17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Studie českých e-shopů

Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných. Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e‑shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.

Ukázka z obsahu

Nejčastější problémy e-shopů, které studie pomáhá pochopit

  • Neefektivní PPC reklama
  • Nevhodná struktura reklamního účtu v PPC systému
  • Špatně zvolené či upravené landing page
  • Nevyužití potenciálu vyhledávací a obsahové sítě PPC systémů
  • Nezvládnutý redesign webu z pohledu SEO
  • Využívání nepovolených a velmi nebezpečných optimalizačních technik SEO
  • Špatné interní prolinkování webu
  • Nesprávný způsob komunikace e-shopu v sociálních sítích
  • Nulová integrace sociálních sítí do webu
  • Předčasné požadování osobních údajů
  • Nedostatečný či nekvalitní popis jednotlivých produktů
  • Mylná interpretace dat z Google Analytics
  • Nevyužívání webové analytiky jako nástroje pro rozhodování
  • ...a mnoho dalších.

O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »