To nejlepší z digitálního marketingu
Klubový večer WebTop100 – listopad 2012
Téma: Řízení digitálního marketingu v korporaci
Termín: Středa, 21. listopadu 2012 od 17:00
Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)
Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.
Program večera
Digitální komunikace za poslední roky velmi nabobtnala a změnila se. Krom starého dobrého webu a vyhledávačů přibyla sociální média, mobilní zařízení, nové affiliate systémy, nové přístupy k plánování kampaní a nákupu online médií. Logicky tím vyvstávají témata jako:
- Jak toto všechno v rámci korporátního prostředí řídit
- Jak digitální marketing a komunikaci začlenit do struktury firmy
- Jak nastavit spolupráci oddělení, která musí být do digitální komunikace zapojena
- Kam začlenit sociální média – do marketingu, PR nebo jinam?
- Kdo má mít na starosti web – normální i mobilní?
- Jaké KPI sledovat a kdo by za ně měl být odpovědný?
Večer bude koncipován kombinace dvou přednášek a následující panelové diskuse:
Přednášky
1. Přednáška
Proč se (ne)daří velkým firmám v online? – Aleš Fodor, Dobrý web
- Jaké vidíte hlavní překážky kladené kvalitní digitální komunikaci?
- Zaměřujete se především na User Centric Approach?
- Jak vnímáme prožitky z online dané firmy?
Aleš Fodor, Dobrý web

Aleš je ředitelem obchodní divize korporátních klientů, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Ve volném čase si staví na vesnici slaměný dům, rád vaří a lyžuje. Linkedin profil.
2. přednáška
Pseudo-matematický pohled na digitální marketing – Jiří Malý, Neo@Ogilvy
- 1+1=2. Platí to vždy?
- Co vše ovlivňuje v korporaci konverzi?
- Měřit prodeje (ne)stačí.
Jiří Malý, Neo@Ogilvy

Jiří Malý (ředitel Neo@Ogilvy), působí v současné době na pozici ředitele online mediální agentury Neo@Ogilvy a zároveň je minoritním spoluvlastníkem full-servisové online agentury Mather Advertures. Předtím pracoval jako business director v agentuře Advertures, kterou i spoluzakládal a následně pak úspěšně prodal společnosti Ogilvy (WPP). Jiří na pozici business directora pracoval na stovkách projektů pro značky typu Vodafone, Microsoft, P&G, Cisco, Citibank, Airbank, DHL, Software602, Ferrero, Fuji, Ge Money, Hachette Filipachi, Kofola, Oracle, Nike, Nokia, Pilsner Urquell, Siemens, RedBull, Tesco Stores, Tiscali, Wrigley a mnohých další. Ve své práci se zabývá tvorbou komunikačních strategií, návrhem zákaznických zkušeností, online médii a daty. V těchto oblastech těží i ze svých zkušenosti s technologiemi a systémovými vědami. Linkedin profil
Panelová diskuse
Jiří Caudr, Telefónica Czech Republic

Jiří Caudr v současnosti pracuje v dceřiné společnosti Telefonica Czech Republic s názvem Internethome jako Marketing and sales Manager. Je zodpovědný za brand, komunikaci, produktovou propozici a veškeré prodejní aktivity tohoto nového internetového operátora. Na této pozici využívá několikaleté zkušenosti z online marketingu a prodeje značky O2, kde působil jako manažer jednoho z nejprogresivnějších online týmů v českých korporacích. Linkedin profil.
Jiří Randák, Česká pojišťovna

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušeností s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a Marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení. Linkedin profil.
Pavel Foršt, ČEZ

Pavel Foršt a jeho tým pracuje od roku 2006 ve Skupině ČEZ na českých i zahraničních on-line projektech, jejichž celková měsíční návštěvnost převyšuje jeden milion uživatelů. On-line marketingu a komunikaci se věnuje dlouhodobě, pracoval pro společnosti Český Telecom a Telefónica CZ. Vystudoval Fakultu informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze. Linkedin profil.
Radko Sekerka, AVG Technologies

Radko Sekerka pracuje ve společnosti AVG Technologies, kde je zodpovědný celosvětově za monetizaci a retenci více jak 4 milionů platících uživatelů. Jeho specializací jsou e-commerce projekty využívající data získaná z chování uživatelů, optimalizace nákupního procesu a kampaně řízené aplikacemi na straně klienta. Online obchodu, řízení a marketingu se věnuje od roku 2004. Největší vášní jsou hory, zkoumání přírody a hledání řešení ze zdánlivě bezvýchodných situací. Linkedin profil.
Aleš Fodor, Dobrý web

Aleš je ředitelem obchodní divize korporátních klientů, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Ve volném čase si staví na vesnici slaměný dům, rád vaří a lyžuje. Linkedin profil.
Jiří Malý, Neo@Ogilvy

Jiří Malý (ředitel Neo@Ogilvy), působí v současné době na pozici ředitele online mediální agentury Neo@Ogilvy a zároveň je minoritním spoluvlastníkem full-servisové online agentury Mather Advertures. Předtím pracoval jako business director v agentuře Advertures, kterou i spoluzakládal a následně pak úspěšně prodal společnosti Ogilvy (WPP). Jiří na pozici business directora pracoval na stovkách projektů pro značky typu Vodafone, Microsoft, P&G, Cisco, Citibank, Airbank, DHL, Software602, Ferrero, Fuji, Ge Money, Hachette Filipachi, Kofola, Oracle, Nike, Nokia, Pilsner Urquell, Siemens, RedBull, Tesco Stores, Tiscali, Wrigley a mnohých další. Ve své práci se zabývá tvorbou komunikačních strategií, návrhem zákaznických zkušeností, online médii a daty. V těchto oblastech těží i ze svých zkušenosti s technologiemi a systémovými vědami. Linkedin profil
Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.