To nejlepší z digitálního marketingu
Klubový večer WebTop100 – duben 2010
Téma: Mediální plánování
Termín: Čtvrtek, 15. dubna 2010 od 17:00
Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)
Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.
Program večera
Nastavení komunikace s mediální agenturou z obou stran
Za stranu zadavatele: Regina Sehnalová (ČSOB).
Za stranu agentury: Andrea Janigová (OMD).
- Co vyžadovat po mediální agentuře;
- V jaké podobě dodat a očekávat podklady;
- Jak vyhodnocovat práci agentury;
- Co musí udělat agentura, co zadavatel.
Regina Sehnalová (ČSOB)

Má na starosti nákup médií a koordinaci kampaní v ČSOB. V oblasti komunikace a nákupu médií se pohybuje téměř 15 let. Před nástupem do ČSOB působila 5 let ve společnosti Telefónica O2, kde měla na starosti především plánování a nákup médií. Zkušenosti má také z mediální agentury MindShare, kde po 3 roky zastávala pozici Media Planner. Předtím působila jako marketingová a obchodní ředitelka Country Radia nebo jako marketingová manažerka ve společnosti ARBOmedia.
Andrea Janigová (OMD Czech)

Vystudovala Ekonomickou Univerzitu v Bratislavě a od roku 2002 pracuje pro mediální agenturu OMD Czech. Je zodpovědná za exekutivní řízení nákupního oddělení Digital, kde pro klienty připravují různá internetová řešení. Sledují nejnovější trendy jak v oblasti mediální, tak v oblasti digitálních technologií.
Mediální plánování – co, jak, kdy a proč
Vystupující: Bronislava Plesníková (MediaCom)
- možnosti nákupních forem;
- plánování – sociodemografické, behaviorální, dle relevance obsahu;
- digitální formáty a jejich využití.
Bronislava Plesníková (Interaction Director, MediaCom Praha)

Vede internetové oddělení v mediální agentuře MediaCom Praha. Před tím působila v mediálních agenturách ZenithOptimedia a MindShare. Během své profesní kariéry se pohybovala nejen na půdě standardní display reklamy (plánování, nákup), ale po nějakou dobu i na poli PPC. Z tohoto svého působení si odnesla poučení, že nic není jednoznačně a jednou pro vždy dané, že je neustále třeba hledat nová a neotřelá řešení šitá na míru konkrétnímu klientovi.
Večerem provázel předseda poroty WebTop100 – Ivan Pilný.
Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.