17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Tisková zpráva

WebTop100 zná své vítěze: nejlepší firemní web má MOSER, a.s.

Praha, 15. 11. 2018 – Vítězem 17. ročníku soutěže WebTop100 se stal web společnosti MOSER, a.s., který zabodoval u odborné poroty, a získal tak nejvyšší možné ocenění. Podle předsedy poroty Luboše Plotěného stále více českých firem a agentur dokáže do výroby webu aplikovat svou orientaci na potřeby zákazníků.

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže WebTop100 proběhlo dnes již tradičně v Národním domě na Vinohradech. Byly slavnostně předány ceny vítězům soutěže, která oceňuje kvalitu a profesionalitu webů a marketingových projektů českých firem. Do 17. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 206 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo 60 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2018 se stala společnost MOSER, a.s., zabývající se produkcí českého křišťálu. „V letošním roce jsme ve spolupráci s agenturou Isobar (dříve Bistro Agency) po dlouhých přípravách spustili novou verzi našeho firemního webu. Jelikož jsme do přípravy webu investovali velkou dávku energie, tak nás zajímalo, jak web obstojí v tuzemské konkurenci. Nezávislá zpětná vazba z řad českých odborníků z oboru je pro nás velmi důležitá pro další směřování a celkový rozvoj našeho webu,” řekla Karolína Prokopová, Online & web editor, copywriter, MOSER, a.s. Společnost si odnesla také speciální ocenění za nejlepší design roku.

Digitální agenturou roku 2018 se stala agentura Isobar Czech Republic s.r.o., osobností digitálního marketingu pak Petr Andrýsek, Chief Shark české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Nejlepší UX řešení vyhrál loňský absolutní vítěz Milan Škoda-FOTO.

Letošní výsledky jasně ukazují, že úspěšné projekty jsou ty, u nichž autoři dokázali skvěle identifikovat a zacílit konkrétní potřebu zákazníků. Z letos přihlášených projektů je patrné pozitivní zjištění, že stále více českých firem i agentur dokáže orientaci na potřeby zákazníků do svých metodik a postupů vhodně aplikovat,” uvedl Luboš Plotěný, předseda poroty a garant hodnocení WebTop100, ředitel agentury Sherpas, která soutěž WebTop100 pořádá.

Porota hodnotí nejen UX a grafickou stránku webu, zaměřuje se i na jeho technické řešení a bezpečnost. „Letos se kvalita technického řešení přihlášených webů opět posunula kupředu a "závod" začíná být velmi vyrovnaný. Samotné technické zpracování nebo ochrana dat peníze firmám nevydělávají, a proto je často přehlíženo, ale obojí může byznys velmi dobře podporovat (nebo mu alespoň neubližovat) a vývojáři to již pochopili. Naše práce ale neskončila, výrobci se ještě musí naučit dodávat dobré weby tak nějak konzistentně všem svým zákazníkům,” podotkl Michal Špaček, odborný garant soutěže WebTop100 pro technické řešení webu.

Výsledky kategorií Firemní web v roce 2018

  • Žebříček Auto-moto:

    ZETOR TRACTORS a.s. (Vlastník: ZETOR TRACTORS a.s., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.zetor.cz

  • Žebříček Banky:

    Raiffeisen stavební spořitelna a.s. (Vlastník: Raiffeisen stavební spořitelna a.s., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.rsts.cz

  • Žebříček Cestovní ruch:

    Resort Dolní Morava (Vlastník: SNĚŽNÍK, a.s., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.hotel-dolnimorava.cz

  • Žebříček E-shopy:

    Milan Škoda-FOTO (Vlastník: Milan Škoda-FOTO, Autor: PragueBest s.r.o.) - www.fotoskoda.cz

  • Žebříček Gastronomie:

    Pivovar Samson a.s. (Vlastník: Pivovar Samson a.s., Autor: Next Generation Solution s.r.o.) - www.samson.cz

  • Žebříček IT:

    Fine spol. s r.o. (Vlastník: Fine spol. s r.o., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.fine.cz

  • Žebříček Obchod a služby B2B:

    Titan - Multiplast s.r.o. (Vlastník: Titan - Multiplast s.r.o., Autor: Minion Interactive s.r.o.) - www.titan-multiplast.cz

  • Žebříček Obchod a služby B2C:

    MOSER, a.s. (Vlastník: MOSER, a.s., Autor: Isobar Czech Republic s.r.o.) - www.moser.cz

  • Žebříček Pojišťovny:

    ČSOB Pojišťovna, a. s. (Vlastník: ČSOB Pojišťovna, a. s., Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.) - www.csobpoj.cz

  • Žebříček Průmysl a energetika:

    JUFA s.r.o. (Vlastník: JUFA s.r.o., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.jufa.cz

  • Žebříček Telekomunikace:

    Vodafone Czech Republic a.s. (Vlastník: Vodafone Czech Republic a.s., Autor: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.) - www.vodafone.cz

  • Žebříček Marketingové a IT agentury:

    Etnetera Motion s.r.o. (Vlastník: Etnetera Motion s.r.o., Autor: Etnetera Motion s.r.o.) - www.motion.cz

  • Ocenění v kategorii Firemní web:
    • Nejlepší design roku 2018: MOSER, a.s. (Vlastník: MOSER, a.s., Autor: Isobar Czech Republic s.r.o.) - www.moser.cz
    • Nejlepší UX roku 2018: Milan Škoda-FOTO (Vlastník: Milan Škoda-FOTO, Autor: PragueBest s.r.o.) - www.fotoskoda.cz
    • Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2018: MOSER, a.s. (Vlastník: MOSER, a.s., Autor: Isobar Czech Republic s.r.o.) - www.moser.cz

Speciální ocenění

Výsledky ostatních kategorií v roce 2018

  • Kategorie Digitální reklamní kampaň:

    Ozvěny budoucnosti (Vlastník: ŠKODA AUTO a.s., Autor: Isobar Czech Republic s.r.o.)

  • Kategorie Microsite:

    Backend Stories (Vlastník: ŠKODA AUTO a.s., Autor: Isobar Czech Republic s.r.o.) - backendstories.skoda-kariera.cz

  • Kategorie Mobilní řešení:

    Mobilní bankovnictví Equa bank (Vlastník: Equa bank a.s., Autor: Equa bank a.s.) - itunes.apple.com/cz/app/equa-bank/id462256067

  • Kategorie Nejefektivnější digitální řešení:

    Motýlí Nuance (Vlastník: ČESKÁ LÉKÁRNA HOLDING, a.s., Autor: Wunderman s.r.o.)

  • Kategorie E-mailingová kampaň:

    OŽIVLÉ VZPOMÍNKY PRODÁVAJÍ (Vlastník: Cestovní kancelář FISCHER, a.s., Autor: Wunderman s.r.o.)

  • Kategorie Obsahový marketing:

    EET poradna (Vlastník: Solitea Česká republika, a.s., Autor: Obsahová agentura s.r.o.)

  • Kategorie Self-care:

    ECHO (Vlastník: KPMG Česká republika, s.r.o., Autor: Giant interactive s.r.o.) - echo.giant4.cz

  • Kategorie Online nástroje:

    solidpixels. (Vlastník: Breezy s.r.o., Autor: solidpixels. & Breezy s.r.o.) - www.solidpixels.net/cs

Kompletní seznam vítězů a všech výsledků najdete v přiloženém dokumentu a na vysledky.webtop100.cz.

O soutěži WebTop100

Soutěž WebTop100 umožňuje firmám působícím v České republice porovnat své digitální řešení a kampaně napříč celým tuzemským internetem, ale především se svou konkurencí v rámci oboru podnikání firmy. Digitální řešení a kampaně jsou hodnoceny v rámci kategorie Firemních web a dalších speciálních kategorií. Organizátorem projektu je agentura pro digitální marketing Sherpas (dříve Dobrý web). Produkci zajišťuje společnost Internet Info

Partneři soutěže

Pořadatelem soutěže WebTop100 je digitální agentura Sherpas (dříve Dobrý web). Hlavním partnerem je FORPSI. Mediálně akci podporují Lupa.cz a Podnikatel.cz. Partnery soutěže jsou, CzechTop100, Digitální Agentury. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Kontaktní osoba

Manažer projektu
Petra Pangrácová
tel: (+420) 775 854 238
e-mail: petra.pangracova@webtop100.cz

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »