To nejlepší z digitálního marketingu
Studie českých e-shopů
Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných. Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e‑shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.
Ukázka z obsahu
Nejčastější problémy e-shopů, které studie pomáhá pochopit
- Neefektivní PPC reklama
- Nevhodná struktura reklamního účtu v PPC systému
- Špatně zvolené či upravené landing page
- Nevyužití potenciálu vyhledávací a obsahové sítě PPC systémů
- Nezvládnutý redesign webu z pohledu SEO
- Využívání nepovolených a velmi nebezpečných optimalizačních technik SEO
- Špatné interní prolinkování webu
- Nesprávný způsob komunikace e-shopu v sociálních sítích
- Nulová integrace sociálních sítí do webu
- Předčasné požadování osobních údajů
- Nedostatečný či nekvalitní popis jednotlivých produktů
- Mylná interpretace dat z Google Analytics
- Nevyužívání webové analytiky jako nástroje pro rozhodování
- ...a mnoho dalších.
O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.
Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.
Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.