16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Srovnání konfigurátorů na webech automobilek z pohledu UX

Studie poskytne odpověď na otázku, jakým způsobem zvládá 16 největších automobilek působících na českém trhu UX (user experience) svůj významný obchodní nástroj – online konfigurátor vozu.

V rámci výzkumu bylo hodnoceno 5 klíčových kritérií, které jsou z pohledu UX pro uživatele klíčové.

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

Studie obsahuje rozsáhlou srovnávací tabulku a hodnocení 16 největších automobilek.

Více než 25stránková studie obsahuje:

  • Komentované ukázky vhodných a nevhodných řešení klíčových vlastností a prvků designu konfigurátoru.
  • Best practices řešení online konfigurátoru vozu.
  • Přehledné srovnání kvality online konfigurátorů jednotlivých automobilek.

Dozvíte se

  • jak dopadlo hodnocení 16 konfigurátorů na českých webech výrobců automobilů.
  • co jsme ve studii srovnávali
  • klíčové funkce pro nejlepší konfigurátor
Konfigurátory byly hodnoceny expertní analýzou podle pěti klíčových kritérií - např. nalezitelnost, uchování výstupu a dalších.

O autorovi studie

ExperienceU je přední česká UX agentura, která je specializovanou UX divizí společnosti Dobrý web. Zaměřuje se na profesionální realizaci uživatelských výzkumů a uživatelského testování. Navrhuje špičková uživatelská rozhraní pro weby, mobilní zařízení či aplikace. ExperienceU disponuje profesionálně vybaveným usability labem.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »