17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Tisková zpráva

Konference WebTop100 2012 ukáže, jak vydělat online

25. října proběhne 11. ročník největší české odborné konference o digitálním marketingu. Program bude tvořit řada inspirativních a praktických případových studií zaměřených na témata jako jsou generování leadů, affiliate marketing, zákaznická péče na sociálních sítích, videoreklama a mnoho dalších. Tradičně se konference zaměří také na aktuální trendy na poli digitálního marketingu prostřednictvím názorů českých i zahraničních odborníků.

Účastníci konference se mohou těšit na případové studie například od provozovatele internetových obchodů společnosti Vivantis na téma affiliate marketingu nebo od společnosti Google o využití videoreklamy na YouTube pro zlepšení vnímání značky Karlovarských minerálních vod. Své zkušenosti představí kromě jiných také zástupce společnosti Brand Embassy Vít Horký, který se v rámci studie podělí o zajímavé informace na téma zákaznická péče na sociálních sítích.

O postupu redesignu webu a jeho vlivu na business výsledky pohovoří Petr Kleiner, marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny, jeden z vítězů soutěže WebTop100 v roce 2011. Prostor dostane i nedávný rozsáhlý redesign webu společnosti T-Mobile. Zástupce středních firem zcela jistě osloví případová studie společnosti Dobrý web na téma jak úspěšně prodávat kvalitní a dražší produkty online.

Konference se bude věnovat i oblastem bezpečnosti webu. Na časté podceňování situace v oblasti bezpečnosti webů poukázal na loňském ročníku v praktické ukázce Michal Špaček. Tentokrát na případových studiích ukáže, jak může mít zabezpečení webu negativní vliv na obchodní výsledky firem.

„Jsme si vědomi toho, že kvalitních obchodních výsledků v digitálním prostředí lze dosáhnout realizací takových online aktivit, které vhodně navazují na obchodní cíle firmy a požadavky jejích zákazníků. Na konferenci chceme na konkrétních příkladech ukázat, jak to dělali ti, kterým se to podařilo.“ prozrazuje Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web. „Chceme účastníky připravit na blízkou budoucnost, proto se bude mluvit i o trendech jako jsou gamefikace, mobilní marketing, content strategy, retargeting a mnoha dalších“ dodává Plotěný.

Informace o akci jsou k dispozici na stránkách akce ZDE.

Celodenní konference WebTop100 pořádaná konzultační agenturou Dobrý web se koná ve čtvrtek 25. října 2012 od 9 hodin v multikině CineStar Praha – Anděl. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.

Součástí projektu WebTop100 je také prestižní soutěž firemních webů. Slavnostní vyhlášení výsledků letošního ročníku proběhne po konferenci ve večerních hodinách.

Na pořádání projektu WebTop100 se podílí agentura Dobrý web ve spolupráci s generálním partnerem akce společností FORPSI. Hlavními partnery jsou Media Factory a NetDirect. Partnery jsou dále Gemius, General Registry, Seznam.cz a Tuesday.cz.

Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing & Media, Podnikatel.cz, Trend Marketing, TyInternety.cz. Produkčně projekt zajišťuje společnost Internet Info.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Luboše Plotěného, ředitele společnosti Dobrý web
Dobrý web, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 650, F: +420 277 004 601, E: lubos.ploteny@dobryweb.cz; W: www.dobryweb.cz

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »