16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Metodika hodnocení a odborná porota

Metodika hodnocení

Základní principy hodnocení

  1. Zpětná vazba pro každý projekt
  2. Konstruktivní kritika pomáhající pochopit
    silné stránky a slabiny
  3. Orientace na aspekty s vlivem na byznys výsledky
  4. Kolektivní diskuse odborníků z různých oborů

Základní způsob bodování

V rámci hodnocení se pracujeme s následující hodnotící stupnicí. Adekvátně tomu je uzpůsobena i zpětná vazba:

  • Skvěle a inspirativně řešeno
  • Výborné řešení
  • Bez velkých chyb a nedostatků
  • Prostor pro zlepšení
  • Kritické problémy


Detailní metodika WebTop100 »

Odborná porota

Vedení odborné poroty

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný

Předseda poroty


V porotě obsazujeme pouze ty největší odborníky na danou oblast, kteří vidí byznys přesah a jsou schopni konstruktivní zpětné vazby.




Odborní garanti

Jan Suda

Jan Suda

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení


Udělat online kampaň neznamená mít nápad. Znamená to mít skvělý nápad co funguje, umět ho prodat, pak ho převést do reality, sednout si k jeho řízení, vymáčknout z něj maximum a vzít si z toho ponaučení.


Michal Popelář

Michal Popelář

E-mailingová kampaň


Newslettery a kampaně nelze hodnotit samostatně. Je nutně dívat se na to, jakým způsobem využívat email dlouhodobě a jak jej zapojit do celé digitální komunikace se zákazníky. Proto se snažíme přihlášeným doporučit, jak více využít obchodní potenciál emailu.




S mikrostránkami je to jednoduché. Ta dobrá se pozná tak, že uživatel nelituje kliknutí na banner nebo odkaz, který ho na ni přivedl.


Tomáš Čermák

Tomáš Čermák

Mobilní řešení


U mobilních řešení oceňuji jednoduchý a promyšlený koncept, kvalitní a použitelný design, technické provedení a celkový užitek pro uživatele.




Jan Ambrož

Jan Ambrož

Obsahový marketing


Content marketing teď letí. O to těžší je ale pro firmy přijít na web i mimo něj s obsahem, který by zákazníci chtěli dobrovolně číst, sledovat a sdílet. Proto vybereme ty nejlepší počiny a zároveň všem přihlášeným poradíme dobrou radou.


Filip Ekl

Filip Ekl

Online nástroje


K čemu to je dobré? Kdo to použije? Co z toho pozná? V jakou chvíli to potřebuje? Pokud máte na tyto otázky promyšlenou odpověď, máte šanci mít nejlepší online nástroj.




Jiří Suchý

Jiří Suchý

Self-care


Z našich kvantitativních průzkumů víme, že 15 % uživatelů zvažuje výměnu poskytovatele svých služeb, pokud není spokojeno s on-line self-care. Většina firem se soustředí na akvizici v řádech promile až procent, ale skvělá on-line péče může být neprůstřelným nástrojem, jak vyhrát boj o zákazníka.


Lukáš Gruncl

Lukáš Gruncl

Web - Grafický design


Společně bojujeme s názorem veřejnosti, která je více sblížena se špatným designem, než s tím dobrým. Ve skutečnosti je to podmíněno tím, že upřednostňuje špatný design před kvalitním, protože to je to s čím je sžita. Nové trendy jsou často vnímány jako hrozby, klienti i veřejnost se bojí změn, je proto potřeba nabourat usedlý stereotyp a vytvářet nové, moderní a kvalitní webové stránky. Hope for new ways.




Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení


Většinu zákazníků sice zatím nezajímá, jak jste zabezpečili jejich údaje, ale mě to při hodnocení zajímat bude. Vývojáři, předveďte se!


Rostislav Blaha

Rostislav Blaha

Web - User experience


Představte si svůj web jako člověka. Jaký je? Chová se slušně? Umí odpovědět na otázky zákazníků? Mluví ve váš prospěch?




Oboroví specialisté

Pavel Dobrovský

Pavel Dobrovský

Cestovní ruch



Jana Vašáková

Jana Vašáková

Gastronomie

Tomáš Berger

Tomáš Berger

Obchod a služby B2B

Marek Hlavica

Marek Hlavica

Marketingové a IT agentury



Petr Michl

Petr Michl

Obchod a služby B2C

Petr Smolník

Petr Smolník

Telekomunikace

Jan Homola

Jan Homola

Průmysl a energetika



Odborní specialisté

Lenka Auerová

Lenka Auerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Michael Barták

Michael Barták

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Oldřich Dostál

Oldřich Dostál

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Zuzana Bergrová

Zuzana Bergrová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Tomáš Gregořica

Tomáš Gregořica

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Petr Houzar

Petr Houzar

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Daniel Mansour

Daniel Mansour

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Michal Kotulek

Michal Kotulek

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Lenka Palová

Lenka Palová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Eduard Piňos

Eduard Piňos

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Vít Vojtěch

Vít Vojtěch

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení

Klára Tanzerová

Klára Tanzerová

Digitální reklamní kampaň / Nejefektivnější digitální řešení



Martin Halama

Martin Halama

E-mailingová kampaň

Vladan Hejnic

Vladan Hejnic

E-mailingová kampaň

Pavel Pola

Pavel Pola

E-mailingová kampaň



Tomáš Zeman

Tomáš Zeman

Mobilní řešení

Tomáš Čermák

Tomáš Čermák

Mobilní řešení



Maru Kortanová

Maru Kortanová

Obsahový marketing

Václav Kuba

Václav Kuba

Obsahový marketing

Jan Dachovský

Jan Dachovský

Online nástroje

Lucie Palkosková

Lucie Palkosková

Obsahový marketing



David Fišer

David Fišer

Online nástroje

Marián Šimček

Marián Šimček

Online nástroje



Martin Halík

Martin Halík

Web - Grafický design

Martin Tellinger

Martin Tellinger

Web - Grafický design

Jakub Jordanidis

Jakub Jordanidis

Web - Grafický design



Martin Mayer

Martin Mayer

Web - Technické řešení

Vladimír Smitka

Vladimír Smitka

Web - Technické řešení

Jan Mikulášek

Jan Mikulášek

Web - User experience

Michal Špaček

Michal Špaček

Web - Technické řešení



Tereza Říhová

Tereza Říhová

Web - User experience

David Švejda

David Švejda

Web - User experience



Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »