17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Tisková zpráva

WebTop100 zná své vítěze: nejlepší firemní web má Milan Škoda-FOTO

Praha, 15. 11. 2017 - Vítězem 16. ročníku soutěže WebTop100 se stal Milan Škoda-FOTO, jehož firemní web zabodoval u odborné poroty a získal tak nejvyšší možné ocenění. Osobností digitálního marketingu roku 2017 je Filip Podstavec. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo dnes v Národním domě na Vinohradech.

Ve středu 15. listopadu byly slavnostně předány ceny vítězům soutěže WebTop100, která každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů a marketingových projektů českých firem. Do 16. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 222 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo na 60 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2017 se stala společnost Milan Škoda-FOTO. „WebTop100 pro nás znamená každoroční nezávislý audit našeho webu. Uvědomujeme si, že ani my, ani naši vývojáři z PragueBestu nemůžeme už mít pohled úplně nezávislý a porotu WebTop100 považujeme za velice odbornou a objektivní. Komentáře a podrobné hodnocení bereme jako významný zdroj informací a využíváme je při rozvoji webu. A v neposlední řadě: podaří-li se nám získat v soutěži nějaké ocenění, jsme rádi za publicitu s ním spojenou“, uvedl Martin Škoda, zástupce majitele Milan Škoda-FOTO.

Novinkou letošního ročníku byly dvě soutěžní kategorie: Online nástroje a Self-care. Nejlepší online nástroj má společnost Kiwi.com s.r.o. Kategorii Self-care vyhrála Hypoteční zóna Hypoteční banky.

„Nová kategorie Selfcare se ve WebTop100 teprve zabydluje, ale patří k těm nejdůležitějším - až 20 % zákazníků zvažuje volbu nového dodavatele i s ohledem na kvalitu online selfcare. Český trh je těmito nároky specifický a v mezinárodním porovnání si proto přihlášené projekty stojí velmi dobře. Ale i tak je stále spousta prostoru ke zlepšování, takže doufám, že WebTop100 přitáhne k těmto rozhraním větší pozornost firem a ty se budou nadále zlepšovat i s ohledem na tvrdou konkurenci na českém trhu,“ shrnul Jiří Suchý, garant soutěžní kategorie a Digital Strategy Director agentury Sherpas (dříve Dobrý web).

Speciální ocenění Osobnost digitálního marketingu získal Filip Podstavec, 27letý online marketingový specialista, lektor, přednášející, moderátor, milovník asijské kuchyně a vlastník nástroje Marketing Miner.

Speciální ocenění Digitální agentura roku si pak odnesla agentura Prague Bistro Digital, zaměřující se na služby v oblasti webdesignu a tvorbu webových stránek.

Rok od roku se přihlášené weby mezi sebou stávají konkurenceschopnější. Letos bylo hodnocení webů velmi vyrovnané a na předních pozicích tak rozhodovaly opravdu malé detaily. Dá se s klidem říci, že světové moderní trendy se obtiskávají i do webů vytvořených v českém prostředí, a to je rozhodně krok dopředu“, hodnotí letošní přihlášené projekty Jakub Jordanidis, porotce pro web – grafický design a Senior Visual Designer agentury Sherpas (dříve Dobrý web), která konferenci a soutěž WebTop100 pořádá.

Výsledky kategorií Firemní web v roce 2017

  • Žebříček Auto-moto:

    ZETOR TRACTORS a.s. (Vlastník: ZETOR TRACTORS a.s., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.zetor.cz

  • Žebříček Banky:

    Hypoteční banka, a.s. (Vlastník: Hypoteční banka, a.s., Autor: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.) - www.hypotecnibanka.cz

  • Žebříček Cestovní ruch:

    Vega Tour s.r.o. (Vlastník: Vega Tour s.r.o., Autor: Critical works s.r.o.) - www.praguebus.tours/cs

  • Žebříček E-shopy:

    Milan Škoda-FOTO (Vlastník: Milan Škoda-FOTO, Autor: PragueBest s.r.o.) - www.fotoskoda.cz

  • Žebříček Gastronomie:

    PROFICATERING (Vlastník: STYL PROFI,spol. s r.o., Autor: NETservis s.r.o.) - www.proficatering.cz

  • Žebříček IT:

    solidpixels (Vlastník: Breezy s.r.o., Autor: Breezy s.r.o.) - www.solidpixels.cz

  • Žebříček Obchod a služby B2B:

    Kubový s.r.o. (Vlastník: Kubový s.r.o., Autor: netpromotion group s.r.o.) - www.kubovy-jeraby.cz

  • Žebříček Obchod a služby B2C:

    SAPELI, a.s. (Vlastník: SAPELI, a.s., Autor: Proof & Reason, s.r.o.) - www.sapeli.cz

  • Žebříček Pojišťovny:

    Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group (Vlastník: Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group, Autor: FG Forrest, a.s.) - www.pojistovnacs.cz

  • Žebříček Průmysl a energetika:

    CENTROPOL ENERGY, a.s. (Vlastník: CENTROPOL ENERGY, a.s., Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.) - www.centropolenergy.cz

    mcePharma s.r.o. (Vlastník: mcePharma s.r.o., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.mcepharma.cz

  • Žebříček Telekomunikace:

    Vodafone Czech Republic a.s. (Vlastník: Vodafone Czech Republic a.s., Autor: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.) - www.vodafone.cz

  • Žebříček Marketingové a IT agentury:

    AITOM Digital s.r.o. (Vlastník: AITOM Digital s.r.o., Autor: AITOM Digital s.r.o.) - www.aitom.cz

  • Ocenění v kategorii Firemní web:
    • Nejlepší design roku 2017: T.E Development Group s.r.o. (Vlastník: T.E Development Group s.r.o., Autor: Breezy s.r.o.) - www.t-e.cz
    • Nejlepší UX roku 2017: HAKO-MZDY,s.r.o. (Vlastník: HAKO-MZDY,s.r.o., Autor: AITOM Digital s.r.o.) - www.hako-mzdy.cz
    • Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2017: Milan Škoda-FOTO (Vlastník: Milan Škoda-FOTO, Autor: PragueBest s.r.o.) - www.fotoskoda.cz

Speciální ocenění

Výsledky ostatních kategorií v roce 2017

  • Kategorie Nejefektivnější digitální řešení:

    #jetovtobě - Jak reklamní kampaní pohnout s celou generací mladých (Vlastník: Vodafone Czech Republic a.s., Autor: McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.) - www.vodafone.cz/jetovtobe/

  • Kategorie Digitální reklamní kampaň:

    Rupturalismus (Vlastník: Prague Bistro Digital s.r.o., Autor: Prague Bistro Digital s.r.o.)

  • Kategorie E-mailingová kampaň:

    Zboží dle aktuálního počasí (Vlastník: HUDYsport a.s., Autor: ACOMWARE s.r.o.)

  • Kategorie Mobilní řešení:

    Audioteka.cz (Vlastník: AUDIOTÉKA.CZ s.r.o., Autoři: AUDIOTÉKA.CZ s.r.o./Audioteka S.A.) - audioteka.com/cz/applications

  • Kategorie Microsite:

    Vstupní studie (Vlastník: AITOM Digital s.r.o., Autor: AITOM Digital s.r.o.) - www.vstupnistudie.cz

  • Kategorie Obsahový marketing:

    Fitrecepty (Vlastník: VERDON CAPITE s.r.o., Autor: Pábení s.r.o.) - www.fitrecepty.info

  • Online nástroje:

    Kiwi.com (Vlastník: Kiwi.com s.r.o., Autor: Kiwi.com s.r.o.) - www.kiwi.com/cz

  • Self-care:

    Hypoteční zóna (Vlastník: Hypoteční banka, a.s., Autor: Hypoteční banka, a.s.) - www.hypotecnizona.cz

Kompletní seznam vítězů a všech výsledků najdete v přiloženém dokumentu a na vysledky.webtop100.cz.

O soutěži WebTop100

Soutěž WebTop100 umožňuje firmám působícím v České republice porovnat své digitální řešení a kampaně napříč celým tuzemským internetem, ale především se svou konkurencí v rámci oboru podnikání firmy. Digitální řešení a kampaně jsou hodnoceny v rámci kategorie Firemních web a dalších speciálních kategorií. Organizátorem projektu je agentura pro digitální marketing Sherpas (dříve Dobrý web). Produkci zajišťuje společnost Internet Info

Partneři soutěže

Pořadatelem soutěže WebTop100 je digitální agentura Sherpas (dříve Dobrý web). Hlavním partnerem je FORPSI. Mediálně akci podporují Lupa.cz a Podnikatel.cz. Partnery soutěže jsou Asociace kuchařů a cukrářů České republiky, APEK, CzechTop100, Digitální Agentury. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Kontaktní osoba

Manažer projektu
Petra Pangrácová
tel: (+420) 775 854 238
e-mail: petra.pangracova@webtop100.cz

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »