchyňského vybavení či hobbymarketům – SENESI není pouze prodejcem zboží, ale zakládá si na individuálním přístupu k zákazníkům, tzn. prostřednictvím vlastních designérů personalizuje interiérová řešení na míru.
Rychlá a stabilní platforma Edee.one – V B2C části e-shopu je přes 40 000 produktů, mezi nimiž lze navíc vyhledávat filtrováním mnoha parametrů. To klade vysoké nároky na technické řešení, kterým platforma Edee. one dokáže vyhovět. Dlouhodobě se snažíme o mimořádnou rychlost na tomto e-shopu a s každou další aktualizací je procházení i načítání obsahu ještě svižnější.
Rozšířená realita (AR) – Díky funkci rozšířené reality si mohou návštěvníci zobrazit pomocí mobilního telefonu vybranou vanu nebo jiný produkt z adresy www.senesi.cz/AR přímo ve své kuchyni nebo koupelně. Do reálného prostředí si tak promítnou rozměry produktu, ověří si, zda se jim hodí do interiéru a na pár kliknutí jej mohou koupit.
B2B část
Cílové skupiny:
• Firemní zákazníci nakupující obklady, dlažby a kompletní vybavení koupelen a kuchyní.
• Stavební a developerské firmy, architekti, projektanti, designéři interiérů.
Popis řešení:
Rychlá tvorba nabídek – Tato funkce je mimořádně oceňovaná partnery SENESI. Umožňuje jim rychle vytvořit i velmi rozsáhlou nabídku s produkty a poslat je svým koncovým zákazníkům. Pochopitelně už s automaticky přepočítanými cenami právě pro koncové zájemce.
Bleskové vyhledání produktů – Hlavní stránka je plně přizpůsobena potřebám B2B zákazníků. Je tu třeba praktický našeptávač, který umožňuje rychle vyhledávat a nakupovat produkty. K dispozici jsou také kategorie, které zajišťují pohodlnou navigaci.
Přehledné zobrazení – V B2B sekci je kladen důraz na efektivitu a rychlost. Zobrazení produktů je dostupné ve formátu dlaždic, které poskytují důležité informace, jako jsou kódy a další relevantní údaje pro velkoobchod. Také je k dispozici řádkové zobrazení, které umožňuje rychlý výběr většího množství produktů a jejich přidání do košíku.
Moderní Headless CMS & e-commerce platforma Edee.one – Předchozí řešení bylo zastaralé a nabízelo minimum funkcí. Nový B2B e-shop má moderní a přehledné prostředí, a to i pro mobilní zařízení. Správa veškerého obsahu je mimořádně intuitivní a po krátkém školení ji zvládne každý. Navíc umožňuje zobrazit libovolné množství kategorii a desítky tisíc produktů, aniž by se řešení jakkoliv zpomalilo.
Zákaznické účty – Zákazníci mají přístup k důležitým funkcím, jako jsou nevyřízené objednávky, přehled fakturací, objednané zboží, novinky nebo nabídky. Mohou si prohlížet detaily svých objednávek, včetně data, množství, cenových podmínek, dostupnosti a kontaktů na zodpovědné specialisty ze SENESI.
Firemní profil se správou účtů – V B2B části e-shopu je nyní možné založit firemní profil. Díky němu se firemní zákazníci dostanou třeba ke slevám právě jen pro B2B sektor nebo si mohou prohlédnout speciální nabídku produktů. Administrátor tohoto firemního účtu má pod sebou kompletní správu všech „podřízených“ účtů, tj. ostatních registrovaných zaměstnanců ze své společnosti.