16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení a odborná porota

Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit
    silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Výborné řešení
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný

Předseda poroty


V porotě obsazujeme pouze ty největší odborníky na danou oblast, kteří vidí byznys přesah a jsou schopni konstruktivní zpětné vazby.




Odborní garanti

Jan Suda

Jan Suda

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení


Udělat online kampaň neznamená mít nápad. Znamená to mít skvělý nápad co funguje, umět ho prodat, pak ho převést do reality, sednout si k jeho řízení, vymáčknout z něj maximum a vzít si z toho ponaučení.


Michal Popelář

Michal Popelář

E-mailingová kampaň


Newslettery a kampaně nelze hodnotit samostatně. Je nutně dívat se na to, jakým způsobem využívat email dlouhodobě a jak jej zapojit do celé digitální komunikace se zákazníky. Proto se snažíme přihlášeným doporučit, jak více využít obchodní potenciál emailu.




Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková

Firemní stránka na sociálních sítích


Zaměstnanci na sociálních sítích a děti na sociálních sítích jsou v zásadě jedno a totéž. Buď vám to bude jedno (nebo jim to dokonce zakážete) a oni budou dělat za vašimi zády průšvihy, nebo jim naopak pomůžete, aby byli skvělí a v bezpečí.


Tomáš Čermák

Tomáš Čermák

Mobilní řešení


U mobilních řešení oceňuji jednoduchý a promyšlený koncept, kvalitní a použitelný design, technické provedení a celkový užitek pro uživatele.




Jan Ambrož

Jan Ambrož

Obsahový marketing


Content marketing teď letí. O to těžší je ale pro firmy přijít na web i mimo něj s obsahem, který by zákazníci chtěli dobrovolně číst, sledovat a sdílet. Proto vybereme ty nejlepší počiny a zároveň všem přihlášeným poradíme dobrou radou.


Filip Ekl

Filip Ekl

Online nástroje


K čemu to je dobré? Kdo to použije? Co z toho pozná? V jakou chvíli to potřebuje? Pokud máte na tyto otázky promyšlenou odpověď, máte šanci mít nejlepší online nástroj.




Jiří Suchý

Jiří Suchý

Self-care


Z našich kvantitativních průzkumů víme, že 15 % uživatelů zvažuje výměnu poskytovatele svých služeb, pokud není spokojeno s on-line self-care. Většina firem se soustředí na akvizici v řádech promile až procent, ale skvělá on-line péče může být neprůstřelným nástrojem, jak vyhrát boj o zákazníka.


Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení


Většinu zákazníků sice zatím nezajímá, jak jste zabezpečili jejich údaje, ale mě to při hodnocení zajímat bude. Vývojáři, předveďte se!




Rostislav Blaha

Rostislav Blaha

Web - User experience


Představte si svůj web jako člověka. Jaký je? Chová se slušně? Umí odpovědět na otázky zákazníků? Mluví ve váš prospěch?




Oboroví specialisté

Pavel Dobrovský

Pavel Dobrovský

Cestovní ruch

Jana Vašáková

Jana Vašáková

Gastronomie



Marek Hlavica

Marek Hlavica

Marketingové a IT agentury

Petr Michl

Petr Michl

Obchod a služby B2C

Tomáš Berger

Tomáš Berger

Obchod a služby B2B



Jan Homola

Jan Homola

Průmysl a energetika


Petr Smolník

Petr Smolník

Telekomunikace



Odborní specialisté

Lenka Auerová

Lenka Auerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Michael Barták

Michael Barták

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Tomáš Gregořica

Tomáš Gregořica

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Oldřich Dostál

Oldřich Dostál

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Michal Kotulek

Michal Kotulek

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Lenka Palová

Lenka Palová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Klára Tanzerová

Klára Tanzerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Eduard Piňos

Eduard Piňos

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Vít Vojtěch

Vít Vojtěch

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň

Pavel Pola

Pavel Pola

E-mailingová kampaň

Vladan Hejnic

Vladan Hejnic

E-mailingová kampaň



Lenka Krsová

Lenka Krsová

Firemní stránka na sociálních sítích

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot

Firemní stránka na sociálních sítích

Tomáš Čermák

Tomáš Čermák

Mobilní řešení

Jenda Perla

Jenda Perla

Firemní stránka na sociálních sítích



Vítězslav Válka

Vítězslav Válka

Mobilní řešení

Maru Kortanová

Maru Kortanová

Obsahový marketing

Lucie Palkosková

Lucie Palkosková

Obsahový marketing

Václav Kuba

Václav Kuba

Obsahový marketing



Martin Mayer

Martin Mayer

Web - Technické řešení

Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení

Vladimír Smitka

Vladimír Smitka

Web - Technické řešení



Jan Mikulášek

Jan Mikulášek

Web - User experience

Tereza Říhová

Tereza Říhová

Web - User experience


David Švejda

David Švejda

Web - User experience



Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »