Inspirace od WebTop100

Kariérní blog Škoda Auto

Budoucnost patří technologiím. Digitalizuje se i automobilový průmysl – také Škoda Auto potřebuje talentované IT specialisty či absolventy technicky zaměřených vysokých škol. Přála si najít cestu, jak cílovou skupinu oslovit skrze své kariérní stránky a zároveň ukázat, že práce v automobilce není jen o výrobním pásu, ale i o práci s umělou inteligencí či daty.
2
2. místo Autentická kariérní komunikace roku 2022
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Autentický employer branding
    Skrze příběhy zaměstnanců profilujeme automobilku jako atraktivního zaměstnavatele.
  • Relevantní obsah, který uživatele zajímá
    Ukazujeme konkrétní technologie i projekty, na kterých se můžete podílet.
  • Větší organický dosah blogu
    Kolem 52 % návštěv blogu pochází z organického vyhledávání, snižujeme závislost na mediální podpoře.

Hodnocení experta

Celkové skóre 98 %
Autenticita obsahu (40 %) 100 %
Kvalita kreativy (20 %) 100 %
Práce s obsahem (30 %) 100 %
Efektivita komunikace (10 %) 75 %

Klient

Škoda Auto a.s.

Největší česká automobilka a technologická společnost. Sídlí v Mladé Boleslavi, kde má i hlavní výrobní závod. Své modely prodává do celého světa.

Cíle projektu

Profilovat Škoda Auto jako atraktivního zaměstnavatele a technologickou firmu

Postavit autentický employer branding

Přinést obsah, který bude zajímavý pro potenciální uchazeče

„Jak přirozeně ukázat, co čekat od práce ve Škoda Auto? Zaměřili jsme se na příběhy zaměstnanců a jejich projekty. Představujeme je v rozhovorech, reportážích i skrze články, které tvoří přímo odborníci z automobilky.“

Veronika Čáslavská Head of Content

Vizuální výstupy

  • Na webu Škoda Kariéra publikujeme autentické příběhy zaměstnanců.
    1/5 Na webu Škoda Kariéra publikujeme autentické příběhy zaměstnanců.
  • Zaměřujeme se na jejich profesní náplň i koníčky.
    2/5 Zaměřujeme se na jejich profesní náplň i koníčky.
  • Vyrážíme do terénu, děláme rozhovory i reportáže.
    3/5 Vyrážíme do terénu, děláme rozhovory i reportáže.
  • No-codingová platforma Shorthand formát přizpůsobí i mobilnímu rozhraní.
    4/5 No-codingová platforma Shorthand formát přizpůsobí i mobilnímu rozhraní.
  • Každý výstup má fotografický doprovod, který vzniká na míru článku.
    5/5 Každý výstup má fotografický doprovod, který vzniká na míru článku.

Výsledky

87 % Nárůst počtu unikátních uživatelů

120 % Nárůst průměrné doby strávené s články

52 % Návštěvnost z organického vyhledávání

„Co nejpřirozeněji podporovat značku zaměstnavatele, vyvarovat se prázdných slibů a těžko uvěřitelných pohádek? Obtížná disciplína. Tým C3 Prague ovládá HR komunikaci skvěle. Revitalizoval náš kariérní blog a employer brand podporuje skrze autentické příběhy zaměstnanců i jejich projektů. Odráží v nich všechny hodnoty, které jsou pro Škoda Auto podstatné.“

Petra Meliška vedoucí náboru a employer brandingu Škoda Auto

Realizace

Blog Škoda Kariéra je jedním z hlavních nástrojů employer brandingu ve Škoda Auto. Plníme ho příběhy zaměstnanců, píšeme o jejich kariérních cestách, výzvách a projektech. Prostřednictvím obsahového marketingu tak profilujeme ŠKODA AUTO jako moderního technologického zaměstnavatele a ukazujeme, že tady se dostanete ke špičkovým technologiím a projektům.

„O talenty na trhu se musíme prát. Pokud chceme zaujmout, musíme ukázat, jak atraktivní a naplňující je práce ve Škoda Auto. V kampaních používáme headline Tvořte s námi obraz budoucnosti. Až díky contentu ale přinášíme příběhy, které dokládají, co tento claim opravdu znamená. Když chceme lidi přimět k tak zásadnímu rozhodnutí, jako bývá změna práce, musíme být autentičtí a ukazovat, o čem práce u nás ve skutečnosti je. Příběh člověka přes standardní produktovou komunikaci nepředstavíte,” říká Tomáš Geist, employer branding specialista Škoda Auto.

Cílem blogu Škoda Kariéra je mimo jiné oslovit IT specialisty, technické experty či absolventy technicky zaměřených vysokých škol. Ukazujeme jim, že práce v automobilce není jen o výrobě, ale i o práci s umělou inteligencí či daty. A že právě tady můžete formovat budoucí podobu vozů i měst.

Do HR komunikace značky se nám podařilo víc zapojit i její zaměstnance. S předním robotikem jsme například začali publikovat seriál o historii i současnosti automatizace.



C3 Prague s.r.o.

Jsme C3 Prague. Dáváme značkám obsah.

Chci vědět víc