17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


SEO pro maloobchod, služby a cestovní ruch

Cílem SEO je zlepšit nalezitelnost webu ve vyhledávačích a skrze tyto návštěvy získat nové leady. To, co je ale vždy klíčové je - kolik to bude stát – neboli za jaké prostředky je možné přivést nové návštěvníky, kteří mají o vaši službu zájem? Na tuto otázku neexistuje unikátní odpověď a vždy se závisí na tom, co nabízíte, kolik je konkurentů a jakou nabídku dostanete (od koho).

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

Studie pro maloobchod, služby a cestovní ruch obsahuje:

  • SEO strategie pro konkrétní obory – jak najít a vybrat klíčová slova, jak optimalizovat konkrétní landing page.
  • informace o klíčových faktorech pro návštěvnost vašich stránek
  • tipy na vyhodnocování SEO

Dozvíte se

Základem SEO je obsah, ale unikátní!
  • Jak vyhodnocovat SEO – do SEO investujete peníze, proto potřebujete přesně vyčíslit finanční přínosy. Pozice, počet návštěvníků jsou špatné metriky.
  • Jak lidé vyhledávají vaši společnost?
  • Jak rozeznat specialistu od podvodníka?

O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »