17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Srovnání komunikace mobilních operátorů v sociálních médiích

Kanály českých mobilních operátorů v sociálních médiích dokazují, že stále vzrůstá potřeba přibližovat se svým zákazníkům a poskytovat jim jednoduchou možnost pro interakci.

Správně zvolená strategie pro sociální média a odpovídající aktivita vaší firmy v sociálních médiích má stále větší význam pro celkové vnímání vaší značky zákazníky.

Nechte se inspirovat a vyvarujte se stejných chyb.

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

Správně zvolenou strategií pro sociální média vhodně podpoříte vnímání Vaší značky zákazníky.

Více než 20stránková studie obsahuje:

  • Srovnání a inspirace komunikace mobilních operátorů v rámci sociálních médií jako jsou Facebook / Twitter / YouTube / Google+ / blogy / diskusní fóra.
  • Inspirace pro vlastní aktivity na sociálních sítích.
  • Pozitivní a negativní aktivity a jejich vysvětlení a možné dopady.

Dozvíte se

  • srovnání, jak se prezentují čeští mobilní operátoři v sociálních médiích
  • získáte inspiraci pro aktivity vaší firmy v sociálních médiích
  • jak reagovat a jak nereagovat jako firma v sociálních médiích
Poznejte, jaké aktivity a komunikační kanály sociálních médií jsou pro vaši firmu vhodné a které ne.

O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »