17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Tisková zpráva

Nejlepší firemní web má Pražská energetika, a. s.

Vítězem 13. ročníku soutěže WebTop100 se stala Pražská energetika, jejíž web zabodoval u odborné poroty a stal se vítězem hlavního žebříčku. Byly rozdány také ceny v 11 oborových žebříčcích, 8 soutěžních kategoriích a 5 speciálních žebříčcích. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo včera v Konferenčním centru City.

Ve čtvrtek 6. listopadu 2014 byly slavnostně předány ceny vítězům soutěže WebTop100, která každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů a marketingových projektů českých firem. Do 13. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 238 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo celkem 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2014 se stala společnost Pražská energetika, a. s. „Chtěli jsme získat hlavně srovnání s konkurencí v našem oboru. Zároveň jsme ale potřebovali argumenty a obhajobu pro vlastní práci uvnitř PRE. Což se i díky získanému ocenění povedlo. Jsme rádi, že weby PRE ohodnotí odborníci z daného oboru. Svým kritickým pohledem vidí věci v jiných souvislostech než my v PRE, kteří se webu věnujeme víceméně každý den. Chybí nám tak nezbytný nadhled a pohled zvenčí,“ hodnotí ocenění Daniel Peške, PR zástupce společnosti Pražská energetika a. s. v oblasti Public Relations.

Ocenění nejlepší design získaly Karlovarské minerální vody, a. s. za brand Mattoni. První místo v kategorii Webdeveloper obhájila společnost SHERWOOD Digital a.s. Cenu za nejlepší UX získala společnost Slap Group s.r.o. a nejlepším mobilním webem letošního roku se může pyšnit Raiffeisen stavební spořitelna a.s.

„Dříve bylo touhou firem pouze v digitálním světě nějak existovat a být vidět. Firmy se však přesvědčily, že toto není cesta k úspěchu. Proto stále více sílí tlak na zaměření se na zákazníka, personalizaci na webu samotném či v rámci reklamních kampaní a tvorbu kvalitního obsahu. Top projektů je stále velmi málo a za nimi často následuje šeď. I to je důvodem, proč v rámci soutěže nebo konference WebTop100 chceme ty nejlepší projekty zviditelňovat. Snažíme se tak přinášet potřebnou inspiraci a motivovat i další zadavatele a tvůrce,“ dodává Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, která konferenci a soutěž WebTop100 pořádá.


Výsledky soutěže

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »