17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Tisková zpráva

V soutěži WebTop100 se utká více než 160 firemních webů

Projekt WebTop100 vstoupil do další, hodnotící fáze. Odborná porota v čele s bývalou ministryní informatiky Danou Bérovou bude v průběhu měsíce srpna a září posuzovat více než 160 firemních webových prezentací. Firmy, působící na českém trhu, mohly své internetové stránky do soutěže nominovat do konce července.

Projekt WebTop100, oceňující úroveň webů předních českých firem, uzavřel svoji nominační fázi. Do konce července 2007 měly společnosti působící na českém trhu možnost nominovat své internetové prezentace do některého z jedenácti oborových žebříčků. K nejčastěji zastoupeným segmentům trhu patří Finance, Obchod a prodej a také Průmysl.

Od uzavření nominací bude mít odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing, ale i odborníků na jednotlivé oblasti podnikání, dva měsíce na to, aby zhodnotila více než 160 firemních webů, které se samy přihlásily do oborových žebříčků nebo jsou do hlavního žebříčku zařazeny automaticky na základě výsledků přehledu BIZ100 časopisu BIZ.

Hodnocení webů bude prováděno z hlediska použitelnosti, designu, technického řešení, marketingového řešení a informační hodnoty. Tento systém garantuje finální srovnatelnost webů napříč jednotlivými oblastmi podnikání.

"Velký zájem o letošní ročník soutěže WebTop100 je pro nás jasným potvrzením toho, že kvalitní firemní weby se stávají důležitou součástí obchodu a marketingu českých společností. Účast v soutěži WebTop100 může být pro firmy důležitým impulsem pro další zvyšování úrovně jejich prezentace na internetu," říká vedoucí konzultačního centra Dobrý web Luboš Plotěný.

"Právě v této souvislosti představujeme novinku, která pro přihlášené firmy může znamenat další přidanou hodnotu. Oproti předchozím ročníkům totiž zahrneme všechny přihlášené weby také do hlavního žebříčku. Menší společnosti tak budou mít možnost přímého srovnání svých internetových prezentací s konkurencí hospodářsky silnějších firem," dodává Luboš Plotěný.

Výsledky soutěže, ze které vzejde jedenáct oborových vítězů a absolutní vítěz WebTop100, budou slavnostně vyhlášeny v úterý 30. října 2007. V den vyhlášení výsledků se uskuteční také celodenní odborná konference se zaměřením na využití internetu v podnikání. Své názory a zkušenosti představí v Konferenčním centru City v Praze přední odborníci z oblasti internetového marketingu a moderních technologií.

Pořadatelem projektu WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Česká republika a partnerem Tuesday Business Network. Mediálně projekt podporuje časopis BIZ, týdeníky Profit, Marketing & Media, Czech Business Weekly a zpravodajský server iDnes.cz.

Generální partner:

IBM - logo


Partner:

Tuesday - logo


Mediální partneři:

BIZ - logo MaM - logo iDnes - logo

logo - Profit Czech Business Weekly - logo

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »