1 600% ROI tvorby nabídek
Revenue Operations - 3D Fitness
-
AgenturaAITOM Digital s.r.o.
-
Klient3D FITNESS s.r.o.
Čeho jsme dosáhli
-
Snížení času na tvorbu nabídkyaž o 1800 hodin
-
Úspora nákladů za rokaž 1 mil. Kč
-
ROI tvorby nabídek1 600%
Klient
3D FITNESS s.r.o.
Cíle projektu
Optimalizovat interní proces tvorby nabídek
Zmapovat současný stav obchodních, marketingových a servisních činností
Podchytit místa, která nejsou datově podchycená, propojit datově systémy
Automatizovat procesy
Získat celkový přehled o ziskovosti firmy za kompletní proces obchod + marketing + zákaznický servis
Vygenerovat větší ziskovost firmy při zavedení metodiky řízení RevOps
S panem Jirčíkem jsme se do zavedení Revenue Operations metodiky pustili na startu roku 2024. Po 9 měsících spolupráce vidíme, že se nám povedlo posunout a propojit všechny důležité oblasti - marketing, obchod a servis a již nyní mají ve firmě násobně větší efektivitu a nárůst tržeb a zisku firmy.
Vizuální výstupy
Výsledky
až o 1800 hodin Snížení času na tvorbu nabídky
až 1 mil. Kč Úspora nákladů za rok
Měli jsme problémy s firemními procesy, které jsme zkoušeli zlepšit spoluprací s externím partnerem. Ale až po prvním představení RevOps panem Musilem jsme věděli, že právě RevOps je to co chceme, co potřebujeme a co bude řešit naše problémy. AITOM je pro nás v tomto ohledu zajímavým partnerem.
Realizace
Analýza
V první fázi projektu proběhla důkladná analýza zaměřená na procesy, sběr dat, technologie, cíle a komunikaci napříč zákazníky, vedením společnosti i zaměstnanci oddělení obchodu, marketingu a zákaznické péče. Tato analýza byla realizována formou hloubkových rozhovorů. Dále byly shromážděny a vyhodnoceny klíčové údaje týkající se CRM, nákladů, ziskovosti a reportingu.
Návrh řešení a RevOps strategie
Na základě získaných informací z analýzy byl vytvořen návrh řešení a strategie RevOps. Prvním krokem byla vizualizace Customer Journey, která identifikovala klíčové procesy, časové překryvy a zapojení jednotlivých oddělení. Poté byly stanoveny priority řešení problémů v CRM, procesech a KPI. Následoval plán aktivit zaměřený na dosažení co nejvyššího poměru cena/výkon, s využitím pravidla 80/20 a rychlých, efektivních řešení.
Implementace RevOps strategie
Implementace RevOps strategie se zaměřila na zlepšení klíčových oblastí obchodního procesu, zejména tvorby nabídek, která byla identifikována jako kritické místo. Realizovány byly také tzv. quick-wins, zahrnující efektivnější porady, zjednodušené procesy a prioritizaci poptávek podle kategorie A/B/C. V oblasti zákaznického servisu byly vylepšeny procesy up-sellu, cross-sellu a péče o zákazníka, včetně správy náhradních dílů, což vedlo ke zlepšení celkové zákaznické zkušenosti.