Inspirace od WebTop100

Revenue Operations - 3D Fitness

AITOM provedl komplexní konzultace a implementaci Revenue Operations (RevOps). Cílem bylo optimalizovat interní procesy, propojit datové systémy, automatizovat činnosti a zvýšit ziskovost. Projekt zahrnoval analýzu, tvorbu RevOps strategie a její implementaci, včetně zlepšení tvorby nabídek a zákaznické zkušenosti.
  • Agentura
    AITOM Digital s.r.o.
  • Klient
    3D FITNESS s.r.o.
Lorem ispum

Čeho jsme dosáhli

  • Snížení času na tvorbu nabídky
    až o 1800 hodin
  • Úspora nákladů za rok
    až 1 mil. Kč
  • ROI tvorby nabídek
    1 600%

Klient

3D FITNESS s.r.o.

3D FITNESS s.r.o. je společností zaměřující se na komplexní návrhy a realizaci úspěšných fitness center, a to ve všech formách. V oboru se pohybujeme více než 15 let. Je českým distributorem společnosti Life Fitness, značek Hammers Strength a TRX. Hlavním předmětem podnikání je návrh, vizualizace, realizace a komplexní dodávka strojů a vybavení pro fitness centra.

Cíle projektu

Optimalizovat interní proces tvorby nabídek

Zmapovat současný stav obchodních, marketingových a servisních činností

Podchytit místa, která nejsou datově podchycená, propojit datově systémy

Automatizovat procesy

Získat celkový přehled o ziskovosti firmy za kompletní proces obchod + marketing + zákaznický servis

Vygenerovat větší ziskovost firmy při zavedení metodiky řízení RevOps

S panem Jirčíkem jsme se do zavedení Revenue Operations metodiky pustili na startu roku 2024. Po 9 měsících spolupráce vidíme, že se nám povedlo posunout a propojit všechny důležité oblasti - marketing, obchod a servis a již nyní mají ve firmě násobně větší efektivitu a nárůst tržeb a zisku firmy.

Daniel Musil Account Director

Vizuální výstupy

  • Redesign webu www.3dfitness.cz
    1/6 Redesign webu www.3dfitness.cz
  • Nasazení Leady.cz a měření firemních návštěv z našich kampaní
    2/6 Nasazení Leady.cz a měření firemních návštěv z našich kampaní
  • Časopis 3DFitness - kampaň na oslovení Fitness center v ČR
    3/6 Časopis 3DFitness - kampaň na oslovení Fitness center v ČR
  • Mailing navazující na rozesílku časopisu
    4/6 Mailing navazující na rozesílku časopisu
  • Dotazník na obohacení databáze o informace z českých Fitness center
    5/6 Dotazník na obohacení databáze o informace z českých Fitness center
  • Ukázka dynamického ceníku, který 3D Fitness šetří hodiny času na tvorbě každé nabídky
    6/6 Ukázka dynamického ceníku, který 3D Fitness šetří hodiny času na tvorbě každé nabídky

Výsledky

1 600% ROI tvorby nabídek

až o 1800 hodin Snížení času na tvorbu nabídky

až 1 mil. Kč Úspora nákladů za rok

Měli jsme problémy s firemními procesy, které jsme zkoušeli zlepšit spoluprací s externím partnerem. Ale až po prvním představení RevOps panem Musilem jsme věděli, že právě RevOps je to co chceme, co potřebujeme a co bude řešit naše problémy. AITOM je pro nás v tomto ohledu zajímavým partnerem.

Miroslav Jirčík CEO

Realizace

Analýza

V první fázi projektu proběhla důkladná analýza zaměřená na procesy, sběr dat, technologie, cíle a komunikaci napříč zákazníky, vedením společnosti i zaměstnanci oddělení obchodu, marketingu a zákaznické péče. Tato analýza byla realizována formou hloubkových rozhovorů. Dále byly shromážděny a vyhodnoceny klíčové údaje týkající se CRM, nákladů, ziskovosti a reportingu.


Návrh řešení a RevOps strategie

Na základě získaných informací z analýzy byl vytvořen návrh řešení a strategie RevOps. Prvním krokem byla vizualizace Customer Journey, která identifikovala klíčové procesy, časové překryvy a zapojení jednotlivých oddělení. Poté byly stanoveny priority řešení problémů v CRM, procesech a KPI. Následoval plán aktivit zaměřený na dosažení co nejvyššího poměru cena/výkon, s využitím pravidla 80/20 a rychlých, efektivních řešení.


Implementace RevOps strategie

Implementace RevOps strategie se zaměřila na zlepšení klíčových oblastí obchodního procesu, zejména tvorby nabídek, která byla identifikována jako kritické místo. Realizovány byly také tzv. quick-wins, zahrnující efektivnější porady, zjednodušené procesy a prioritizaci poptávek podle kategorie A/B/C. V oblasti zákaznického servisu byly vylepšeny procesy up-sellu, cross-sellu a péče o zákazníka, včetně správy náhradních dílů, což vedlo ke zlepšení celkové zákaznické zkušenosti.

AITOM Digital s.r.o.

Hledáte partnera, který Vám pomůže zefektivněním spolupráce interních oddělení zvýšit zisk firmy?

Více o RevOps