17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení a odborná porota

Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit
    silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Výborné řešení
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný

Předseda poroty


V porotě obsazujeme pouze ty největší odborníky na danou oblast, kteří vidí byznys přesah a jsou schopni konstruktivní zpětné vazby.




Odborní garanti

Jan Suda

Jan Suda

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení


Udělat online kampaň neznamená mít nápad. Znamená to mít skvělý nápad co funguje, umět ho prodat, pak ho převést do reality, sednout si k jeho řízení, vymáčknout z něj maximum a vzít si z toho ponaučení.


Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň


E-mailing není pouhé vytvoření a rozeslání atraktivního obsahu. Úspěšný newsletter musí být součástí širší a dlouhodobé strategie. U každého e-mailu musí být jasně řečeno: co je rozesíláno, komu, proč právě nyní, jaká je návaznost na další kampaně a celkovou marketingovou komunikaci, jak bude vyhodnocena úspěšnost a efektivita. Pokud na tyto otázky chybí odpovědi, pak jde o střelbu naslepo, nikoli o e-mailing.




S mikrostránkami je to jednoduché. Ta dobrá se pozná tak, že uživatel nelituje kliknutí na banner nebo odkaz, který ho na ni přivedl.


Josef Gattermayer

Josef Gattermayer

Mobilní řešení


Úspěšnou mobilní aplikaci dokázal před 10 lety udělat na koleni jeden programátor. Za tu dobu prošel ale obor velkým vývojem. Rozdíly v kvalitě se zvětšují, stejně jako náklady. Mobilní aplikace totiž nejsou již dávno “nice to have” doplněk k businessu, ale jsou stále více součástí business critical infrastruktury. 




Jan Ambrož

Jan Ambrož

Obsahový marketing


Content marketing teď letí. O to těžší je ale pro firmy přijít na web i mimo něj s obsahem, který by zákazníci chtěli dobrovolně číst, sledovat a sdílet. Proto vybereme ty nejlepší počiny a zároveň všem přihlášeným poradíme dobrou radou.


David Fišer

David Fišer

Online nástroje


K čemu to je dobré? Kdo to použije? Co z toho pozná? V jakou chvíli to potřebuje? Pokud máte na tyto otázky promyšlenou odpověď, máte šanci mít nejlepší online nástroj.




Jiří Suchý

Jiří Suchý

Self-care


Z našich kvantitativních průzkumů víme, že 15 % uživatelů zvažuje výměnu poskytovatele svých služeb, pokud není spokojeno s on-line self-care. Většina firem se soustředí na akvizici v řádech promile až procent, ale skvělá on-line péče může být neprůstřelným nástrojem, jak vyhrát boj o zákazníka.


Lukáš Gruncl

Lukáš Gruncl

Web - Grafický design


Společně bojujeme s názorem veřejnosti, která je více sblížena se špatným designem, než s tím dobrým. Ve skutečnosti je to podmíněno tím, že upřednostňuje špatný design před kvalitním, protože to je to s čím je sžita. Nové trendy jsou často vnímány jako hrozby, klienti i veřejnost se bojí změn, je proto potřeba nabourat usedlý stereotyp a vytvářet nové, moderní a kvalitní webové stránky. Hope for new ways.




Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení


Většinu zákazníků sice zatím nezajímá, jak jste zabezpečili jejich údaje, ale mě to při hodnocení zajímat bude. Vývojáři, předveďte se!




Oboroví specialisté

Petr Horák

Petr Horák

Auto-moto

Miroslav Foltýn

Miroslav Foltýn

Cestovní ruch

Jan Homolka

Jan Homolka

Marketingové a IT agentury

Ján Chovanec

Ján Chovanec

Gastronomie



Petr Michl

Petr Michl

Obchod a služby B2B

Jiří Rostecký

Jiří Rostecký

Obchod a služby B2C

Kateřina Hamzová

Kateřina Hamzová

Průmysl a energetika

Josef Drobílek

Josef Drobílek

Pojišťovny



Martina Vincencová

Martina Vincencová

Telekomunikace



Odborní specialisté

Pavel Pola

Pavel Pola

E-mailingová kampaň

Jan Špacír

Jan Špacír

E-mailingová kampaň

Václav Kuba

Václav Kuba

Obsahový marketing

Maru Kortanová

Maru Kortanová

Obsahový marketing



Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení



Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »