17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení a odborná porota

Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit
    silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Výborné řešení
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný

Předseda poroty


V porotě obsazujeme pouze ty největší odborníky na danou oblast, kteří vidí byznys přesah a jsou schopni konstruktivní zpětné vazby.




Odborní garanti

Jan Suda

Jan Suda

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení


Udělat online kampaň neznamená mít nápad. Znamená to mít skvělý nápad co funguje, umět ho prodat, pak ho převést do reality, sednout si k jeho řízení, vymáčknout z něj maximum a vzít si z toho ponaučení.


Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň


E-mailing není pouhé vytvoření a rozeslání atraktivního obsahu. Úspěšný newsletter musí být součástí širší a dlouhodobé strategie. U každého e-mailu musí být jasně řečeno: co je rozesíláno, komu, proč právě nyní, jaká je návaznost na další kampaně a celkovou marketingovou komunikaci, jak bude vyhodnocena úspěšnost a efektivita. Pokud na tyto otázky chybí odpovědi, pak jde o střelbu naslepo, nikoli o e-mailing.




S mikrostránkami je to jednoduché. Ta dobrá se pozná tak, že uživatel nelituje kliknutí na banner nebo odkaz, který ho na ni přivedl.


Josef Gattermayer

Josef Gattermayer

Mobilní řešení


Úspěšnou mobilní aplikaci dokázal před 10 lety udělat na koleni jeden programátor. Za tu dobu prošel ale obor velkým vývojem. Rozdíly v kvalitě se zvětšují, stejně jako náklady. Mobilní aplikace totiž nejsou již dávno “nice to have” doplněk k businessu, ale jsou stále více součástí business critical infrastruktury. 




Jan Ambrož

Jan Ambrož

Obsahový marketing


Content marketing teď letí. O to těžší je ale pro firmy přijít na web i mimo něj s obsahem, který by zákazníci chtěli dobrovolně číst, sledovat a sdílet. Proto vybereme ty nejlepší počiny a zároveň všem přihlášeným poradíme dobrou radou.


David Fischer

David Fischer

Online nástroje


Kalkulačky, srovnávače, sjednávače. Z online nástrojů se stali naši nepostradatelní pomocníci. Bankovní účet, hypotéka, havarijní pojištění, letenka, internetové připojení, poslání balíku, vytištění fotografií, návrh trička. Od strohých tabulek a seznamů s nesrozumitelnými texty jsme se už naštěstí posunuli a často si to počítání, srovnávání a sjednávaní docela užijeme.




Jiří Suchý

Jiří Suchý

Self-care


Z našich kvantitativních průzkumů víme, že 15 % uživatelů zvažuje výměnu poskytovatele svých služeb, pokud není spokojeno s on-line self-care. Většina firem se soustředí na akvizici v řádech promile až procent, ale skvělá on-line péče může být neprůstřelným nástrojem, jak vyhrát boj o zákazníka.


Lukáš Gruncl

Lukáš Gruncl

Web - Grafický design


Společně bojujeme s názorem veřejnosti, která je více sblížena se špatným designem, než s tím dobrým. Ve skutečnosti je to podmíněno tím, že upřednostňuje špatný design před kvalitním, protože to je to s čím je sžita. Nové trendy jsou často vnímány jako hrozby, klienti i veřejnost se bojí změn, je proto potřeba nabourat usedlý stereotyp a vytvářet nové, moderní a kvalitní webové stránky. Hope for new ways.




Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení


Většinu zákazníků sice zatím nezajímá, jak jste zabezpečili jejich údaje, ale mě to při hodnocení zajímat bude. Vývojáři, předveďte se!


Jakub Karlec

Jakub Karlec

Web - User experience


Obor User Experience za poslední roky dospěl. I přesto se často zaměňuje UX s grafickým designem a dalšími disciplínami. Naším cílem je ukázat, že UX je především proces, který dostane uživatele do centra pozornosti firmy. UX by mělo svými výstupy ovlivňovat nejen informační architekturu a vizuální podobu webu, ale také produktový management.




Oboroví specialisté

Petr Horák

Petr Horák

Auto-moto

Miroslav Foltýn

Miroslav Foltýn

Cestovní ruch



Ján Chovanec

Ján Chovanec

Gastronomie

Petr Michl

Petr Michl

Obchod a služby B2B

Jan Homolka

Jan Homolka

Marketingové a IT agentury



Jiří Rostecký

Jiří Rostecký

Obchod a služby B2C

Josef Drobílek

Josef Drobílek

Pojišťovny

Martina Vincencová

Martina Vincencová

Telekomunikace

Kateřina Hamzová

Kateřina Hamzová

Průmysl a energetika



Odborní specialisté

Lenka Auerová

Lenka Auerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Michael Barták

Michael Barták

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Tomáš Gregořica

Tomáš Gregořica

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Marek Dvořák

Marek Dvořák

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Petr Houzar

Petr Houzar

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Martin Juha

Martin Juha

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Jan Los

Jan Los

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Michal Kotulek

Michal Kotulek

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Daniel Mansour

Daniel Mansour

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Lenka Palová

Lenka Palová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Vít Zima

Vít Zima

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Miroslav Pešek

Miroslav Pešek

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Robert Junek

Robert Junek

E-mailingová kampaň

Pavel Pola

Pavel Pola

E-mailingová kampaň

Jan Špacír

Jan Špacír

E-mailingová kampaň



Petr Chmelař

Petr Chmelař

Mobilní řešení

Jakub Baierl

Jakub Baierl

Mobilní řešení



Jakub Hladík

Jakub Hladík

Mobilní řešení

Maru Kortanová

Maru Kortanová

Obsahový marketing

Lucie Palkosková

Lucie Palkosková

Obsahový marketing

Václav Kuba

Václav Kuba

Obsahový marketing



Jan Dachovský

Jan Dachovský

Online nástroje

Filip Ekl

Filip Ekl

Online nástroje

Antonín Kůs

Antonín Kůs

Online nástroje



Jan Patka

Jan Patka

Web - Grafický design

Jakub Jordanidis

Jakub Jordanidis

Web - Grafický design



Martin Tellinger

Martin Tellinger

Web - Grafický design

Martin Mayer

Martin Mayer

Web - Technické řešení

Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení

Vladimír Smitka

Vladimír Smitka

Web - Technické řešení



Petr Kozlík

Petr Kozlík

Web - User experience

Tina Ličková

Tina Ličková

Web - User experience


Luděk Pikard

Luděk Pikard

Web - User experience



Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »