18. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení a odborná porota

Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit
    silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Výborné řešení
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Odborní garanti

David Lörincz

David Lörincz

Digitální reklamní kampaň (Social media kampaň)


Kvalitní social media kampaň? Musí vyvolat reakci lidí a splnit cíle. Sociální sítě jsou totiž hlavně o vzájemné komunikaci lidí, ať již mezi sebou nebo zástupci firem. Kampaň, jejímž výstupem jsou jen prodeje je pouhou reklamou. Možná povedenou, ale jde jen o vyřvávání v davu, kde jako médium byla použita právě sociální síť.


Ondřej Sláma

Ondřej Sláma

Digitální reklamní kampaň (Výkonnostní kampaň)






Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň


E-mailing není pouhé vytvoření a rozeslání atraktivního obsahu. Úspěšný newsletter musí být součástí širší a dlouhodobé strategie. U každého e-mailu musí být jasně řečeno: co je rozesíláno, komu, proč právě nyní, jaká je návaznost na další kampaně a celkovou marketingovou komunikaci, jak bude vyhodnocena úspěšnost a efektivita. Pokud na tyto otázky chybí odpovědi, pak jde o střelbu naslepo, nikoli o e-mailing.


Josef Gattermayer

Josef Gattermayer

Mobilní řešení


Úspěšnou mobilní aplikaci dokázal před 10 lety udělat na koleni jeden programátor. Za tu dobu prošel ale obor velkým vývojem. Rozdíly v kvalitě se zvětšují, stejně jako náklady. Mobilní aplikace totiž nejsou již dávno “nice to have” doplněk k businessu, ale jsou stále více součástí business critical infrastruktury.




Vít Zima

Vít Zima

Nejefektivnější digitální řešení


I když to má být "digitální" a "nejefektivnější", pořád je to jenom o lidech. Když se v jednu chvíli vzájemně snesou (ideálně tedy chápou a respektují) kvalitní lidi z byznysu, médií, kreativy, UX, technologie a analytiky, nejspíš to rovnou bude na shortlist!


Jan Ambrož

Jan Ambrož

Obsahový marketing


Content marketing teď letí. O to těžší je ale pro firmy přijít na web i mimo něj s obsahem, který by zákazníci chtěli dobrovolně číst, sledovat a sdílet. Proto vybereme ty nejlepší počiny a zároveň všem přihlášeným poradíme dobrou radou.




Jiří Suchý

Jiří Suchý

Web - Design


Ve firmách se o UX a grafice mluví už roky. Zatím ale při tvorbě webů často končí u využívání dílčích nástrojů a metodik a pro stromy nevidí les. Těším se, že oceníme stránky, které zákazníkům doručují skvělý prožitek a vlastníkům stránek spokojené uživatele a zákazníky. Skvělé UX totiž vždycky výborně byznysově funguje.


Vladimír Smitka

Vladimír Smitka

Web - Technické řešení






Odborní specialisté

Petr Andrýsek

Petr Andrýsek

Digitální reklamní kampaň (Social media kampaň)

Edita Liška

Edita Liška

Digitální reklamní kampaň (Social media kampaň)

Robert Štípek

Robert Štípek

Digitální reklamní kampaň (Výkonnostní kampaň)

Markéta Kabátová

Markéta Kabátová

Digitální reklamní kampaň (Výkonnostní kampaň)



Pavel Pola

Pavel Pola

E-mailingová kampaň

Vladimír Voda

Vladimír Voda

E-mailingová kampaň

Ivana Vávrová

Ivana Vávrová

Nejefektivnější digitální řešení

Petr Valenta

Petr Valenta

Nejefektivnější digitální řešení



Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »