15. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení a odborná porota

Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit
    silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Výborné řešení
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný

Předseda poroty


V porotě obsazujeme pouze ty největší odborníky na danou oblast, kteří vidí byznys přesah a jsou schopni konstruktivní zpětné vazby.




Odborní garanti

Jan Suda

Jan Suda

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení


Udělat online kampaň neznamená mít nápad. Znamená to mít skvělý nápad co funguje, umět ho prodat, pak ho převést do reality, sednout si k jeho řízení, vymáčknout z něj maximum a vzít si z toho ponaučení.


Michal Popelář

Michal Popelář

E-mailingová kampaň


Newslettery a kampaně nelze hodnotit samostatně. Je nutně dívat se na to, jakým způsobem využívat email dlouhodobě a jak jej zapojit do celé digitální komunikace se zákazníky. Proto se snažíme přihlášeným doporučit, jak více využít obchodní potenciál emailu.




Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková

Firemní stránka na sociálních sítích


Zaměstnanci na sociálních sítích a děti na sociálních sítích jsou v zásadě jedno a totéž. Buď vám to bude jedno (nebo jim to dokonce zakážete) a oni budou dělat za vašimi zády průšvihy, nebo jim naopak pomůžete, aby byli skvělí a v bezpečí.


Jakub Karlec

Jakub Karlec

Microsite


V ČR vzniká mnoho inovativních microsites. Jen skoro výlučně mezi startupy, mimo korporátní sektor. Uvidíme, zda tento rok přinesl změnu.




Tomáš Čermák

Tomáš Čermák

Mobilní řešení


U mobilních řešení oceňuji jednoduchý a promyšlený koncept, kvalitní a použitelný design, technické provedení a celkový užitek pro uživatele.


Jan Ambrož

Jan Ambrož

Obsahový marketing


Content marketing teď letí. O to těžší je ale pro firmy přijít na web i mimo něj s obsahem, který by zákazníci chtěli dobrovolně číst, sledovat a sdílet. Proto vybereme ty nejlepší počiny a zároveň všem přihlášeným poradíme dobrou radou.




Jiří Tvrdek

Jiří Tvrdek

Web - Grafický design


Dobrý design je zapamatovatelný, budí emoce, podporuje důvěryhodnost značky a zvyšuje obchodní výkonnost webu.


Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení


Většinu zákazníků sice zatím nezajímá, jak jste zabezpečili jejich údaje, ale mě to při hodnocení zajímat bude. Vývojáři, předveďte se!




Rostislav Blaha

Rostislav Blaha

Web - User experience


Představte si svůj web jako člověka. Jaký je? Chová se slušně? Umí odpovědět na otázky zákazníků? Mluví ve váš prospěch?




Oboroví specialisté

Pavel Dobrovský

Pavel Dobrovský

Cestovní ruch



Jana Vašáková

Jana Vašáková

Gastronomie

Tomáš Berger

Tomáš Berger

Obchod a služby B2B

Marek Hlavica

Marek Hlavica

Marketingové a IT agentury



Petr Michl

Petr Michl

Obchod a služby B2C

Petr Smolník

Petr Smolník

Telekomunikace

Jan Homola

Jan Homola

Průmysl a energetika



Odborní specialisté

Lenka Auerová

Lenka Auerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Michael Barták

Michael Barták

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Josef Drobílek

Josef Drobílek

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Oldřich Dostál

Oldřich Dostál

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Tomáš Gregořica

Tomáš Gregořica

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Andrea Hurychová

Andrea Hurychová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Michal Kotulek

Michal Kotulek

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Jan Jirsa

Jan Jirsa

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Lenka Palová

Lenka Palová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Eduard Piňos

Eduard Piňos

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň

Klára Tanzerová

Klára Tanzerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Jakub Olexa

Jakub Olexa

E-mailingová kampaň

Lenka Krsová

Lenka Krsová

Firemní stránka na sociálních sítích

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk

Firemní stránka na sociálních sítích

Michelle Losekoot

Michelle Losekoot

Firemní stránka na sociálních sítích



Filip Líbal

Filip Líbal

Microsite

Petr Dvořák

Petr Dvořák

Mobilní řešení



Jan Sládek

Jan Sládek

Mobilní řešení

Vítězslav Válka

Vítězslav Válka

Mobilní řešení

Václav Kuba

Václav Kuba

Obsahový marketing

Maru Kortanová

Maru Kortanová

Obsahový marketing



Lucie Palkosková

Lucie Palkosková

Obsahový marketing

Jan Kolář

Jan Kolář

Web - Grafický design

Martin Valas

Martin Valas

Web - Grafický design

Lukáš Majzlan

Lukáš Majzlan

Web - Grafický design



Martin Mayer

Martin Mayer

Web - Technické řešení

Vladimír Smitka

Vladimír Smitka

Web - Technické řešení

Jan Mikulášek

Jan Mikulášek

Web - User experience

Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení



Tereza Říhová

Tereza Říhová

Web - User experience

David Švejda

David Švejda

Web - User experience



Partneři WebTop100

Hlavní partneři
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »