18. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení a odborná porota

Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit
    silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Výborné řešení
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Petr Kleiner

Petr Kleiner

Předseda poroty


Technologie se stává komoditou. Stále víc vítězí nápady, invence a promyšlená strategie. Web TOP 100 je galerií skvělých nápadů a inovativních řešení. Na jednom místě je shromážděno to nejzajímavější z digitálního marketingu. Navíc prověřeno nejlepšími experty v oboru.




Odborní garanti

David Lörincz

David Lörincz

Digitální reklamní kampaň (Social media kampaň)


Kvalitní social media kampaň? Musí vyvolat reakci lidí a splnit cíle. Sociální sítě jsou totiž hlavně o vzájemné komunikaci lidí, ať již mezi sebou nebo zástupci firem. Kampaň, jejímž výstupem jsou jen prodeje je pouhou reklamou. Možná povedenou, ale jde jen o vyřvávání v davu, kde jako médium byla použita právě sociální síť.


Ondřej Sláma

Ondřej Sláma

Digitální reklamní kampaň (Výkonnostní kampaň)


Říká se, že hlavním úkolem marketingu je prodávat, ale právě výkonnostní reklama stojí v čele snahy o okamžitý a přímo měřitelný přínos. Nenechme se však mýlit. Skutečně efektivní výkonnostní kampaň následuje marketingovou strategii značky, funguje v synergii s ostatními kanály a aktivitami a přináší tak víc, než jen hezky vypadající čísla.




Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň


E-mailing není pouhé vytvoření a rozeslání atraktivního obsahu. Úspěšný newsletter musí být součástí širší a dlouhodobé strategie. U každého e-mailu musí být jasně řečeno: co je rozesíláno, komu, proč právě nyní, jaká je návaznost na další kampaně a celkovou marketingovou komunikaci, jak bude vyhodnocena úspěšnost a efektivita. Pokud na tyto otázky chybí odpovědi, pak jde o střelbu naslepo, nikoli o e-mailing.


S mikrostránkami je to jednoduché. Ta dobrá se pozná tak, že uživatel nelituje kliknutí na banner nebo odkaz, který ho na ni přivedl.




Josef Gattermayer

Josef Gattermayer

Mobilní řešení


Úspěšnou mobilní aplikaci dokázal před 10 lety udělat na koleni jeden programátor. Za tu dobu prošel ale obor velkým vývojem. Rozdíly v kvalitě se zvětšují, stejně jako náklady. Mobilní aplikace totiž nejsou již dávno “nice to have” doplněk k businessu, ale jsou stále více součástí business critical infrastruktury.


Vít Zima

Vít Zima

Nejefektivnější digitální řešení


I když to má být "digitální" a "nejefektivnější", pořád je to jenom o lidech. Když se v jednu chvíli vzájemně snesou (ideálně tedy chápou a respektují) kvalitní lidi z byznysu, médií, kreativy, UX, technologie a analytiky, nejspíš to rovnou bude na shortlist!




Jan Ambrož

Jan Ambrož

Obsahový marketing


Content marketing teď letí. O to těžší je ale pro firmy přijít na web i mimo něj s obsahem, který by zákazníci chtěli dobrovolně číst, sledovat a sdílet. Proto vybereme ty nejlepší počiny a zároveň všem přihlášeným poradíme dobrou radou.


Josef Drobílek

Josef Drobílek

Online nástroje


On-line nástroj může být efektní, především ale musí být přínosný pro uživatele i majitele. Měl by doplňovat a rozvíjet poskytované služby. Pokud takový nástroj dokáže vzbudit nadšení uživatele, bude spokojený i provozovatel.




Jiří Suchý

Jiří Suchý

Web - Design


Ve firmách se o UX a grafice mluví už roky. Zatím ale při tvorbě webů často končí u využívání dílčích nástrojů a metodik a pro stromy nevidí les. Těším se, že oceníme stránky, které zákazníkům doručují skvělý prožitek a vlastníkům stránek spokojené uživatele a zákazníky. Skvělé UX totiž vždycky výborně byznysově funguje.


Eduard Piňos

Eduard Piňos

Web - Marketingová komunikace


V době brandových Facebookových stránek a Instagramových profilů se čím dál tím více začínáme setkávat s tím, že firemní weby bývají zanedbané nebo nejsou vůbec využívány k dlouhodobé marketingové komunikaci. Přitom všechny špičkové zpracované kampaně ideálně vedou na web, který uživatele dovede ke kýžené konverzi (ať už je to zanechání kontaktu, nebo jen zvažování značky). Zkrátka jedno bez druhého nemůže fungovat...




Vladimír Smitka

Vladimír Smitka

Web - Technické řešení


I ten nejkrásnější web s nejpropracovanější marketingovou strategií je k ničemu, pokud se zhroutí při zátěži, nebo ho lze snadno napadnout. Udělat chybu je normální, ale nesnažit se ji napravit už ne.


Jakub Karlec

Jakub Karlec

Web - Zákaznické funkce






Odborní specialisté

Petr Andrýsek

Petr Andrýsek

Digitální reklamní kampaň (Social media kampaň)

Edita Liška

Edita Liška

Digitální reklamní kampaň (Social media kampaň)

Radek Hudák

Radek Hudák

Digitální reklamní kampaň (Výkonnostní kampaň)

Milan Tříska

Milan Tříska

Digitální reklamní kampaň (Social media kampaň)



Markéta Kabátová

Markéta Kabátová

Digitální reklamní kampaň (Výkonnostní kampaň)

Robert Štípek

Robert Štípek

Digitální reklamní kampaň (Výkonnostní kampaň)

Luboš Segeťa

Luboš Segeťa

E-mailingová kampaň

Pavel Pola

Pavel Pola

E-mailingová kampaň



Vladimír Voda

Vladimír Voda

E-mailingová kampaň

Petr Chmelař

Petr Chmelař

Mobilní řešení



Jáchym Jakeš

Jáchym Jakeš

Nejefektivnější digitální řešení

Petr Valenta

Petr Valenta

Nejefektivnější digitální řešení

Matouš Hutník

Matouš Hutník

Obsahový marketing

Ivana Vávrová

Ivana Vávrová

Nejefektivnější digitální řešení



Maru Kortanová

Maru Kortanová

Obsahový marketing

Václav Kuba

Václav Kuba

Obsahový marketing

Petr Myšák

Petr Myšák

Online nástroje

Petr Hatlapatka

Petr Hatlapatka

Online nástroje



David Fischer

David Fischer

Web - Design

Vladimír Kalinay

Vladimír Kalinay

Web - Design

Jiří Jón

Jiří Jón

Web - Marketingová komunikace

Ondřej Coufal

Ondřej Coufal

Web - Marketingová komunikace



Šárka Tošnarová

Šárka Tošnarová

Web - Marketingová komunikace

Martin Mayer

Martin Mayer

Web - Technické řešení



Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »