Inspirace od WebTop100

Bel - I malá vatová tyčinka dokáže velké věci

Značka Bel před spuštěním kampaně nevyužívala reklamu v online prostředí, soustředila se výhradně na offline prostředí. Komunikace tedy vznikala zcela od začátku (založení FB a IG, vytvoření komunikace, TOV aj.). Značka chtěla odkomunikovat přechod z plastových tyčinek na papírové, na což chtěla dát velký důraz.
3
3. místo Videoreklama roku 2022

Čeho jsme dosáhli

  • Celkový zásah uživatelů
    přes 2,6 mio
  • Míra zhlédnutí v ČR
    53 %
  • Míra zhlédnutí v SK
    45 %

Hodnocení experta

Celkové skóre 84 %
Kvalita/Pojetí kreativy (35 %) 100 %
Míra zaujetí (30 %) 75 %
Plnění cílů (35 %) 75 %

Klient

HARTMANN - RICO a.s. (Bel)

Věří v nekonečné možnosti zlepšování řešení zdravotní péče, které dává do rukou profesionálům ve zdravotnictví i běžným uživatelům.

Cíle projektu

Jedním z hlavních cílů byl kvalitní zásah, přičemž benchmark pro Brand lift na YouTube byl 30 %.

Další hlavní cíl byla vysoká míra zhlédnutí, kde byl benchmark 35 %.

Komunikovat produktové benefity značky Bel jako např. inovativního lídra na trhu a ekologičnost.

Mám radost, že se nám z tak "obyčejné" věci, jako je vatová tyčinka, podařilo vytvořit něco, co má přesah. Mám radost ze vzniku videa, které je jemné, vizuálně zajímavé a dle mého má i umělecký přesah. Za jeho výrobu vděčíme zejména skvělé produkci Kreus.

Dana Yousifová Senior Copywriter & Idea Maker

Vizuální výstupy

  • Klíčový vizuál
    1/1 Klíčový vizuál

Výsledky

44,2 % v CZ Brand lift

84,9 % v SK Brand lift

Vše přeplněno Benchmarky

Celou spolupráci na kampani hodnotím velmi kladně. Video, které ve společné spolupráci vzniklo, krásně podtrhlo hlavní myšlenku udržitelnosti a vyzdvihlo benefity výrobku. Zároveň se stalo inspirací a startem pro další online komunikaci značky Bel.

Helena Jedličková Brand manager

Realizace

Kampaň jsme postavili na insightu udržitelnosti, jakožto trendu dnešní doby, kdy je to pro stále více lidí důležité téma a ovlivňuje to jejich nákupní proces. V roce 2021 přešla značka Bel při výrobě tyčinek z plastových na papírové a díky tomu se za tento pouhý jeden rok ušetřilo 33 tun plastu. Náš koncept jsme tak postavili na claimu: I malá vatová tyčinka dokáže velké věci. Vznikl tak moderní klíčový vizuál, který klient používal i do tištěných inzercí apod. 

Celou myšlenku jsme podpořili vizuálně, a to hlavním "kraftovým" videem s hand made feelingem a stop motion animací. Plusové body si určitě zaslouží náročnost uchopitelnosti a vymyšlení zajímavé kreativní myšlenky a celkové komunikace pro ne příliš zajímavý a v podstatě obyčejný produkt, jakým jsou vatové tyčinky.

Fragile agency

Vytvořme společně další úspěšnou kampaň. Rádi se o ni postaráme.

Pojďme do toho!