17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Studie WebTop100 2011

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů v roce 2011. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a online marketingu.

Ukázka z obsahu

Co se ve studii dozvíte

  • Stav firemního webu pohledem specialistů na různé obory podnikání.
  • Názory předních českých odborníků na témata jako jsou:
    • Dosáhne Google+ velikosti a síly Facebooku?
    • Jak vyhodnocovat efektivitu marketingu v sociálních sítích?
    • Potřebují firmy opravdu lepší analytický nástroj, než jakým je Google Analytics?
    • Je nutno začít pracovat s emocemi uživatelů?
    • Mobilní web nebo mobilní aplikace?
    • SEO 3.0.
    • Co řešit interně a co přes agentury?

O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »